• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fijne St. Patrick's day!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4007

verbaasd me nix want spelleiding weet meestal minder dan spelers
en doet ook minder ook

niet eens een aankondiging van st.patricks day geplaatst
gewoon weer een faalactie op nl
 

DeletedUser4763

op the west.DE en .Net word ook niks gerept over een quest , ze bedonderen gewoon de boel , hebben ze fun hoe iedereen bezig is een quest te vinden die er niet is , schijnbaar hebben ze niks beters te doen op de zondag ;)
 

DeletedUser

op the west.DE en .Net word ook niks gerept over een quest , ze bedonderen gewoon de boel , hebben ze fun hoe iedereen bezig is een quest te vinden die er niet is , schijnbaar hebben ze niks beters te doen op de zondag ;)

Inderdaad, had ook al gekeken maar vond niks. Jullie zijn alleen 2 weken te vroeg ;)
 

DeletedUser15073

Ik ben toch maar even gaan zoeken, maar ik vind nog totaal niks :(
 

DeletedUser

Als er verwezen wordt naar Pasen klopt het wel, aangezien 2e paasdag immers op 1 april valt (lekker vergezocht, ik weet)

Daarbij, wat heeft het monster van loch ness met st. patricks day te maken ;) Het monster van Loch Ness is iets uit Schotland, terwijl St. Patricks day iets Iers is ;)
 

DeletedUser6244

wut natuurlijk is er een geheime quest

hoe verklaren jullie anders het item van ruud en de medewerking van de mods? :D
 

Deleted User - 308552

Je krijgt helemaal geen Monster van Loch Ness, hoe zijn we daar nou helemaal op gekomen? St. Patrick is de IERSE beschermheilige, niet de schotse (of heb ik het nu fout :o)
 

DeletedUser

Je krijgt helemaal geen Monster van Loch Ness, hoe zijn we daar nou helemaal op gekomen? St. Patrick is de IERSE beschermheilige, niet de schotse (of heb ik het nu fout :o)

Zie ook mijn post Tanais ;) Maar ruud had dat gepost, daar heb ik op gereageerd. :p
 

Deleted User - 308552

Please-don-t-feed-the-trolls-atsof-547660_170_186.jpg


'nuff said @lebareslep
 

DeletedUser4007

complotters zijn het niet eens met elkaar :laugh:

ruud heeft het over loch ness
en mag nix posten vanwege spoilen

en dan komt jodocus om de bocht en zegt dan dat het niet van loch ness heeft

hoe kan ruud spoilen dan????:laugh::laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan