• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht

DeletedUser

Hahaha, Simmies toch. Ben er maar mee aan het lachen :laugh:
Als je tegen zoiets niet tegen kan, ga je maar verder "the sims" spelen :p

Mijn probleem hiermee is zeker niet het lachen. Ik ben wel in voor een beetje humor. Het gaat mij erom dat er geen enkele serieuze reactie komt, alleen korte reacties bedoeld om ofwel lol te maken ofwel de ander uit te lachen/voor gek te zetten. Er is hier geen enkele reactie waarin je goed onderbouwt in meer dan 2 alinea's een reactie ziet. Nergens. En waar dat aan ligt weet ik niet, want ik heb op W9 met jou en op W3 met een groot deel van jullie goede tijden gehad, maar hier op W7 lijkt het alsof de insteek is omgedraaid van lol en samenwerken naar fanatisme en alles doen om te winnen. En dat vind ik zorgelijk, want dat is nu juist iets dat bij WAR werd verafschuwd.

In de laatste momenten van het actieve W3 heb ik nog een pleidooi gehouden waarin ik heb betoogt dat we het allemaal samen hebben gedaan. Dat xDiego WAR niet was. Dat McMini WAR niet was. Dat ik WAR niet was. Maar dat wij WAR waren. Het wij-gevoel was daarin leidend. Toen gaf iedereen me gelijk. Nu zie ik daar niets meer van terug. Dat vind ik zorgelijk.
 

DeletedUser9667

Ik denk dat jij wel een probleem hebt Simmies :huh:.

Neem effe een break en ga op vakantie waar geen internet is.
Als je al over 1 klein fortje valt... :blink:.

Blijkbaar voel jeje gepasseerd of iets dergelijks, wrs heb ik er geen weet van wat er boven men hoofd afspeelt tussen jullie (stads (bg) leiders).
Het is en blijft een spel...
 

DeletedUser

Ik denk dat jij wel een probleem hebt Simmies :huh:.

Neem effe een break en ga op vakantie waar geen internet is.
Als je al over 1 klein fortje valt... :blink:.

Blijkbaar voel jeje gepasseerd of iets dergelijks, wrs heb ik er geen weet van wat er boven men hoofd afspeelt tussen jullie (stads (bg) leiders).
Het is en blijft een spel...

Ik heb mijn vakantie al gehad, 10 dagen zonder internet. :p

En het gaat mij niet over de grootte van het fort en dat jullie er eentje veroveren maakt me ook niet uit. Maar het gaat erom dat jullie dus geen waarde hechten aan een leuke wereld. Bovendien valt er niet te discussiëren, want er komen van jullie kant ofwel non-argumenten ofwel onzinreacties. Dat verwacht je van 12-jarigen, niet van stadsleiders.
 

DeletedUser

Ik zie er niet echt een nut van in om hier zo een drukte over temaken.
Moest dit nu iedere keer voorvallen, dan heb je recht van klagen.
Maar om hier nu al 2 pagina's lang over te liggen discussiëren snap ik niet.
De spelers die meededen aan het piofort hebben een mooi gevecht gehad. Zowel aanval als def.
Moest def nu gewonnen hebben, dan hoorde je hier niets over.
Maar def heeft verloren en nu wordt er drukte gemaakt om een klein stom piofort of om het "prinicpe" van fair fight? 13 vs 9 is eerlijk, de LP-verhouding was ook eerlijk. Het aantal onliners niet. Maar dat ligt aan die spelers zelf dan :/
Relativeer dit is aub? Dit is de eerste keer dat zoiets voorvalt, om dan gelijk heel de leiding van Migration etc uit te maken voor kleine kinderen gaat te ver.
Er zaten trouwens ook enkele spelers bij die niet bij Migration behoren? Zijn dat dan ook rotte appels?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ga toch fietsen man. Er was AFGESPROKEN dat er geen gevecht bij ons zou zijn, maar bij jullie. Het punt van een AFSPRAAK is dat je je eraan houdt. Wat is anders het nut van afspraken? Het gaat mij niet om dat fortje. Het gaat mij om de toekomst van wereld 7. Wij van Unison gaan dus nooit meer een afspraak met jullie maken. Dus niet als we tegelijkertijd een gevecht hebben, maar überhaupt niet. Jullie zijn kennelijk niet te vertrouwen.

Ohja, onthoud dit: Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Zouden jullie eens wat vaker aan mogen denken.
 

DeletedUser2665

Zucht, waarom heb ik het gevoel dat ik weer terug ben op W3?

Blij dat ik niet online ben geweest vanaf gisteren :laugh:
 

DeletedUser

Idd Simmies, ben vandaag gaan fietsen :laugh:
Goed geraden!;)

Als er geen gevecht bij jullie zou zijn. Vanwaar dan die 13 deffers?
 

DeletedUser

Idd Simmies, ben vandaag gaan fietsen :laugh:
Goed geraden!;)

Als er geen gevecht bij jullie zou zijn. Vanwaar dan die 13 deffers?

Het waren er 11 van ons (2 van andere allianties) en het lijkt mij niet raar om wat def achter te houden. Als je niet komt laat je een fort onbeheerd achter en kan een dorpje met 3 man het veroveren. Er werd vanuit gegaan dat 10 man ongeveer genoeg was om een klein groepje noobs tegen te houden. Dat lijkt mij logisch.
 

DeletedUser4763

the simmies heeft gelijk afspraak is afspraak

maar het blijft een feit dat er te weinig activiteit is binnen de bg,s dit verziekt de fortgevechten naar mijn mening , als je een bg hebt met 164 man en daarvan komen er maar 42 opdagen in een aanval waar er 100 kunnen staan ?? :hmf:
ja ik was 1 van diegene die naar dat piofort was gerent maar daar zat wel een reden achter die jij nog niet hebt gezien the simmies

1 minder verdedigers bij ons zou jullie aanval wat compenseren en er mischien er een beter FG van maken

2 de defence bij jullie stond toch maar niks te doen bij jullie piofort en we gingen er geen eens vanuit dat we zouden winnen

dus eigenlijk hebben we geprobeerd om van 2 kansloze gevechten 2 redelijke gevechten te maken

en helaas ben ik geen stadsleider maar als dat zo was dan had je de volgende dag je fort nog terug , ik spreek voor mezelf en mischien voor nog wat andere mensen dat het me voornamelijk om leuke FG,s gaat en die forten zullen me een worst wezen.
en je zegt dat de immigranten de wereld kapot maken ? nou volgens mij was die wereld al kapot want als je met zulke aantallen komt opdagen in een basisfort val dan gewoon geen basisfort aan
 

DeletedUser

De wereld was helemaal niet kapot. Je hoeft niet een fortgevecht vol te hebben voor een leuk gevecht. Met 60 tegen 60 kan ook heel leuk zijn.

Overigens zijn jullie naar ons gekomen he. Het is dus zo dat jullie voor W7 gekozen hebben. Dan moet je niet gaan zeuren dat de FG's niet goed zijn. Had dan een andere keuze gemaakt.

Wat betreft het maken van twee leuk FG's: er was een afspraak dat het FG bij ons niet doorging. Dat is juist om 1 leuk FG te maken. Leuke FG's is prima, maar een afspraak gaat daarboven. Je zegt dat als jij stadsleider was geweest je het fort teruggegeven zou hebben. Als E-Migration dat had gedaan was er geen vuiltje aan de lucht geweest voor mij. Dan laat je immers zien dat je het niet doet voor de winst, en het niet de intentie was om het te veroveren. Dat dit niet gebeurt houdt voor mij in dat het dus wél om het fort ging en het de bedoeling was om het fort in te nemen. Dat gaat tegen de afspraak in en dat steekt me.
 

DeletedUser4763

De wereld was helemaal niet kapot. Je hoeft niet een fortgevecht vol te hebben voor een leuk gevecht. Met 60 tegen 60 kan ook heel leuk zijn.

Overigens zijn jullie naar ons gekomen he. Het is dus zo dat jullie voor W7 gekozen hebben. Dan moet je niet gaan zeuren dat de FG's niet goed zijn. Had dan een andere keuze gemaakt.

Wat betreft het maken van twee leuk FG's: er was een afspraak dat het FG bij ons niet doorging. Dat is juist om 1 leuk FG te maken. Leuke FG's is prima, maar een afspraak gaat daarboven. Je zegt dat als jij stadsleider was geweest je het fort teruggegeven zou hebben. Als E-Migration dat had gedaan was er geen vuiltje aan de lucht geweest voor mij. Dan laat je immers zien dat je het niet doet voor de winst, en het niet de intentie was om het te veroveren. Dat dit niet gebeurt houdt voor mij in dat het dus wél om het fort ging en het de bedoeling was om het fort in te nemen. Dat gaat tegen de afspraak in en dat steekt me.

nou ik heb in de Revolva tijd ook een tijd op w7 gezeten en FG,s waren toen een stuk groter en beter , en naar mijn mening was dat naast w3 de beste fg wereld toen dus als ik het verschil zie tussen toen en nu kan ik die conclussie wel trekken vind ik.
en zeuren ik zeur niet ik trek slechts een conclusie wat jij als zeuren beschouwt ;)

60 tegen 60 is niet leuk voor defence maar dat weet je zelf ook wel je hebt minimaal 15 tot 20 aanvallers meer nodig dan verdedigers om er een spannend FG van te maken

tja dat laatste snap ik maar dan zal je toch met meer mensen moeten komen opdraven in een basis FG en dat is iets waar wij weinig tot niets aan kunnen doen das een interne kwestie bij jullie , maar goed ik spreek weer voor mezelf ik moet nog levelen en zag in dat pio fort betere xp kansen dan in onze verdediging , als ik dus moet kiezen tussen verdedigend 240 xp en overleven of 1050 xp aanvallend en KO gaan dan lijkt het me duidelijk voor mij wat ik zou kiezen dus ;)

maar goed laten we dit niet te dik opblazen en het maar als een incident beschouwen en hopen dat het in de komende tijd beter zal gaan toch ?

m.v.g JB
 

DeletedUser

Nou, laat ik dan maar meteen de woede van de hele wereld op mijn hals halen om in ieder geval mijn gelijk te halen: Waar is iedereen? Toen het over FV bij Unison ging had iedereen er een mening over, was Unison bezig de wereld kapot te maken. Schande werd er gesproken, door iedereen. Toen zei ik al dat het niet zo was dat er iets gedaan was dat fout was, maar dat Unison iets had gedaan wat fout was. Toen had ik het over tunnelvisie en dat er alleen maar naar Unison gekeken werd. Ik denk dat ik mijn gelijk hier wel kan halen, want ik heb van NIEMAND buiten Unison en E-Migration een reactie gezien. En daar komt-ie dan: Zie je nou wel?

nou ik heb in de Revolva tijd ook een tijd op w7 gezeten en FG,s waren toen een stuk groter en beter , en naar mijn mening was dat naast w3 de beste fg wereld toen dus als ik het verschil zie tussen toen en nu kan ik die conclussie wel trekken vind ik.
en zeuren ik zeur niet ik trek slechts een conclusie wat jij als zeuren beschouwt

60 tegen 60 is niet leuk voor defence maar dat weet je zelf ook wel je hebt minimaal 15 tot 20 aanvallers meer nodig dan verdedigers om er een spannend FG van te maken

tja dat laatste snap ik maar dan zal je toch met meer mensen moeten komen opdraven in een basis FG en dat is iets waar wij weinig tot niets aan kunnen doen das een interne kwestie bij jullie , maar goed ik spreek weer voor mezelf ik moet nog levelen en zag in dat pio fort betere xp kansen dan in onze verdediging , als ik dus moet kiezen tussen verdedigend 240 xp en overleven of 1050 xp aanvallend en KO gaan dan lijkt het me duidelijk voor mij wat ik zou kiezen dus

maar goed laten we dit niet te dik opblazen en het maar als een incident beschouwen en hopen dat het in de komende tijd beter zal gaan toch ?

m.v.g JB

Ik weet niet hoe lang Revolva geleden is, maar ik ben een flinke tijd stadsloos geweest. Toen heb ik niets meegekregen van de zaken die speelden tussen steden.

Verder kun je het "conclusie trekken" en zeuren noemen, we bedoelen hetzelfde en ik blijf dan ook bij mijn punt. Je kist ervoor om naar W7 te komen, dan moet je niet klagen als het niet zo blijkt te zijn als je had verwacht. Je had er ook voor kunnen kiezen om naar W1, W8 of W9 te gaan. Of te blijven in je wereld.

Wat betreft het 60 vs 60, het gaat me om het punt dat je geen vol fort nodig hebt voor een leuk FG. Met 70 att tegen 55 def kan het ook leuk zijn, om aan jou eisen te voldoen.

Wat betreft het vullen van een fort. Wij hadden dezelfde, zo niet een betere, opkomst als jullie. Jullie hadden alleen meer mensen van buiten. Nee, wij kunnen geen basisfort vullen. Niet alleen. Maarja, als er maar 4 mensen zijn die je komen helpen is dat niet zo vreemd. Jullie hadden er 24 van buitenaf. Dat geeft toch wel aan dat het niet zo was dat wij veel minder op de been konden krijgen dan jullie, maar dat jullie meer hulp krijgen. Van de mensen die zeggen een gelijke en spannende wereld voor te staan. Das prima, maar ik kan mij herinneren dat wij al een tijdje nauwelijks mensen van buiten mogen verwelkomen. Daar hebben wij niet over geklaagd, dit is pas de eerste keer dat ik dat aanstip.

Het is ook irreëel te verwachten dat wij 100 man op de been konden brengen. Dat kan niemand op W7. En dan nog, waarom ligt het overtreden van een afspraak door jullie aan het feit dat wij geen 100 man bij het FG hadden? Dat is gewoon de schuld afschuiven.
 

DeletedUser4763

Nou, laat ik dan maar meteen de woede van de hele wereld op mijn hals halen om in ieder geval mijn gelijk te halen: Waar is iedereen? Toen het over FV bij Unison ging had iedereen er een mening over, was Unison bezig de wereld kapot te maken. Schande werd er gesproken, door iedereen. Toen zei ik al dat het niet zo was dat er iets gedaan was dat fout was, maar dat Unison iets had gedaan wat fout was. Toen had ik het over tunnelvisie en dat er alleen maar naar Unison gekeken werd. Ik denk dat ik mijn gelijk hier wel kan halen, want ik heb van NIEMAND buiten Unison en E-Migration een reactie gezien. En daar komt-ie dan: Zie je nou wel?

JB --> hier weet ik niks vanaf dat was voordat ik op w7 kwam denk ik en naast het feit dat ik ook nog elke maand 2 weken off line ben i.v.b met werk in real life heb ik en kan ik hier geen mening over geven





Ik weet niet hoe lang Revolva geleden is, maar ik ben een flinke tijd stadsloos geweest. Toen heb ik niets meegekregen van de zaken die speelden tussen steden.
Verder kun je het "conclusie trekken" en zeuren noemen, we bedoelen hetzelfde en ik blijf dan ook bij mijn punt. Je kist ervoor om naar W7 te komen, dan moet je niet klagen als het niet zo blijkt te zijn als je had verwacht. Je had er ook voor kunnen kiezen om naar W1, W8 of W9 te gaan. Of te blijven in je wereld.

JB--> ik klaag en zeur niet dat maak jij ervan ;) , en W1 geen optie al een level 120 acc , oude wereld W3 geen optie uitgestorven , ben eigenlijk zwaar tegen W8 en W9 dus heb daar me slechtste acc van w5 heen gestuurd dus keuze ? vrij weinig moet ik zeggen

Wat betreft het 60 vs 60, het gaat me om het punt dat je geen vol fort nodig hebt voor een leuk FG. Met 70 att tegen 55 def kan het ook leuk zijn, om aan jou eisen te voldoen.

JB --> nou zijn we op dit punt het in ieder geval eens

Wat betreft het vullen van een fort. Wij hadden dezelfde, zo niet een betere, opkomst als jullie. Jullie hadden alleen meer mensen van buiten. Nee, wij kunnen geen basisfort vullen. Niet alleen. Maarja, als er maar 4 mensen zijn die je komen helpen is dat niet zo vreemd. Jullie hadden er 24 van buitenaf. Dat geeft toch wel aan dat het niet zo was dat wij veel minder op de been konden krijgen dan jullie, maar dat jullie meer hulp krijgen. Van de mensen die zeggen een gelijke en spannende wereld voor te staan. Das prima, maar ik kan mij herinneren dat wij al een tijdje nauwelijks mensen van buiten mogen verwelkomen. Daar hebben wij niet over geklaagd, dit is pas de eerste keer dat ik dat aanstip.

JB -->de hulp ff niet meegerekent: wij hebben een BG van 89 mensen en 38 kwamen er op dagen van ons zelf en jullie hebben een BG van 164 man en 42 kwamen er op dagen dus wie had percentueel de betere opkomst ?? Idd dus praat geen onzin en zorg dat wat je zegt ook klopt en zeg niet zomaar iets om iets te kunnen zeggen

Het is ook irreëel te verwachten dat wij 100 man op de been konden brengen. Dat kan niemand op W7. En dan nog, waarom ligt het overtreden van een afspraak door jullie aan het feit dat wij geen 100 man bij het FG hadden? Dat is gewoon de schuld afschuiven.

dan moeten mensen uit jou BG ook geen beloftes doen als ze ze niet waar kunnen maken ;) , en nogmaals wat mezelf betreft ik ben naar dat piofort gegaan voor de xp die ik nodig heb , oke shoot me :hmf:

maar goed deze hele discussie over 1 afspraak die niet nagekomen is phew , wat gebeurt er wel niet met je als ze 10 afspraken niet na komen ? denk dat je dan zwaar overspannen de ziektewet in zou moeten , dus ik zeg be happy don,t worry , relax , morgen weer een dag en het is maar een spelletje ;)
verder ga ik niet meer in op deze discussie omdat eigenlijk alles nou wel tig keer is gezegt en alles toch maar een herhaling van het voorgaande zou zijn.

dus je hebt je punt gemaakt , klaar , finito end of discussion

ciao grtz JB
 

DeletedUser385

oke maardan moet ik nog :

als we gewoon aardig naar mekaar doen, dan kan t toch oook?

dat ergeen honderd man in aanval stond, das omdat wji niet zoveel actieven hebben

dater 12 man in def stnod, was omdatwe jullie al kennen XD

voor rest: egef mekaar een knuffel, en vergeef :p

t is maar een spelletje :p
 

DeletedUser

oke maardan moet ik nog :

als we gewoon aardig naar mekaar doen, dan kan t toch oook?

dat ergeen honderd man in aanval stond, das omdat wji niet zoveel actieven hebben

dater 12 man in def stnod, was omdatwe jullie al kennen XD

voor rest: egef mekaar een knuffel, en vergeef :p

t is maar een spelletje :p

+1
Goed antwoord :);)
 

DeletedUser11612

Simmies kan een tijdje doordraven zeg .. wathever simmies over dat fort, we moesten iets doen, de spelers daar hebben 1500exp, terwijl wij max. 500exp hebben gekregen door die flutaanval...ik gunde het ze ;)
 

DeletedUser

Ben van silverado en vind dat unison nu te ver gaat door fortvechters erbij te halen, ze hadden eerst mijn steun maar daardoor kunnen ze het ook wel alleen af dus sta ik voortaan in de aanval.
 

DeletedUser

Ben van silverado en vind dat unison nu te ver gaat door fortvechters erbij te halen, ze hadden eerst mijn steun maar daardoor kunnen ze het ook wel alleen af dus sta ik voortaan in de aanval.

Ben van QWIRC en ik trek me er allemaal geen zak van aan.
 
Bovenaan