DeletedUser1448
Wat een onzin roller Ga tentamens leren ofzo
Het zijn EXamens xD
En kaka heeft me die onzin verkocht ik hem ongelijk geven
Wat een onzin roller Ga tentamens leren ofzo
idd, roller dat gaat boven jouw pet leren jij
En het is nog nooit bewezen dat het niet zo is , dus zolang dat niet zo is houdt ik het vol dat het wel zo is.
Tuurlijk is dat bewezen. Als jij iemand KO schiet, telt die schade niet dubbel. Kan ik makkelijk gaan bewijzen, maar daar heb ik helemaal geen zin in, duurt te lang.
Moet je eerst wel goed begrijpen wat ik bedoel, want net als roller doe je dat niet
Ik bedoel op het moment dat jij iemand KO schiet dan levert dat meer exp op. dit kan omdat dan de schade waarmee je degene KO schiet dan keer 2 wordt gedaan. Dit is een vermoeden dat al tijdje rond zweeft omdat je soms met 3 ko's al met 4500 scahde 1500 krijgt en soms geen 1500 exp met 5500 schade. Het is een vermoeden, maar geef toe is moeilijk te bewijzen.
Moet je eerst wel goed begrijpen wat ik bedoel, want net als roller doe je dat niet
Ik bedoel op het moment dat jij iemand KO schiet dan levert dat meer exp op. dit kan omdat dan de schade waarmee je degene KO schiet dan keer 2 wordt gedaan. Dit is een vermoeden dat al tijdje rond zweeft omdat je soms met 3 ko's al met 4500 scahde 1500 krijgt en soms geen 1500 exp met 5500 schade. Het is een vermoeden, maar geef toe is moeilijk te bewijzen.
Raak, of mis?
Allemaal wel interessant, die mik- en uitwijkwaarden, maar wanneer raak je nou precies? Het is eigenlijk redelijk simpel. Je kan het zien als twee dobbelstenen. De ene dobbelsteen (A) gaat van 0 tot de mikwaarde van degene die schiet. De andere dobbelsteen (B) gaat van 0 tot de uitwijkwaarde van degene waarop beschoten wordt. Dan worden de dobbelstenen ‘gegooid’, is gooit A hoger dan B, dan is het schot raak, zo niet, mist het schot.
Beide dobbelstenen worden steeds opnieuw gegooid.
Beide dobbelstenen worden steeds opnieuw gegooid.
Moet jij eerst goed uitleggen wat je bedoelt, anders denken wij inderdaad dat je iets anders bedoelt
Wat jij bedoelt kan in principe best, maar aangezien de xp formule onbekend is, is het lastig te controleren.
Generaal - De oprichters en gemeenteraadsleden van de aanvallende of verdedigende stad krijgen automatisch de rank generaal.
Bewegen en schieten gebeurt in de volgende volgorde:
De speler met de hoogste rang loopt eerst*.
Spelers van de verdedigende/aanvallende stad.
Spelers van de verdedigende/aanvallende alliantie.