• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

flauwvallen veranderen

DeletedUser1668

hallo allemaal,

misschien is het een leuk idee om als je iemand KO schiet iets uit zijn inventaris te kunnen stelen. Hierdoor kunnen ook de duellanten dingen krijgen door mensen aan te vallen.

Misschien kan je dan ook iets bedenken om dan een aantal producten veilig te stellen, en dit dan koppelen aan het level van de bank (voor ieder level 3 dingen veilig stellen ofzo).

De items die veilig gesteld zijn, die kunnen dan uiteraard niet gestolen worden, maar ook niet gebruikt worden door de persoon die ze veilig heeft gesteld, je laat ze dan als het ware achter bij de bank.

Ik weet niet of dit al eens is voorgesteld, maar ik bedacht dit idee net.

Met vriendelijke groeten,

Dwwess
 
Het is idd al eens voorgesteld als ik mij niet vergis.

Ik weet niet meteen wat ik hiervan miet denken. Ik ben tevreden met hoe het nu is en van mij hoeft het niet direct te veranderen.
 

DeletedUser5512

volgens mij al een aantal keren voorgesteld maar dan niet bij KO maar gewoon altijd(volgens mij)

zelf vind ik het niet zo'n goed idee, wordt bv je drakes voorlader gejat ofzo. Ook worden bouwers dan nog meer benadeelt als ze mu al worden
 

DeletedUser

daarom ook die suggestie om dingen veilig te kunnen stellen ;)

Dus mensen die skills niet op duels hebben moeten dus naast veel dure kleding ook nog gaan eens duur gaan investeren in kluizen etc ?

kortom heel slecht idee
 

DeletedUser1668

nee, mijn voorstel is dus om die kluis mee te laten groeien met het level van de bank, en die voor iedereen binnen een stad open te laten zijn

je kan dan dus naast geld op de bank zetten ook items daar kwijt
 

DeletedUser

nee, mijn voorstel is dus om die kluis mee te laten groeien met het level van de bank, en die voor iedereen binnen een stad open te laten zijn

je kan dan dus naast geld op de bank zetten ook items daar kwijt

is geld jatten nog niet genoeg dan vraag ik me af, stel ze gaan dit ooit invoeren.
Dan gaan mensen met idee komen van geld van de bank halen van de verliezer
 
Of je hebt even net hernando's zwaard gekregen.. Loopt naar je stadje toe, maar je valt flauw (O NEE)

Dan ben je hem kwijt en je krijgt hem niet meer terug..

Kortom goed idee!!! :rolleyes: (ahum)
 

DeletedUser1668

is geld jatten nog niet genoeg dan vraag ik me af, stel ze gaan dit ooit invoeren.
Dan gaan mensen met idee komen van geld van de bank halen van de verliezer

Dit is natuurlijk onzin, geld datje op de bank hebt staan heb je niet bij je ;) Dit is ook zo met die items :p

Maar ik merk dat ik de enige ben die dit wel een leuk idee vind, dus gooi er dan maar een slotje op...
 

DeletedUser1668

in dit idee wordt niet gesproken over de mogelijkheid items veilig te stellen toch?
 

DeletedUser1668

Dat gaat over het vinden van items bij duels (net als bij arbeiden)

Ook staat hier niets over alleen bij KO, en ook niets overe het veilig stellen van items, de topics die jij aanhaalt zijn allemaal topics waarin het idee in 1 regel wordt uitgelegd, en dus niet goed zijn uitgewerkt. Ik had bij het uitwerken van mijn idee al gedacht dat het misschien oneerlijk zou kunnen worden, vandaar dus dat veiligstellen van objecten.
 

DeletedUser

inderdaad, en je kan ook zeggen dat je enkel producten kan stelen (dan kunnen ze het bijv. verkopen) dat is ook een idee, en als je bjv. een duur product krijgt (gouden beeldje e.d.) en je verkoopt het heb je ook wat winst, zelfs al had de persoon in kwestie geen cash :p
 

DeletedUser

inderdaad, en je kan ook zeggen dat je enkel producten kan stelen (dan kunnen ze het bijv. verkopen) dat is ook een idee, en als je bjv. een duur product krijgt (gouden beeldje e.d.) en je verkoopt het heb je ook wat winst, zelfs al had de persoon in kwestie geen cash :p

jullie willen dus hele spelconcept veranderen van duel arbeiden maken ???

dus dan moet er per persoon een exp/geluk/geld percantage komen
 
Bovenaan