• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fair

DeletedUser15868

Die fair is best wel bad. Het feit dat de prijzen meerdere keren in 1 spel voor kunnen komen maakt het gewoon slecht. Had daarnet 4x mate thee en 1x klaverblad in 1 draai. Beetje overdreven...

Daar heb je gelijk, inno riem 4x en 1x natty kist heb ik niet gehad..:mad:
 

DeletedUser6377

Die fair is best wel bad. Het feit dat de prijzen meerdere keren in 1 spel voor kunnen komen maakt het gewoon slecht. Had daarnet 4x mate thee en 1x klaverblad in 1 draai. Beetje overdreven...

Nee, dat is juist volledig juist!
Doordat je vier prijsklassen hebt met verschillende kansen krijg je dit soort situaties. De discriminatie van de prijzen zou onjuist zijn als dit soort situaties niet zouden voorkomen. Dit is zeer simpele kansrekening.

maxysaus
 

DeletedUser15573

Heeft iemand een idee waar de Fair (of Jaarmarkt) heen is gegaan? Hij zou toch een aantal maanden blijven en niet maar een paar weken?
Of heb ik iets gemist?
 

DeletedUser14782

De jaarmarkt kwam op 29 juli.
Ik denk dat het nieuwe circus op 29 augustus komt, dan kun je hem weer uitbouwen.
 

DeletedUser15363

Het zou logisch zijn als hij in elke county komt. Er zijn 12 ''grote'' county's dus elke county 1 maand zou kunnen.
 
hm ok, ik wil eens kijken of ik een build kan maken dat ik voor de arbeiden van al die zeldzame items 5 gouden sterretjes heb kan me best wat upb op leveren :)
...weet iemand hoe dat moet
 

DeletedUser15363

Waarom is hij wel terug op w1&w8 maar niet w9 of heeft dit geen speciale reden?
 

DeletedUser15117

weet ik, daarom heb ik een build nodig waarmee ik ze allemaal kan vinden ;)
als je er tussendoor mee kan FGen zou het ook vet zijn :p

Je kan toch ook gewoon elke keer andere kleding aantrekken? Het gaat om de kleding die je aan hebt op het moment dat je de arbeid start, daarna kan je gewoon andere kleding aantrekken voor de volgende arbeid oid.
 
indd je moet voor veel van die arbeiden 1000+ inbrengen, maar ik geloof dat je in staat bent zeer veel upb's te verdienen, en geld, door die producten te verkopen, als je dat kunt.
helaas zal het zonder zadelsetjes enzo nog al pittig worden xp
gent heb ik wel compleet op ari :)
 
Bovenaan