• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2021!

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Zojuist is de aankondiging voor het Onafhankelijkheidsdag evenement van dit jaar geplaatst! Graag horen we van jullie wat jullie dit jaar van het evenement vinden!
 
wat is dit voor bull shit dat maar 7 deelnemers een vuurwerkkist krijgen?
en aan de hand van wat worden deze 7 dan geselecteerd?

waarom geen gelijke kansen voor iedereen?
dan liever de standaard vuurwerk buffs voor iedereen
Helaas mogen we niet meer dan 7 vuurwerk containers per wereld verloten bij dit event gevecht.
De prijzen zullen willekeurig worden verloot via een random number generator aan de hand van de deelnemerslijst in het fg rapport (Vergelijkbaar met hoe andere loterijen hier gedaan zijn).

En kan je eventueel op meerdere werelden n container winnen? Bijvoorbeeld als je mazzel hebt op Graceland en arizona?
Dat is dan inderdaad mogelijk, worden dan per wereld apart gedaan.
 
en waarom niet gewoon de vuurwerk buffs?

dus je gaat 7 man op een server, een voordeel van 50k vuurwerk geven?
typisch inno... zo oneerlijk als de pest
net als hun zogenaamde kans berekening
 
Hoe ziekelijk veel levenspunten hebben de 3 gamemaster accounts wel niet. Ik heb er vandaag zeker 65k bij 1 afgeschoten en nog steeds niet KO.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Hoe ziekelijk veel levenspunten hebben de 3 gamemaster accounts wel niet. Ik heb er vandaag zeker 65k bij 1 afgeschoten en nog steeds niet KO.
Veel, we willen niet dat ze na 3 duels op de eerste dag omvallen :)

Wel is de lp regeneratie aangepast naar 1% per uur om ze twee jaar geleden met 3% per uur helemaal niet platgingen ^^
 
Wanneer kunnen we de Container verwachten? (of moet ik die aanvragen via de support? )


Edit, zie dat ik hem net gekregen heb dank!
 
Laatst bewerkt:

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Zoals vet gedrukt aangegeven in de aankondiging dien je een support ticket in te dienen om de container voor het ko schieten van een duel te claimen.
De gewonnen containers voor het fortgevecht zijn vanmiddag uitgedeeld.
Mocht je deze toch missen, stuur dan aub een support ticket hierover.
 
voortaan misschien ook leuker als je maar 1x een container kan winnen per persoon bij zo'n event fg. nu zie ik veel dubbele namen staan
Wanneer mogelijk is zeker een goed idee voor een loterij ja.

Bij deze loterij is dat echter lastig, gezien wij dan arbitrair een wereld moeten kiezen om het loten te beginnen, voor die wereld de loting doen, de winnaars verwijderen uit de deelnemerslijst van de andere werelden en zo alle werelden afgaan met het loten. Gezien veel mensen liever een container krijgen op hun "main wereld" dan elders, kan die kans daarop nogal gaan verschuiven afhankelijk van met welke wereld begonnen wordt.

(49 namen uit de deelnemerslijsten van alle werelden selecteren en die laten kiezen op welke wereld ze de container willen, was helaas niet mogelijk.
We mochten maar maximaal 7 container per wereld mochten vergeven en met zoiets krijg je sowieso dat iets van 15 hem op dezelfde wereld willen).
 
Ja, je zou dan ook de werelden random eruit kunnen kiezen(door programma). Dan heeft niemand er grip op met welke wereld je begint. En vervolgens laat je programma gewoon nog een keer draaien als er een speler al komt die al gewonnen heeft, tot er speler komt die nog niks heeft. Moet te doen zijn:p
 
Ja, je zou dan ook de werelden random eruit kunnen kiezen(door programma). Dan heeft niemand er grip op met welke wereld je begint. En vervolgens laat je programma gewoon nog een keer draaien als er een speler al komt die al gewonnen heeft, tot er speler komt die nog niks heeft. Moet te doen zijn:p
Technisch gezien zeker te doen ja, dat zal nooit het probleem zijn. Dingetje wat dan wel kan voorkomen, is dat wanneer je dan bij de laatste wereld aankomt, er niet genoeg spelers over zijn om de prijzen te verloten, omdat de rest al een heeft gewonnen via een andere wereld.

In ieder geval, zullen er op letten om het bij een volgende loterij het op maximaal 1 prijs per speler te houden.
 
Ook ik ben het er zeker mee eens,spaarde 2x 48k aan vuurwerk en wat krijg ik daaruit? 2x potion. Wat n misbaksel zeg werk je daar zo hard voor? Doe er eens wat aan zo is n verzamel event niet leuk meer.En niet alleen op graceland is dat gebeurd op meerdere werelden zoals op wereld 1. Zo halen jullie het plezier weg om nog mee te doen aan n event en om sws TW te blijven spelen.
 
Bovenaan