• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geheime opdrachten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

oke bedankt , ben toch blij dat ik binne 6 uur level 10 ga zijn :D (heb nog maar 3 ervarings punten :D)
 

DeletedUser4891

even een vraagje:
krijg je met die gereedschapskist "Kleinigheden (De kapotte stoel)" of een andere
anders ben ik dadelijk voor niets aan het zoeken
 

DeletedUser

even een vraagje:
krijg je met die gereedschapskist "Kleinigheden (De kapotte stoel)" of een andere
anders ben ik dadelijk voor niets aan het zoeken

Je krijgt dan inderdaad "de kapotte stoel".
Je hebt er op repareren voor nodig en als beloning krijg je 30xp + $200.
 

DeletedUser

Dus even een overzichtje:

1. Gereedschapskist Kleinigheden (De kapotte stoel) 25 repareren (met bonussen) Beloning: 30xp + $200
2. Hengel: Zware taak (Hengelmeester van het jaar) 6 uur hengelen Beloning: 500xp + $500
3. Houweel: Zware taak (In de groeve) 6 uur kolen delven Beloning: 500xp + $500
4. Paalhamer: Zware taak (P...palen slaan) 6 uur omheining repareren Beloning: 500xp + $500
5. Spade: Zware taak (Graaf je eigen graf) 6 uur graven delven Beloning: 500xp + $500
6. Tandencollier nog onbekend afgesloten hebben: de jacht en nog onbekend Beloning:

Het is nog niet helemaal compleet, dit mist nog:
- naam van de opdracht tandencollier
- beloning van de opdracht tandencollier
- de benodigdheden van de opdracht tandencollier

Wie kan me dat hier even plaatsen?

.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naam: De ring (Moord)
Begintekst: Waupee: Ik kan aan je tandencollier zien dat je succesvol wolven hebt gejaagd. Wolven zijn slimme dieren, je moet een goede jager zijn als je ze wilt vangen. Echter zijn er nog veel gemenere en gevaarlijkere dieren dan de wolf..
Het meest gevaarlijke dier blijft helaas de mens, sinds deze vaak alleen uit gulzigheid en kwaadaardigheid handelt.
Nituna, een jonge vrouw uit mijn stam, werd een paar dagen geleden gevonden, doodgeslagen. De enige aanwijzing op de moordenaar is de afdruk van een ring met een grote steen in het midden aan haar slaap. Ik vraag je hulp bij het vinden van de moordenaar sinds jij een grote jager bent.


Vereiste: Vaardigheid Handvaardigheid op 50 (met bonussen)
Beloning: + 200 ervaring

Afsluittekst: Waupee: Kracht en stamina alleen zijn niet genoeg, maar samen met je superieure handvaardigheid zal je hopelijk de moordenaar van Nituna vinden.


Vervolg:
Naam: De ring (Zoektocht in de woestijn)
Begintekst: Waupee: Jagers van mijn stam vermoeden dat Nituna's moordenaar in de woestijn is gevlucht. Begin daar met je zoektocht. Misschien is hij ook niet al te ver gekomen, hij is haastig gevlucht en heeft waarschijnlijk niet veel water mee. Als je een lijk in de woestijn vindt kijk dan of daar een ring aan zit.

Vereiste: Ring 0/1
Beloning: + 1000 ervaring

Deze heb ik alleen nog niet afgesloten ;)
 

DeletedUser

Dankje leones!


Dit is het lijstje met de opdrachten, misschien zijn er nog meer, maar dat zien we dan wel ;)


divider.png



Items die een geheime opdracht activeren:

1. Gereedschapskist Kleinigheden (De kapotte stoel) vaardigheid repareren op 25 Beloning: 30xp + $200
2. Hengel: Zware taak (Hengelmeester van het jaar) 6 uur hengelen Beloning: 500xp + $500
3. Houweel: Zware taak (In de groeve) 6 uur kolen delven Beloning: 500xp + $500
4. Paalhamer: Zware taak (P...palen slaan) 6 uur omheining repareren Beloning: 500xp + $500
5. Spade: Zware taak (Graaf je eigen graf) 6 uur graven delven Beloning: 500xp + $500
6. Tandencollier De ring (Moord) afsluiten: de jacht en vaardigheid handvaardigheid op 50 Beloning: 200xp


divider.png
 
wat ik wel grappig vind is die hengelopdracht :p ben benieuwd als er een nieuwe wereld open gaat :) stel je bent level 1 en je gaat hengelen en vind daar met veel geluk zo'n hengel :) krijg je die geheime opdracht ga je ff 6 uur hengelen en krijg je 500 xp :p dan ga je ff van level 1 naar level 10 :D dan heb je wel ff een voorsprong :rolleyes:

Echt balen! Toen ik in W3 begon, vond ik ook bij de eerste 2 uur gelijk een hengel. Als deze opdrachten toen al bestonden, was ik ook in één keer vet omhoog geschoten in levels! :eek:
 

DeletedUser

is een spade een schep ofzo want ik vind nergens
een product dat spade heet
 

DeletedUser5512

Vervolg:
Naam: De ring (Zoektocht in de woestijn)
Begintekst: Waupee: Jagers van mijn stam vermoeden dat Nituna's moordenaar in de woestijn is gevlucht. Begin daar met je zoektocht. Misschien is hij ook niet al te ver gekomen, hij is haastig gevlucht en heeft waarschijnlijk niet veel water mee. Als je een lijk in de woestijn vindt kijk dan of daar een ring aan zit.

Vereiste: Ring 0/1
Beloning: + 1000 ervaring

Deze heb ik alleen nog niet afgesloten ;)

afsluitekst:
Waupee: Dat is de ring. De grootte van de blauwe steen past bij de afdruk aan Nituna's slaap. De moordenaar heeft zichzelf gestraft. Bedankt voor je hulp. Nituna's ziel kan zich nu in vrede met Manitu verenen.
 

DeletedUser4891

ik heb 2 lege flessen:)

OT: op the-west stats staar dat je De ring (Moord) krijg met een ketting van botten
 

DeletedUser

OT: op the-west stats staar dat je De ring (Moord) krijg met een ketting van botten

Dat had ik ook al gezien, maar dat hoort tandencollier (wolven jagen) te zijn.
Ketting van botten is namelijk een halsketting die je kan verkrijgen bij de opdrachten-reeks van de arbeiders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan