• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gekochte vaardigheden en attibuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Skullman ik ben het volledig met je eens.
Heb ooit een ander spel (seafight) gespeeld en doordat het zo ging lopen en ze dachten: hee we kunnen hieraan verdienen, zijn ze het zo gaan maken dat je goed bent als je geld uitgeeft. De volledige tactiek van het spel verdween en je won als je het meeste geld uitgaf. Daarom ben ik er ook mee gestopt.
Ik ben ook heel erg bang dat het met the west ook gaat gebeuren. Want ze hebben natuurlijk weer dollartekens in hun ogen.

Als het zo doorgaat, is het straks (net als met seafight) vrijwel onmogelijk om nog leuk mee te strijden als je geen geld betaalt. Dat zou ongelooflijk zonde zijn. Je ziet al hoeveel spelers er nu al gestopt zijn..

Ik ga dus lekker niets uitgeven! Heb nog 50 nuggets, daar moet ik het maar mee doen.

Klopt, Maar zoals ik al een paar keer heb gezegd op Briscoe .net. Sta ik gewoon op P52 zonder ook maar aan iets goldnuggets uit te geven. gewoon door een beetje goede tacktiek. Nog geen eens optimaal ( naar mijn mening ), maar ik wou ook duelleren. Dus heb een beetje de tacktiek daaraan gepast. Zodat rond lvl 50 duelleren erbij komt. ( ben lvl 46 daar nu ).

Maar goed wil wel eens zien of dat hier hoger is dan P52. EN met de zelfde tacktiek. Met een beetje geluk beter uitgevoerd of slechter uitgevoerd. We zullen zien :p
 

DeletedUser8307

Dat van die NON-Premium lijst is al vaker voorgesteld. ;) Maar het gaat over vaardigheden hier zeker. :p

Zoals gezegd nog niets gekocht.
 

DeletedUser

Dat van die NON-Premium lijst is al vaker voorgesteld. ;) Maar het gaat over vaardigheden hier zeker. :p

Zoals gezegd nog niets gekocht.

We hadden het niet over een NON premium ranglijst :p. Maar vroeger kon je met een super goede tacktiek en geen premium toch nog aardig ver komen ( zie simsamekes ). Nu verwachten we dat het toch meer premium. premium en premium is.

Maarja al 360 ranken gestegen. ik nader de top :p.
 

DeletedUser8307

We hadden het niet over een NON premium ranglijst :p. Maar vroeger kon je met een super goede tacktiek en geen premium toch nog aardig ver komen ( zie simsamekes ). Nu verwachten we dat het toch meer premium. premium en premium is.

Maarja al 360 ranken gestegen. ik nader de top :p.

Neen, ik weet het. Ik zei dat toch ? :p (Dat het over vaardigheden ging. ;))
 

DeletedUser9519

Ik vraag me echt af wat vannelle aan het doen is met haar geld :o
 

DeletedUser11612

Ik vraag me echt af wat vannelle aan het doen is met haar geld :o

Die gaat er waarschijnlijk wel spijt van hebben later denk ik ;)

Je kan niet blijven uitgeven, tenzij je echt rijk en erg dom bent, want dit is echt erg, al die premium bonussen ;D
 

DeletedUser3874

Goed vermits het topic al een tijdje niet meer gaat over wat bever wilde weten gaat het op slot. Wat mensen met hun eigen geld doen hebben andere namelijk geen enkele zaak mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan