• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht

DeletedUser

Je kan niet alles hebben he :p

voor dat jullie er waren, was het ook maanden geleden dat we een deftige aanval op ons hadden hoor dus heb wat geduld :D
 

DeletedUser11612

Nu krijg je altijd kwaliteit op je kap :p

Neje, nu met jullie nieuwe BG moet het wel mogelijk zijn om leuke aanvallen te krijgen/geven ;)
 

DeletedUser12842

we zouden graag wat willen aanvallen, maar zoals je ziet worden we druk bezig gehouden... :boone:
 

DeletedUser

wat een uber slechte smoes zeg, we vallen altijd rond half 10 aan omdat er dan niets is aangevallen en dan houden wij jullie bezig zodat jullie geen fort kunnen starten om 8 uur? XD

Goed, ik hou me in :blink:
 
Er zijn idd mogelijkheden geweest, maar een later gevecht is ook wel leuk. Ik snap niet dat sommigen die mogelijkheden niet hebben benut, maar goed ik vind ook wel dat we niet zovaak achter elkaar moeten aanvallen, je moet iedereen kans geven om een FG te starten met deze regeltjes hier..
Als je de laatste 9 fortgevechten kijkt zie je invasion laat starten, daarna vroeg en daarna weer laat. Reunion start ook vrij laat, dus er waren genoeg mogelijkheden. Om elke dag een fortgevecht te doen hebben de leiders bij ons denk ik nog een fortgevecht gestart na 21.00 en voor 22.00, zodat het niet te laat is en er sws een fortgevecht is.
Mijn mening:
Zorg dat je op tijd aanvalt dan zullen wij ook niet op een later tijdstip alsnog aanvallen. 1 fortgevecht per dag is hier de rode draad, zorg er dan voor dat deze op tijd is!;)
Laatste week hebben we daarom naar mijn mening wel overdreven veel aangevallen, maar anderen wel de kans gegeven er 1 te starten..
 

DeletedUser11612

Invasion en reunion zullen nu ff niets aanvallen ... tijd aan unison om hen eens te bewijzen, kans genoeg gehad .......
 

DeletedUser

Mogen we ook effe tot rust komen?

Na 9 fg's op een rijtje willen de meeste bij ons ook effe iets anders doen hoor. Dus ik denk dat je nog wat zult moeten wachten. Vraag es of HM jullie aanvalt? Kan ook leuk worden
 

DeletedUser15297

de meeste mensen staan altijd te wachten bij het fg. als dat klaar is en er wilt iemand aanvallen, dan loopt hij/zij daarna door naar het volgende fort. alleen jullie waren ons steeds voor :p

nu zijn we blij dat we eens een dagje rust hebben


maar het gaat al beter he, na een paar forten verloren te hebben, hebben jullie de laatste 9 gevechten niks gewonnen behalve dan die ene waar er 2 tegelijk op ons gestart werden
 

DeletedUser15297

Unison kan het gewoon niet hebben, dat ze nu ineens kleine forten aan het verliezen zijn, waar volgens een aardige regelmaat in gaat komen. Ze kunnen dit niet hebben aangezien dit voor het laatst is gebeurd met de strijd tussen Legendary en unison bijna een jaar geleden. Het ego van unison was uber hoog en dat zakt nu helemaal weg. Nu willen ze ineens hulp, waar ze eerder hulp negeerde.
Unison laat gewoon zien wat jullie echt in huis hebben.


ow maar wij geven er helemaal niks om dat we wat forten verliezen hoor. alleen als wij erop anticiperen dan is het ineens of wij niet tegen ons verlies kunnen ofzo

legendary kwam vroeger idd sterk aanzetten ineens. toen zijn wij gewoon lpbommen gaan kweken in onze eigen BG. probleem opgelost

dat unison daarna bijna alle forten verloor omdat we uit elkaar gingen (onderling conflict, had niks met forten te maken) is niet meer dan logisch

daarna kwamen we terug als unison reborn en hebben we alleen nog maar forten verloren aan de migratie boys en girls. geeft helemaal niks, maar we hebben er gewoon op gereageerd zodat we de afgelopen 9 gevechten er maar eentje hebben verloren. die dubbele aanval op ons weet je wel


en dan nog even over de hulp die we eerder negeerden. dat was omdat we anders te sterk zouden worden. moet wel een beetje leuk op de server blijven he

toen de migratie boys kwamen, waren die veel sterker dan ons. dus vandaar onze reactie met een extra stad. bg met de fortvechters maakt niet veel uit omdat die toch altijd al bij ons stonden. scheelt misschien 5 man effectief


kortom, wij reageren overal iets eerder op dan de rest. kunnen jullie ook toch


PS:

we zijn alvast begonnen met bekijken hoe we het gaan doen met the west 2.0

we zijn alvast fort producten aan het zoeken zodat we meteen maximaal kunnen beginnen met uitbouwen. ook zijn we aan het bespreken hoe we het beste kunnen gaan zitten met onze nieuwe steden ten opzichte van elkaar

dus als we dan weer eerder zijn als de rest, dan weten jullie hoe het komt
 
Voor zover ik weet krijgt elke stad een random positie toch?:p

EDIT: laat maar, als je niets invult alleen:p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7458

Poeh, ik krijg bijna tranen in mijn ogen als dat allemaal waar mocht wezen Dolf :no:

Je wekt de indruk alsof jullie verder kijken dan je neus lang is, maar helaas komt die neus niet voorbij de poort van unsion. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Poeh, ik krijg bijna tranen in mijn ogen als dat allemaal waar mocht wezen Dolf :no:

Je wekt de indruk alsof jullie verder kijken dan je neus lang is, maar helaas komt die neus niet voorbij de poort van unsion. :(

Jij moet je sowieso schamen aangezien ik gister als lvl 4 jou KO heb geschoten xDD

Ja dat vond ik wel effe een mooi moment. No hard feelings verder. Ken je me uberhaupt nog van wereld 2? :p
 

DeletedUser7458

Haha...happy ik ben weer zo blij met je. Kan niet wachten om weer KO geschoten te worden door jouw, is er in elk geval nog ergens friendly fire. :laugh:
Er zijn er die je nooit vergeet en je bent gelukkig geen spat veranderd als je meteen dit soort streken uithaalt.
Neem je zak steentjes mee naar het volgende gevecht, je ziet, ik ben daar erg gevoelig voor.
 

DeletedUser905

Mensjes :(

Doe is lievv tegen elkaar..
Bij The West 2.0 begint iedereen opnieuw en heeft iedereen gelijke kansen. Dus laten we dan maar voor eens en altijd uitmaken wie de "beste" is, of waar dit ook over gaat :unsure:
 

DeletedUser7458

Happy is nou echt niet moeilijk om daar lief tegen te zijn.
Hoe lief moet ik wezen om als level 120 flauw te gaan voor een level 4, dan ga je toch echt wel vrij maximaal op je knieën.
 

DeletedUser

PS:

we zijn alvast begonnen met bekijken hoe we het gaan doen met the west 2.0

we zijn alvast fort producten aan het zoeken zodat we meteen maximaal kunnen beginnen met uitbouwen. ook zijn we aan het bespreken hoe we het beste kunnen gaan zitten met onze nieuwe steden ten opzichte van elkaar

dus als we dan weer eerder zijn als de rest, dan weten jullie hoe het komt

Mooi zo, ik wil graag in een veroverd fort slapen waar de kazerne al maximaal is uitgebouwd ;)
Hoef ik al niet achter producten gaan te zoeken :p
 

DeletedUser

Foutje :p sorry dat ik het niet gezien heb maar ik doorzoek niet de hele ranglijst op lvl 20'ers hoor :p
 
Bovenaan