• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fijne St. Patrick's day!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 308552

Mmm... Hij weet nog niet wat er allemaal is. Hij zit nog maar aan het begin ;) En hij roept dan wel wat over het monster van loch ness, maar dát klopt iig niet ;)
 

DeletedUser

Mmm... Hij weet nog niet wat er allemaal is. Hij zit nog maar aan het begin ;) En hij roept dan wel wat over het monster van loch ness, maar dát klopt iig niet ;)

Je kan beter niks meer zeggen, het klinkt echt niet geloofwaardig :no:
 

DeletedUser15194

heeu

dus we moeten gaan hengelen voor 1 of ander waar je niet eens van weet of je er wat mee kan, jammer dat ze dan weer geheimzinnig gaan doen, net alsof hun de developers zijn.
 

DeletedUser

Ik geef het op als dit hun manier is om de community bezig te houden kunnen ze voor den boom in achter Marco aan :laugh:

oja vergeet me niet te bannen en tot volgende week
 

DeletedUser4007

ja je weet wel hoe je bull shit moet verkopen
maar voor de rest weinig nuttigs:laugh:
 

DeletedUser385

mmmm

voor de mensen die er nog niet achter waren:

hier een tip die je op wegkan helpen

dit is wat je krijgt :)

*knipknip*

en hoe kom je daaraan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als we dit forum niet mogen gebruiken om samen te zoeken...
Geen idee geen zin meer interesse is op etc.. , weer verder met alle daagse dingen nu ;)

kijk later wel of het op twdb tevoorschijn komt
 

DeletedUser15073

Ja ik ga ook maar weer terug naar mijn dagelijkse dingen..
Vind er geen kak aan als je alleen hoort over hengelen, het product ziet, 100 ap erdoorheen hengelt, niks vind en er niemand iets over mag zeggen..
Dan ga ik wel verder met de normale opdrachten die wel bekend zijn en die wel besproken mogen worden als ik ergens vast zit
 

DeletedUser15238

Nou, dat is dan 100 ap minder en ik weet meteen wat ik de aankomende weken te eten heb: Forel en forel en forel en forel en ik geloof ook nog forel...

Fijne St. Patrick's day!!!
 

Deleted User - 308552

mmmm

voor de mensen die er nog niet achter waren:

hier een tip die je op wegkan helpen

dit is wat je krijgt :)

*knipknip*

en hoe kom je daaraan?

Ruud is gebanned voor twee weken ivm spoilen over de geheime quest.
 

DeletedUser15194

triest. het forum is juist o.a voor het oplossen van quests.
jammer dat jullie als forummods/gamemods je ermee gaan bemoeien.
 
Ruud is gebanned voor twee weken ivm spoilen over de geheime quest.

Normaal gesproken wordt dat niet zo vermeld, meestal wordt iemand gewoon verbannen zonder commentaar. Ik geloof dan ook dat jullie een vroege 1-aprilgrap maken... :)

btw: spoilen via telegrammen ingame, of stadsfora, of priveberichten hier mag wel toch? Ik heb nog de locatie van de afbeelding die hij uploadde. Maar ik wil eerst weten of ik hem wel mag delen zonder verbannen te worden... :p Al is het misschien maar voor één dag, omdat jullie daarna bekend maken dat het een grap is...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4763

oh das kinderachtig zeg alsof dat plaatje van een houweel blad een hint was :blink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan