• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forten

DeletedUser

Het fortgevecht voor fort Kukelekuuuuu is begonnen. Helaas zijn alle plaatsen al ingenomen!
Je werd door Drawbar beoordeeld en als soldaat geclassificeerd




ben ik nu nou 1keer geselecteerd krijg ik geen plaats :X
 

DeletedUser1376

zoals Drabar al zij, was er een probleem met de rangen waardoor sommige menen met een rang niet mee mochten doen. Erg vervelend:(

En ja, het moet idd niet in de country chat gezegd worden:p gwn via een net tgtje..
 

DeletedUser13259

Iedereen had bij ons de countychat uitstaan i.v.m. het vele gespam daarin. Dus dat moet je gewoon ff laten weten via een tg of een fluisterberichtje.
 

DeletedUser10988

Ohw, over die rangen kan ik wel wat vertellen... Ben er achter gekomen dat het mijn schuld was, sorry: Bij het rekruten de 4 plekken voor generaals en kappie niet mee geteld... Domdomdomdomdomdom!! :rolleyes:
Nogmaals mijn excuses daarvoor. Rekruten was deze keer lastiger dan leiden iig.
 

DeletedUser

Ohw, over die rangen kan ik wel wat vertellen... Ben er achter gekomen dat het mijn schuld was, sorry: Bij het rekruten de 4 plekken voor generaals en kappie niet mee geteld... Domdomdomdomdomdom!! :rolleyes:
Nogmaals mijn excuses daarvoor. Rekruten was deze keer lastiger dan leiden iig.

lol xD

Over het algemeen is het andersom, maar fijn dat je de fout hebt gevonden (leermoment, zoals mijn ex-docent zou zeggen :p).
 

DeletedUser

ik werd ook afgekeurd, had net 3 uur reistijd erop zitten om weggestuurt te worden, maar dat was jammer en er komen nog wel meer gevechten.
 

DeletedUser

In het begin is de opkomst nog vrij massaal en alle aanvallen zijn op pioniersforten. als je laag in level bent is de kans hierdoor vrij nihil dat je mee kan doen. Over een maandje zullen de eerste hoofdforten wel aan de beurt komen, dan komt je kans wel om mee te doen.
Daarnaast is het belangrijk dat je online bent tijdens het gevecht, bij mijn gevechten gaan onliners in ieder geval altijd voor.
 

DeletedUser

Hoog level en veel LP dat is het belangrijkste. Over een maandje of 2 is het weer rustig hoor ;)
 

DeletedUser560

Weer een grap fg? :p

we zien wel wat er gebeurd :)
De deff zal al wel mooi vol staan want alles wat ik langs heb zien komen aan steden is volgens mij deff gaan staan als ik in de recruut lijst kijk met een paar uitzonderingen.
Hopelijk heeft de deff veel lp, dan kunnen wij lekker schieten :)
 

DeletedUser

we zien wel wat er gebeurd :)
De deff zal al wel mooi vol staan want alles wat ik langs heb zien komen aan steden is volgens mij deff gaan staan als ik in de recruut lijst kijk met een paar uitzonderingen.
Hopelijk heeft de deff veel lp, dan kunnen wij lekker schieten :)

speciaal voor jou heb ik de zwarte stetson gekocht ;)
 

DeletedUser

Hoog level en veel LP dat is het belangrijkste. Over een maandje of 2 is het weer rustig hoor ;)

In het begin is de opkomst nog vrij massaal en alle aanvallen zijn op pioniersforten. als je laag in level bent is de kans hierdoor vrij nihil dat je mee kan doen. Over een maandje zullen de eerste hoofdforten wel aan de beurt komen, dan komt je kans wel om mee te doen.
Daarnaast is het belangrijk dat je online bent tijdens het gevecht, bij mijn gevechten gaan onliners in ieder geval altijd voor.

Momenteel is een fortwapen hebben ook heel erg belangrijk ;)
 

DeletedUser10988

Hmm.. 4u lopen, meestal ben je wat vroeger bij fg, het fg zelf, 4u terug en bijslapen.. Als je ko bent 8u kwijt..

In die tijd kun je redelijk wat arbeidjes doen en xp halen.. Dus ik zie het voordeel ook niet in qua xp, wat de aanvaller iedere keer roept. Ook al is het minder lopen, als je ko gaat, zoals de laatste keer omdat def won, ben je toch al gauw 10u niet aan de arbeid.
Zonder nuggets dan.

Dus nee, die xp-drang kan ik niet volgen, sorry.
 

DeletedUser

Gisteren dan toch het eerste fort over genomen :D
Was een zeer leuk gevecht.
 

DeletedUser12045

En wat een beloning:
zwarte zachte beenbeschermers uit mn kistje 9k verkoopwaarde :D
 
Bovenaan