• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fair

DeletedUser7458

Ik hoop het, maar ik heb gisteren stoom uit iemand zijn oren zien komen toen hij na het storten van 1200 producten 10 muntjes kreeg :o
 

DeletedUser4007

nergens nog

Beste spelers,

Vanavond zal een nieuw evenement starten en daarvoor zal het Rondreizend Circus geactiveerd worden.

maar die vriendschapopdracht was er vannacht al
dus ik vermoed dat marco 24 uur achterligt??
dus dan is het raden wanneer het circus er is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond zal een nieuw evenement starten en daarvoor zal het Rondreizend Circus geactiveerd worden. Dit circus moet door jullie opgebouwd worden zodat iedereen, vanuit elke plek op de map, voor de komende zeven dagen toegang heeft tot een aantal minigames.


zeg dan 'morgen' :p
 
je krijgt munten ja als je uitbouwt, geen idee hoeveel, maar ik ben te lui om producten te zoeken dus ik ga mooi bouwen :p
 

DeletedUser

Krijg je munten voor het inleveren achteraf of gelijk na het inleveren?
 

DeletedUser

Krijg je munten voor het inleveren achteraf of gelijk na het inleveren?

Ik denk achteraf, want ik heb nu al wat producten binnengebracht en ook al wat uitgebouwd maar nog geen muntjes. Ik verwacht dat ze de muntjes geven wanneer je ook de muntjes van de dagelijkse taken krijgt.
 

DeletedUser

En als het Circus niet af is ben je je producten kwijt en krijg je geen munten?
 

DeletedUser15892

heb je voor de uitbouw deze skills nodig?
3 x bouwen
1 x repareren
1 x leiderschap
 

DeletedUser15117

Ik weet het niet zeker, bouwen is iig nodig om meer in te brengen. De gewone formule voor uitbouwen geldt niet, maar wat het precies is weet ik niet.
 
Bovenaan