• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fair

DeletedUser

Kan het zijn dat er een maximum aan zit, want ik bracht precies 600 bouwpunten in :blink:
 

DeletedUser

hoeveel bouwen had jij toen, want dan weet je iig of bouwen nog een grote invloed heeft...
 

DeletedUser15117

Op w9 ben ik puur bouwer en kwam ik tot precies 700, op w7 ben ik duellant (schiet) en in mijn duelkleding kwam ik tot 15, op w10 kwam ik in duelkleding (slag) tot 83.

Bouwen is dus duidelijk nodig, op welke wereld kwamen jullie tot precies 600?
 

DeletedUser

sorry voor de dubbelpost, kon het niet aanpassen...

Ik heb met dezelfde kleren en dus precies dezelfde vaardigheden nu 689 punten ingebracht
 

DeletedUser15117

Zeer vaag
Op w9 heb ik 657 bouwen en bracht ik altijd 700 in, dus dat lijkt redelijk te kloppen met die 689 van jou.
 

DeletedUser15868

Wanneer krijg je je UP's?
Ik heb er al 400+ spullen in gestoken en uurtje gebouwd :mad:
 

DeletedUser15868

Het circus is uitgebouwd, ik heb mijn muntjes nog niet :hmf:
 

DeletedUser6377

Ja hee hallo! 100 producten van wat? :p
De berekening heeft marco gegeven en dat je maar 1 gratis spel per dag kan doen was ook al bekend.

WH
 
Tja, dat is niet echt motiverend denk niet dat ik daar nog geld of producten aan ga verspillen :p
En geen idee was wel 10% van iets denk ik
 

DeletedUser

Voorbeeld:
Pot: 21000 munten
Munten per categorie: 21000 / 21 = 1000

Veel voorkomende producten:
5000 lamswol is nodig. Je doneert er 100 -> 100/5000 = 2%.
Omdat je 2% gedoneerd hebt zal je 2% van de munten in die categorie ontvangen. Wat neer komt op 20.

~~~

Als jij een product levert wat veel nodig is krijg je daar idd niet heel veel munten voor ;)

Als je een product 200 x nodig hebt en jij levert er daar 100 van hoor je 500 upb te krijgen, dat levert veel meer op.. Je moet bekijken wat voor jouw het meeste oplevert ;)
 
Je kan één gratis spel er dag den toch? Volgens mij kun je voor 25 ubp/nuggets meerder spellen spelen :p

ja maar je krijgt alleen brol hoor ik ga daar echt geen upb aan uitgeven :D
is wel mooie hoed die ik graag wil...
en hoe weet je hoeveel items er in een bepaalde categorie zijn?
 
Bovenaan