• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geheime opdrachten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

afsluitekst:
Waupee: Dat is de ring. De grootte van de blauwe steen past bij de afdruk aan Nituna's slaap. De moordenaar heeft zichzelf gestraft. Bedankt voor je hulp. Nituna's ziel kan zich nu in vrede met Manitu verenen.
hoe sluit je hem af?
ik kan die ring niet vinden

en weet iemand waar je een kruik kan krijgen?
 

DeletedUser

okee dank je
vandaar dat ik de ring niet kon vinden, ik kan nog geen lijken bestelen
 

DeletedUser

geheime hengelopdracht

Volgens mij is er iets veranderd in het spel.
Vroeger als ik op een wereld startte en ik vond een hengel, kreeg ik gelijk de geheime opdracht waardoor ik tien levels steeg. Nu heb ik de hengel gevonden, maar, de geheime opdracht krijg ik niet... Weet iemand hier meer van?

Op onderstaande printscreen is te zien dat ik de hengel bij me heb maar geen opdracht krijg.

de89af.jpg
 

DeletedUser

Er is tegenwoordig een minimum level aan verbonden, en dat minimum level is op de vorige pagina van ditzelfde topic nog vernoemd. Succes met zoeken :)

Het minimum level is 20.
 

DeletedUser8307

wat heb je eigenlijk aan die sleutels?
:confused:

Sleutels ? Welke sleutels ? Sleuteltopic (klik).

Sleutel 1
Sleutel 2
Sleutel 3 -> Vinden met een "cash-gevecht"

Als je deze allemaal hebt, dan gebeurd er waarschijnlijk iets, alleen wat is nog niet bekend. De 3e sleutel kun je enkel vinden met fortgevechten waar veel geld in gestoken is. Voor verdere info gelieve de zoekfunctie te gebruiken.

Sleutel 1 & 2 is met een opdracht. (O.a de Rooftocht)

Voor verdere info gelieve zeker het Sleuteltopic te raadplegen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan