• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

flauwvallen veranderen

DeletedUser

nee, juist niet :p maar het idee dat jij aanhaalde van het engelse forum was met die gedachte opgebouwd, en deze niet :p
 

DeletedUser

Accepteer nou maar dat het idee van items stelen afgewezen is, dus alles wat daarop voortborduurt is net zo goed afgewezen :p
 

DeletedUser1668

voor wat ik tot nu toe heb gezien is het alleen nog maar afgewezen op basis van slecht onderbouwde en slecht uitgedachte topics?
 

DeletedUser1668

maar nooit uitgewerkt ;)

Als ik hier had gezegd "is het invoeren van stelen bij duels geen goed idee" dan was het idd een slecht idee, daar kan niemand iets mee, Dit zie je wel bij de beginposts van de topics die jij aanhaalt. Ik heb het wel geprobeerd om mijn idee uit te werken, en ik zie hierin toch wel een verschil.
 

DeletedUser

ik heb nooit meer dan 30 stukken kleding bij me dus ik zou er geen last van krijgen en veel andere mensen ook niet
 

DeletedUser4891

De items die veilig gesteld zijn, die kunnen dan uiteraard niet gestolen worden, maar ook niet gebruikt worden door de persoon die ze veilig heeft gesteld, je laat ze dan als het ware achter bij de bank.
wat heb je dan nog aan die kleren?

inderdaad, en je kan ook zeggen dat je enkel producten kan stelen (dan kunnen ze het bijv. verkopen) dat is ook een idee, en als je bjv. een duur product krijgt (gouden beeldje e.d.) en je verkoopt het heb je ook wat winst, zelfs al had de persoon in kwestie geen cash :p
da's bale als je deel van een bladzijde 3 word gestolen!
wat doe je dan? net zolang mensen duelleren tot je na een half jaar een nieuwe vind?<:rolleyes:
 

DeletedUser1668

wat heb je dan nog aan die kleren?

op dat moment heb je niets aan die kleren, maar als je ze nodig hebt kan je ze weer ophalen ;)

da's bale als je deel van een bladzijde 3 word gestolen!
wat doe je dan? net zolang mensen duelleren tot je na een half jaar een nieuwe vind?<:rolleyes:

Je kan natuurlijk ook doen dat quest-gerelateerde items niet gestolen kunnen worden ;)
 

DeletedUser

ik vind het ook een slecht idee... heb je net iets moois gevonden,of net een product voor een opdracht waar je al 15 uur naar aan het zoeken was maar je hebt het nog niet kunnen veilig stellen, en ja hoor, net 5 min voor je in je stad bent word ie gepikt :eek::mad: niet doen dus
 

DeletedUser1053

Items veilig stellen zal ook niet altijd werken. Als een speler van bijvoorbeeld level 70 besluit een nieuwe stad op te richten zou dit bijna onmogelijk zijn, omdat er dan een heel groot risico is dat je halve inventaris leeg gestolen wordt.
En met 5 items per bank level kun je op een hoger level lang niet alles veilig stellen. Veel avonturiers en bouwers worden nu toch al iedere keer weer plat gelegd en gefarmd. Met dit idee zou dan ook nog hun rugzak geplunderd worden.<:eek:
Dit idee heeft volgens mij te veel nadelen om ooit succesvol te kunnen werken.
 

DeletedUser

dan kan je het beter doen zoals bij fortgevechten, je kan spullen krijgen maar niet kwijtraken <:D
 

DeletedUser

Items veilig stellen zal ook niet altijd werken. Als een speler van bijvoorbeeld level 70 besluit een nieuwe stad op te richten zou dit bijna onmogelijk zijn, omdat er dan een heel groot risico is dat je halve inventaris leeg gestolen wordt.
En met 5 items per bank level kun je op een hoger level lang niet alles veilig stellen. Veel avonturiers en bouwers worden nu toch al iedere keer weer plat gelegd en gefarmd. Met dit idee zou dan ook nog hun rugzak geplunderd worden.<:eek:
Dit idee heeft volgens mij te veel nadelen om ooit succesvol te kunnen werken.


ben het met jouw eens dit idee word persoonlijk door remzicavdar afgestempeld als idee niet behaalt

P.S. ben bouwer en te veel nadelen voor iedereen behalve voor soldaten en dualisten :D
 

DeletedUser

ik vind he een gkoed idee, natuurlijk moet de waarde ervan laag blijven
net zoals de berekening bij een fortgevacht, daar krijg je iets met een waarde die berekend is.

Hier zou ik dan graag hebben dat als er geen zo'n voorwerp is dat er ook niets gestolen wordt

Over het algemeen: GOED IDEE
 

DeletedUser

Dat je spullen kan krijgen maar niet kwijtgeraken vind ik wel een goed idee maar mss wel van een ma waarden ofzo.
 

DeletedUser

^^ je kan zeggen dat je iets kiest wat je dan krijgt, maar dat de andere het niet kwijt is :p dat maakt het wel moeilijk voor de mensen die hun inventaris gepubliceert hebben op weststats ^^ dan worden ze geduelleerd a volonté :p (je kan het natuurlijk ook in je voordeel gebruiken :D)
 

DeletedUser

ik vind dat je alleen producten kan vinden want anders ben ik ineens mijn ruiterlaarzen kwijt :o
 
Bovenaan