• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2021!

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ben al blij dat 1k munten brief van categorie 4 naar categorie 3 is gegaan destijds.
Scheelt weer een trash voorwerp in laatste categorie :D
 
hadden ze beter met die potion of domme prem kist kunnen doen
heb minder problemen met die witte brief in categorie 4
kan je zelf altijd nog beslissen wat je koopt met kerst ofzo, ook 1 van de losse items uit categorie 4
is meer een uitgestelde beloning dan :p
 
De sample size van jouw "experiment", die klopt niet. Dan speelt toeval een nog te grote rol. Heb zelf ook vaak in het verleden dat reskill drankje gepakt maar volgens de statistieken op tw-calc lijkt dat meer op persoonlijke pech dan misinformatie van Inno:
https://tw-calc.net/tombola/34_2021
1626524616216.png

Ben het er mee eens dat het stom is dat dat drankje in de 48k zit maar de brief in 9k (laat gewoon dat drankje weg...), maar het feit dat je zo vaak het drankje uit de 48k trekt is gewoon domme pech.
 
net als inno vertrouw ik calc net dus ook niet
teveel fouten en verkeerde informatie

en hoe verkrijgt calc net zijn info?
als je geen account hebt of niet update etc.... dan heb je pas echt misinformatie
precies wat er gaande is bij calc net
 
Laatst bewerkt:
feiten tonen aan dat die stats van calc net totaal niet kloppen
dat is al veel langer bekend
dat jij er nu opeens een absolute waarheid van wilt maken??
voor zover jij weet??? en dat moet dan waarheid zijn?
je weet dus totaal niets van waar die stats vandaan komen, maar probeerd daar wel een feit van te maken?
das erg grappig

ook leuk is die link van je
en die screen
bij mij is die al heel anders
 
als je tombola stats op tw calc kijkt is het ook wel heel bijzonder dat je alleen bij de 800 nugg spin en de gratis spin het paardencertificaat kan krijgen, 150 en 25 dus niet :D (tot nu toe)


beter zo 1 toevoegen ipv reskill potion, nog steeds een beetje nutteloos dus inno heeft z'n zin maar iig bruikbaar (toch 3 maanden vip voor de non nuggetspelers :p )
 
Laatst bewerkt:
ja dat de stats van calc.net niet echt betrouwbaar zijn
dat blijkt dus wel weer

" en zover ik weet komt die data uit de playerbase. "
werk je opeens bij inno?
en is calc.net opeens een tw site ipv een fan site net als twdb?
waarom zouden ze toegang hebben tot inno info cq database??

het niet verdedigen van je punt (alweer) zegt zeker genoeg...... over jouw standpunt
 
dus totaal niet bekend hoe en wat precies
precies mijn punt dus
"Dit script verzamelt anonieme gegevens van evenement-spins en geopende kisten en andere te openen voorwerpen."
Dus als je het tw calc script hebt geïnstalleerd en je opent een kistje/doet een event spin, dan noteert tw calc je beloning & voegt die samen met de data die het al had genoteerd van andere script gebruikers. Of wat is daar niet bekend over?
 
Bovenaan