• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gekochte vaardigheden en attibuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

er staat ook al dat je goud gebruikt hebt als je gewoon PA gekocht hebt he;)
 

DeletedUser

dat moet maar op andere werelden, ik heb niks gekocht. is maar goed want ik ben alweer gestopt op w8. Ik speel alleen nog maar op de oude werelden, ik speel nu op 4 werelden maar daar speel ik dan ook actief. 5 werelden werd al lastig bij te houden.
 

DeletedUser9519

Ja die dirk-jan oomen is wel wonderlijk.

Tegenwoordig kan je alles kopen...
Vroeger was alles goed, toen waren we nog geen watjes zoals nu en vroeger moesten we werken als we iets wilden! Maar de jeugd van tegenwoordig...
 

DeletedUser

Ja die dirk-jan oomen is wel wonderlijk.

Tegenwoordig kan je alles kopen...
Vroeger was alles goed, toen waren we nog geen watjes zoals nu en vroeger moesten we werken als we iets wilden! Maar de jeugd van tegenwoordig...

achja het westen word modern ;) tegenwoordig kun je alles met geld.
 

DeletedUser

Ja die dirk-jan oomen is wel wonderlijk.

Tegenwoordig kan je alles kopen...
Vroeger was alles goed, toen waren we nog geen watjes zoals nu en vroeger moesten we werken als we iets wilden! Maar de jeugd van tegenwoordig...

volgens mij is dit niet alleen de jeugd, er zijn genoeg volwassenen die geld zat hebben en het dan maar hierin steken.

maar ik wil alleen de devs even feliciteren met deze premium-update, nu ik het resultaat gezien heb vind ik dat ik het kan zeggen: er is een spel kapot gemaakt door 1 simpele update, laten we hopen dat die niet op andere werelden word doorgevoerd. Ik ben nooit tegen premium geweest, ik zou het zelf ook gebruiken als ik er geld voor had. Maar deze dingen zou en zal ik nooit gebruiken, het gaat TE ver.
 
Ik gebruik geen premium op sponsorpay na en ik vind het eigenlijk best een goede update. Je stijgt een stuk sneller met die 1 uurs arbeiden en er komt wat meer vaart in het spel.
Maar als je echt voor de eerste plek gaat, is het natuurlijk niet leuk. Gelukkig doe ik dat nooit :p

Verder nog geen vaardigheden en attributen gekocht.
 

DeletedUser

Ik gebruik alleen sponsor pay :D
Ik denk dat ik er wel een paar ga kopen.
 

DeletedUser

hehe ik heb net 7 goudnuggets door sponsorpay maar heb geen medaile gekregen of krijg je die pas als je ze gebruikt?
 

DeletedUser9519

Uuh nee, dan kon je geen nuggets gebruiken terwijl mensen wel denken dat je nuggets gebruikt.
 

DeletedUser

dat slaat nergens op er zijn er niet zoveel die je dan wel bewonderen ofzo denk ik hoor
 

DeletedUser

even stond ik nog in de top 5 denk ik maar nu ben ik bezig met 2 opdrachte tegelijkertijd :D als die klaar zijn ga ik van 47 naar???
 

DeletedUser

dat klopt opzich wel je staat sneller onder indruk van mensen die hoog staan zonder premium dus als je het gebruik zonder dat ze het zien krijg je misschien toch wel best veel mensen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan