• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forten

DeletedUser13259

Laat ze maar offliners rekruteren :D
Hebben wij weer minder werk :D
 

DeletedUser560

Faal van de roughnecks -1 dus:p

hoezo fail? als we gewonnen hadden hadden we het fort terug gegeven we gingen niet eens voor de overwinning. lcna en ik zijn een paar $ rijker. Jij snapt ons doel in het spel volgens mij nog steeds niet.
 

DeletedUser

Ik wist toch niet dat het om een vrienschappelijk gevecht ging? Wie heeft mij dat vertelt?
 

DeletedUser10988

Bij mij weten, ging het niet om vriendschappelijk.. En ik zou het moeten weten, lijkt me. En zoiets zou dan vooraf aangekondigd moeten zijn om het te laten werken. Daarnaast werkt het zowieso niet bij ons.. doen we niet aan. En het is ons gelukt ook, mede door de overweldigende opkomst en geweldige hulp.
 

DeletedUser12045

Ik ben niet bij roughnecks,maar ik weet wel dat het echt vriendschappelijk was,waarom zeuren?De meeste van ons hebben goed wat ep gekregen en sommige ook een kistje:o
 

DeletedUser560

voor het gevecht gestart werd had atroxk al gezegd dat het fort weer terug ging naar de eigenaar 'als' we zouden winnen. We kunnen toch geen 3 forten uitbouwen nu :)
 

DeletedUser13259

Ik had wel mooi meer dan 700 ep en een ijzeren kistje, dus voor mij was het gevecht méér dan geslaagd!
En niemand van Aurora wist dat het vriendschappelijk was, dus volgens mij was dat ook niet zo...
 

DeletedUser10988

Aurora let altijd goed op.. ;)
Roughnecks zullen wel met hun stoere praat weer iets te vlot hebben geroepen.
Maar goed, maak er maar van wat je wil, feit blijft dat ze verloren hebben.
 

DeletedUser12045

idd,maar ik heb toch meegedaan aan het 1ste fg op briscoe,ik heb het ook lang overleeft in de aanval en ik heb toch een goede 300ep gekregen.
conclusie:fg was geslaagd:D
 

DeletedUser560

Aurora let altijd goed op.. ;)
Roughnecks zullen wel met hun stoere praat weer iets te vlot hebben geroepen.
Maar goed, maak er maar van wat je wil, feit blijft dat ze verloren hebben.

dan had je de country chat niet open dus xd

En het maakt ons niet uit dat we verloren hebben :)
 

DeletedUser

dan had je de country chat niet open dus xd

En het maakt ons niet uit dat we verloren hebben :)

Je maakt melding van dat het een vriendschappelijk FG betreft via de Countychat?:hmf:
Wat is dat voor iets? Zulks meld je via telegram bij de stadleider(s) van de verdedigende partij, niet via de countychat.

Hoezo amateurs zeg...
 

DeletedUser560

Je maakt melding van dat het een vriendschappelijk FG betreft via de Countychat?:hmf:
Wat is dat voor iets? Zulks meld je via telegram bij de stadleider(s) van de verdedigende partij, niet via de countychat.

Hoezo amateurs zeg...

Zijn wij ook :) Wij gaan voor de fun van het spel :) Als je alleen wilt winnen wat is er dan nog leuk aan het spel?
 

DeletedUser13302

Er wordt ook niet gesproken over alleen winnen Als je zoiets wilt doen moet je de leiding van een stad inlichten En het niet via een county chat gaan roepen ;)
 

DeletedUser560

waarom? als wij zouden winnen hadden jullie het fort toch terug gekregen.
:D

Ik vond het een geslaagd gevecht 710 ep en een kist met een verkoop waarde stukje van 6k.

En nu ga ik niet verder discussiëren, want ik kan toch niet van jullie winnen:laugh: Want jullie staan allemaal aan dezelfde kant:huh:
grtz

en tot de volgende
 
Bovenaan