• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forten

DeletedUser8307

En wat een beloning:
zwarte zachte beenbeschermers uit mn kistje 9k verkoopwaarde :D

Amai, leuke vondst, en zeker nu in het begin van de wereld! De meeste fortgevechten zijn voor mij een dikke 6 uur lopen.

Meestal ga ik er niet naartoe, zelfs niet als puur fortvechter. Eerst 'n quarter horse kopen en nog een beetje beter worden, dan ben ik er klaar voor.

Ik heb nu namelijk geen zin om 6 uur (Heen en terug = 12 uur) te lopen en dan niet mogen meedoen. Dat is zonde van de actiepunten dan die je die dag had kunnen gebruiken!
 

DeletedUser

Vanavond fort knox.. Veel geluk allemaal en laat Briscoe Bandits winnen :)
 

DeletedUser

DS playground

DS Playground, 20:16, 1-9-'11​
Het was een gezellige drukke boel op de chat, er was best wel wat spanning over hoeveel tegenstanders er waren...
er werd heel de tijd gevraagd: "hoeveel al?"
uiteindelijk startte het gevecht 113 in de aanval 120 in de verdediging.

Het begon leuk, een kleine achterstand voor de Aanval die ze vanaf het begin al hadden, na een tijdje gaven Sheriff Bill en Xisve( aka Basbad) het bevel om de muren en torens op te gaan (DT en BT, bovenmuur en rechtermuur) dat ging wat minder snel dan gehoopt maar het resulteerde in een voorsprong van 4 mensen, helaas(of gelukkig) gingen er een paar snipen die zorgden voor een grote groep die het fort verliet. toen wilde Xisve een Flagrun doen, helaas kwam er ontmoedigende criteria op, hierdoor werd hij met nog 30 seconden te gaan afgeblazen. volgende ronde werd hij toch gestart het was een heel spannende scene omdat we niet wisten wanneer de grote groep verdedigende snipers weer terug kwamen. Sheriff en Xisve bleven vragen iedereen naar de vlag te gaan, er gingen een aantal, maar helaas waren er een paar die "rare capriolen" uithaalden. Twennn, Hannibal95 en skyw4rrior kwamen er nog bij met hun duizenden LP's maar het mocht niet baten, de aanval heeft meerdere keren de vlag bezeten maar het langst was 3 rondes omdat we LP-ers misten die dus "rare capriolen" uithaalden.

Het was een mooi gevecht het duurde uiteindelijk de volle 55 rondes. er kwamen vele complimenten binnen voor de leiders. wij bedanken ook iedereen voor het aanwezig zijn, maar we vinden het wel jammer van een aantal dat ze niet bepaalt goed luisterden.

voor meer info:
PM naar Sheriff Bill en:westforts
 

DeletedUser

Het was een prachtig gevecht:) Ik zou het tot nu toe als een van de mooiste gevechten van deze wereld bestempelen, met 10 man minder sta je vaak heel slecht. Alleen wij hebben zelfs een tijdje voorgestaan( 40 vs 38 ofzo) Iedereen bedankt voor het komen:) Ook de deffers.
 

DeletedUser

Tja, de verdediging heeft gewoon perfect geleid, kan er niks meer over zeggen :p Maar was inderdaad een mooi en spannend gevecht. Nog bedankt daarvoor!
 

DeletedUser

[report=39080540f72e4460e]Fortgevecht verslag: Fort Gatling[/report]

beat thiss
 
Bovenaan