• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

flauwvallen veranderen

DeletedUser

Engelse versie

Okidoki ! ik zal (proberen) het te vertalen.... Even geduld :p

Engelse versie:

Developed version: With thanks to Dwwess, Munchlax, Darkbow

- After a duel the winner can get an item of the antagonist without that the loser loses its item.

- Which item is stolen, is been stipulated by the chance.

- New report: ….overcomes the duel, gets ..... experience points and steals….$ and gets (1: by product) ("a": by something else then a product) " ..... " of ......

- If no money stolen: ….overcomes the duel, gets… experience points but… carries unfortunately no money with him that ..... can steal, ..... leaves however (1: by product) ("a": by something else then a product) " ..... " after to ......

-New category in excavator: "Most expensive item stolen" Name player - name of which player stolen - name item stolen

- Hernando' s sword cannot be stolen because this would make the game too easy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind het heel goed en volgens mij staan er geen fouten in.<:)<:)<:)<:)<:)
 

DeletedUser

Dan gaat het NU naar het engelse forum :p


Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 4 seconden.
 

DeletedUser

Darkbow, ik erger mij ziek. Blijhoofd :p
Overal antwoord op geven en meestal zo onzinnig.

OT: Goed vertaald hoor :) Dit zullen ze wel begrijpen
 

DeletedUser

thx :D ik heb het net gepost, nu reacties afwachten, vooral van de mods natuurlijk :D


ik vrees dat het niet veel soeps wordt :/ dit was een van de reacties:

http://forum.the-west.net/showpost.php?p=389429&postcount=2 zei:
Just a terrible idea.

This benefits pure duelers so much that players who are getting dueled will quit this game from left to right.

Many players have a less than sizable inventory to begin with.

Players pay for all the gear in their inventory and it's hardly fair someone else can just steal it from winning a duel. It's essentially like giving away money to the other player.

There's abuse of the system written all over this idea, as players can just lose duels on purpose.

I could name a million things wrong with this idea.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ben ook aan het volgen en hij blijft maar aandringen dat het het spel simpel maakt maar ik denk dat hij niet snapt dat er slechts een kleine kans is dat je iets steelt
 

DeletedUser

Ma ja er hebben ook nog maar 2 mensen gereageerd dus mss lukt het nog mss morgen he
 

DeletedUser

Was wel te verwachten hé. Ik vind het ook geen goed idee.
Het is enkel een voordeel voor de duellisten, dat kunnen ze niet maken hé.
Het is oneerlijk tegenover andere spelers.
Eventjes terzijde "antagonist" dat is wel een woord dat niet in die context past, "opponent" past hier beter :p Maar dat was even terzijde :p
 

DeletedUser

ze moesten minstens 3x dezelfde reacties krijgen met dezelfde tegenargumenten als hier genoemd werden blijkbaar.

Maar vrees dat ze het nog niet snappen:p

inderdaad, ik denk dat ze het fout hebben begrepen, mja, gesloten is gesloten he :/ grr......


@SoulSpark: ja, ik weet het, maar ik kon niet op het woord komen, dus heb ik het maar in een translator (vertaalmachine) gegooid, en die zei antagonist ^.^ :p xD
 

DeletedUser

Sorry, it's not a new idea. Stealing items in duels has been suggested and rejected many times. If nothing else, it comes down to an involuntary something-for-nothing trade and trading suggestions are not allowed without some sort of balance being proposed, and being stronger is not a legitimate balance.

als iedereen deze woorden onthoud wie dit nog meer ooit wil voorstellen graag :D
 

DeletedUser

als iedereen deze woorden onthoud wie dit nog meer ooit wil voorstellen graag :D

Wat staat er? Sinds ik een slecht examen Engels had, en Engels walg. Doe ik de moeite niet meer om te vertalen, met de intepretatie dat het toch fout zal zijn ;)
 

DeletedUser

Sorry, it's not a new idea. Stealing items in duels has been suggested and rejected many times. If nothing else, it comes down to an involuntary something-for-nothing trade and trading suggestions are not allowed without some sort of balance being proposed, and being stronger is not a legitimate balance.

Kortgezegd:
Het was geen nieuw idee, was al meerdere malen voorgesteld en afgewezen. Het lijkt te veel op handelen met het verschil dat het "niets voor iets" is. Alles wat gerelateerd kan worden aan handelen mag niet meer worden voorgesteld tenzij het een uitgebreid voorstel is waarbij spelbalans goed meegenomen is.
 

DeletedUser

ik vind het een goed idee maar er zijn ook mensen die ideeen hebben om een bank te kunnen beroven en dan kun je zelf ook wel bedenken wat er gebeurd :)
maar als we het met ze allen nu eens goed uitdenken kan het misschien wel

grtzz bondfan
 
Bovenaan