• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gekochte vaardigheden en attibuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hello

Ik zou graag willen weten hoeveel mensen er nu precies vaardigheden en attributen kopen, en zoja, hoeveel van elks. :)

Groetjes,

beverbeverbever
 

DeletedUser

Ik heb 4 kracht gekocht

reden: ik werd er een beetje gek van dat iemand boven me stond met weerstand met meer punten dan dat voor zijn lvl beschikbaar waren (en daar kon ik niet tegen :o)
 

DeletedUser

ik koop niet :D ik wil laten zien dat je ook zonder premium op deze wereld een hoge rang kunt behalen maar het is niet zo makelijk als het lijkt :D
 

DeletedUser

ik koop niet :D ik wil laten zien dat je ook zonder premium op deze wereld een hoge rang kunt behalen maar het is niet zo makelijk als het lijkt :D

dat kan ik idd niet meer zeggen
was zeg maar een soort van opwelling omdat ik er gewoon niet tegen kan dat iemand het gekocht heeft terwijl ik dat ook gewoon had kunnen doen ;)
 

DeletedUser8307

Aantal vaardigheden gekocht: 0
Aantal attributen gekocht: 0



;)
 

DeletedUser

koop ook geen vaardigheden, echt irritant sommige hebben al zo veel gekocht dat ze gewoon veel beter zijn. :S
 
Het enige dat ik heb gekocht is een forel, geen zin om te hengelen.

Vaardigheden kopen doe ik misschien nog wel, maar zeker niet veel. Stuk of 5 maximaal.
 

DeletedUser8307

koop ook geen vaardigheden, echt irritant sommige hebben al zo veel gekocht dat ze gewoon veel beter zijn. :S

Dat kan je niet weten, maar er zullen zo wel personen zijn. (Dat is heel jammer, maar het is zo.)
 

DeletedUser

Je word er niet echt veel beter van hoor als je een paar vaardigheden koopt
je staat wat hoger in de ranglijst maar ben je dan echt beter :confused:
Het gaat nog steeds om hoe je de spullen neerzet om er wat aan te hebben
(tenzij je natuurlijk echt gigantisch veel koopt maar het word steeds duurder)
 

DeletedUser9519

Ik ben er helemaal niet blij mee. vanelle staat gewoon al op level 13 door te kopen volgens mij, in dit stadium van het spel kan je echt niet 3 levels op iemand voor liggen in de top.
 

DeletedUser

Ik ben er helemaal niet blij mee. vanelle staat gewoon al op level 13 door te kopen volgens mij, in dit stadium van het spel kan je echt niet 3 levels op iemand voor liggen in de top.

Ik geef toe dat ik heb gekocht maar wel niet overdreven.
100 goudnuggets en daar houd het ook bij op ;)
 

DeletedUser

heb ook al eens vlink rond gekeken in de higscore waar ze haar punten dan op heeft staan maar dat is niet echt duidelijk op 1 onderdeel
beetje van dit en een beetje van dat

kan nooit dat ze goede werkzaamheden heeft
of ze heeft erg veel geluk met de werkzaamheden die ze doet kwa producten voor opdrachten of je koopt idd van alles
 

DeletedUser9519

Ik vind het jammer dat je niet meer kan zien wie nu de echte goede speler is.
 

DeletedUser

je kan iedereen afgaan om te zien wie geen goudnuggets gebuikt maar in de eerst 30 zijn dat er heel weinig maar nog 7 rangen stijgen dan sta ik er bij :D
 

DeletedUser

ik hou mijn nuggets voor geld bonussen :) dus ik koop ook geen nuggets, ik probeer wel rang 1 te krijgen met verschuilen (ik sta inmiddels al gedeelde 1e plek :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan