• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht

DeletedUser11612

Speel sinds dag 1, hij misschien ook...;)

Voor dat fortgevecht van 9uur en een beetje, dat is een misverstand, Jesse had per toeval gestart omdat ze dacht dat ze aan het fort stond van Me gusta om zich aan te melden ...
 
xDiego heeft in iedergeval wel al een jaar langer een forumaccount, namelijk sinds 2010 in tegenstelling tot Juan, die heeft er pas een sinds 2011...
 

DeletedUser11612

Ik heb helaas geen forumaccount gehad met me eerste account: K69nemico :(
 

DeletedUser11612

Vraagje: Mogen wij morgen eens deffen in ons eigen fortje (A) Subtiele hint :p
 

DeletedUser11612

Ik kreeg net een telegram van een anoniem iemand ...

@Qwirc en co: Jullie hebben altijd gewonnen denk ik op w7 ... invasion en reunion komen erbij met een 60 tal mensen waarvan 30 mensen echt bij elk fg aanwezig zijn .. we winnen nu zelf super geef ik zelf toe.

Wat ik verwacht had is dat qwirc nu gaat zeuren op hun eigen fora's dat we te sterk zijn, mijn idee is gewoon dat jullie nu zorgen dat er van jullie kant tegenstand komt, dit is gewoon een w3 scenario voor ons dat legends de baas waren over ons, wij hebben geprobeerd om ons er tegen te verzetten, maar tis niet altijd gelukt :p

Dus zorg gewoon dat je als groep sterk staat en dat jullie jullie best doen, dan zullen de gevechten leuk zijn ! Maar de gevechten zijn al veel leuker dan voorheen vind ik ;)
 

DeletedUser

Persoonlijk vond ik ze leuker voor dat jullie kwamen :D maar dat is misschien omdat we dan altijd wonnen :D
 

DeletedUser2665

Wat is leuker, winnen of een uitdagend fortgevecht? persoonlijk zie ik meer in het laatste dan het eerste.
 

DeletedUser14977

Dus jij vind het uitdagend? Ik vind het niet echt en kan me ook niet voorstellen dat dat voor jullie wel is.

Verder zal ik me niet druk maken, komt vaneigens een keer een eind aan
 

DeletedUser2665

You don't get it volgens mij. Wat ik wil zeggen, is dat als je altijd alles wint mi de lol er snel af is ;)
 
Bovenaan