• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Paas evenement 2023

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier jullie feedback achter rondom het Paas evenement van dit jaar!
 
Winnaar van het evenement:
  • Als je een duel verliest, is het mogelijk om de reeks te behouden door het omkopen van de bandiet, doe je dit niet, zal je reeks weer op nul worden gezet.
Voor wie het nog niet weet, dit geldt overigens niet alleen voor het winnen van het event. Het geldt ook voor onderstaande setdelen die je krijgt bij een aantal dueloverwinningen. Als je bijvoorbeeld op 50 overwinningen zit, je verliest 1x en dat verlies niet omkoopt met 480 eitjes/8 nuggets, moet je weer vanaf 0 beginnen voor de resterende setdelen.

1679909456636.png
 
Laatst bewerkt:

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Voor paaseieren, vuurwerk en krakelingen worden er nooit speciale fortgevechten gehouden.
 

egg_medium.png


easter_11_egg6.png

Howdy Cowboys en Cowgirls,

Hou jij van Fort gevechten? Vier de dag van het Pasen door deel te nemen aan onze Awesomia gevechten op alle werelden. Je kunt extra paaseieren winnen die je kunnen helpen in de voortgang tijdens het paasevent. De gevechten vinden plaats op zondag 04-04-2021 om 20:00.

Jullie The West Team
Pasen was het ook dus , beetje jammer weer ....
 
Discussie ging over wel of niet events fg tijdens paaseieren, vuurwerk en krakelingen events specifiek & dat er bij pasen 2021 wel event fg's waren.
Aankaarten dat er bij een Cempasuchil bloemen event wel event fg's waren draag je niet bij aan die discussie.

Overigens, Pasen 2022 waren er geen event fg's, dus niet elk event.
Er was niet eens een discussie , dit topic begon met een simpele vraag ..
Geen Themafortgevechten dit event ?
De discussie begon met FOUTE info ..
Voor paaseieren, vuurwerk en krakelingen worden er nooit speciale fortgevechten gehouden.

Op elke wereld (niet NL) waar ik actief ben zijn er namelijk DIT jaar wel thema fgten voor het paasevent, dus geen idee waarom het hier niet kan.
Ik blijf het dan ook een beetje jammer vinden.
 
Laatst bewerkt:
dag van de dood is ook 1 van de main events

het hebben over het feit dat er vorig jaar geen fg was tijdens pasen helpt de discussie ook niet
want het antwoord was NOOIT, dus ipv te gaan reageren op dvdd event wat 1 van de main events is, misschien eens gewoon kijken naar wat er gezegd werd op een hele simpele vraag
of wil je dat ik de oktoberfest link er ook effe bijgooi voor de algemene info?
je hele reactie draait dus op niets anc en is gewoon posten voor het posten
 
Er was niet eens een discussie , dit topic begon met een simpele vraag ..
De discussie begon met FOUTE info ..
Klopt, beweerd werd dat met paaseieren, vuurwerk en krakelingen events geen event fg's gehouden worden (impliciet werd daarmee ook gezegd dat die 3 events anders behandeld worden dan de dag van de dood of valentijn events waar).

Dat dat onjuist is kan je idd zo aantonen door te verwijzen naar een paaseieren, vuurwerk of krakelingen event waar wel event fgs gehouden zijn. En na 1x dat doen was de fout al toegegeven.

dag van de dood is ook 1 van de main events

het hebben over het feit dat er vorig jaar geen fg was tijdens pasen helpt de discussie ook niet
want het antwoord was NOOIT, dus ipv te gaan reageren op dvdd event wat 1 van de main events is, misschien eens gewoon kijken naar wat er gezegd werd op een hele simpele vraag
Dat bij dag van de dood (& Valentijn) events wel events fg gehouden worden was dus impliciet al bevestigd, dan nog linken naar een dag van de dood event is volgens mij nutteloos voor die discussie en daar heb ik ook op gereageerd. Dat bij pasen 2022 geen event fg's waren, was niet voor die discussie bedoeld als reactie op je reactie "elk event heeft fg's gehad is het punt", dacht zeg het ff mocht het een verschil maken.

of wil je dat ik de oktoberfest link er ook effe bijgooi voor de algemene info?
Juist niet dus, discussie was ook al klaar, dus die ook nog linken is net zo nutteloos als dat dag van de dood event waar je al naar linkte.
je hele reactie draait dus op niets anc en is gewoon posten voor het posten
Posten voor het posten dacht ik dus ook toen ik zag dat de fout al was toegegeven en er vervolgens nog links naar andere events volgden. Zeker als event fg's tijdens dag van de dood geen discussiepunt was origineel.
 
Kan aan mij liggen, maar dit event was waardeloos. En dan heb ik het over de items die je kon winnen in duels, nog nooit zo suk geweest als nu. 9K duels waren een lachertje. Meer riemen en laarzen (of kistjes en nog meer van die waardeloze crap) dan vestjes en broekjes. Logisch als je kijkt naar de kansen daarop. Als dit zo blijft in komende events, is dit andermaal een demotiverende factor om dit spel nog te blijven spelen. Zeker voor niet-nuggeteers en nieuwkomers. Goed zo Inno, goed over nagedacht.

Grote Wigwam heeft gesproken.
 
Volledig mee eens. Over 2 werelden heb ik ongeveer 250 rolls, met gok ik +-30 daarvan een 9k. Ik heb welgeteld 1 shirt en 1 broek. Gelukkig heb ik wel 20 Jackson sjaaltjes om mezelf te troosten.
 
Bovenaan