• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geheime opdrachten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

bedoel je niet deze?


Nee, dat is een geestafwerende talisman en heb je niet nodig voor een geheime opdracht.

Voor de geheime opdracht "de ring" heb je een tandencollier nodig en deze kan je vinden bij de arbeid "wolven jagen".
 

DeletedUser

Nee, dat is een geestafwerende talisman en heb je niet nodig voor een geheime opdracht.

Voor de geheime opdracht "de ring" heb je een tandencollier nodig en deze kan je vinden bij de arbeid "wolven jagen".

ja dat klopt ;)
 

DeletedUser

Cool topic !
Ik heb alleen 2 antwoordn niet gevonden :

1. is dit ook al mogelijk op de NL werelden ?
2. Zijn AL dez quests al vanaf lvl 1 beschikbaar ?
 
1. Ja
2. Als je de juiste producten hebt wel ;) Maar je hebt meestal een hoger level nodig om het betreffende product te hebben. En bij de ring bv moet je ook de jacht hebben afgesloten.
 

DeletedUser

ty

Dan kan ik na de hengel door met de spade/schop/schep waarneer wereld 7 (;P) er is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

1. Ja
2. Als je de juiste producten hebt wel ;) Maar je hebt meestal een hoger level nodig om het betreffende product te hebben. En bij de ring bv moet je ook de jacht hebben afgesloten.

Ik ben speciaal daarvoor op w6 begonnen en heb de hengel gevonden en die 6 uur hengelen gedaan. Ik ben toen in 1 keer van lvl 1 met 2 ervaring naar lvl 10 met 28 ervaring gegaan. Dat schiet wel lekker op :D
 

DeletedUser

Ik ben speciaal daarvoor op w6 begonnen en heb de hengel gevonden en die 6 uur hengelen gedaan. Ik ben toen in 1 keer van lvl 1 met 2 ervaring naar lvl 10 met 28 ervaring gegaan. Dat schiet wel lekker op :D

misschien hadden ze er toch beter een minimumlevel op gezet :p dit gaat echt wat geven als w7 zou openen :)
 

DeletedUser

misschien hadden ze er toch beter een minimumlevel op gezet :p dit gaat echt wat geven als w7 zou openen :)

Dat weet ik wel zeker. En dan krijg je een heel geklaag van mensen die na 20 uur hengelen nog geen hengel hebben gevonden en zo flink achterstaan op mensen die hem na 2 uur al hebben :p
 

DeletedUser6456

hengelen is nu eigenlijk de beste ervaringsjob voor lage levels, terwijl het toch 0%:sheriff: heeft.
 

DeletedUser

misschien hadden ze er toch beter een minimumlevel op gezet :p dit gaat echt wat geven als w7 zou openen :)

klopt, op de net gestarte W12 op .net zijn er ongeveer 100 mensen die een hengel hebben en level 10 zijn, en dan in een keer een gat van 3 levels naar de volgende op de ranglijst

maar ik ga dit denk ik zelf niet proberen, door 'gewoon' te levelen kun je snelle starters met een hengel volgens mij ook nog wel inhalen
 

DeletedUser1963

ff een vraagje,

ik heb net de schep op w2 gevonden (ben daar nog maar lvl14) ik heb hem in mijn productvakje zitten, maar krijg geen opdracht te zien. Zit er soms een bepaalde tijd of level aan vast?
 

DeletedUser

Loop nu al een tijdje met de hengel rond maar heb nog steeds de bijbehorende opdracht niet.
Hoe kom ik aan die opdracht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan