• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Event winnaar te OP in avontuur?

In 3v3 is het best een groot voordeel, maar als je 5v5 speelt doet teamwork er veel meer toe. Als je goed samenspeelt en je tacktiek aanpast aan je tegenstanders kan je best winnen tegen een eventwapen.

De bewegingen die je maakt zijn vaker belangerijker dan de schoten.


@leones De bandietenset geeft + aanval/verdediging, deze heeft een kleinere inpact dan de attributen van de wapens. Daarnaast kan iemand met een eventwapen ook alle delen van die set aanhebben buiten geweer. Het is hier niet zo, zoals bij vele sets, dat het laatste item ineens alle speciale bonussen geeft. De bandietenset maakt je dus een pak beter, maar kan ook de mensen met eventgeweren een stukje beter maken.
 

DeletedUser4007

eventwapen + bandieten set werkt niet
want de set heeft dan geen effect op wapen
dus dat werkt mooi niet:p
 

DeletedUser16209

Ik vind het redelijk logisch dat mensen die zo veel premium hebben gebruikt een groot voordeel krijgen, het is bijna het zelfde met kledingsets en dingen als howdah's of gouden tomahawk...

howdah's of gouden toma's zijn echt helemaal niets meer waard met alle nieuwe sets nu, het gaat er hier gwn om dat die event wapens te hard gaan hitten, hun lp is niet zo erg maar elke ronde gaat er wel bijna 1k+ lp af...fair is anders
 
Maar ook die sets zijn er maar in een beperkte oplage... Enkel de topduellanten hebben die en dat maakt de 'amateurs' nogal kansloos (en dan vallen die dus handelaars aan :p )

eventwapen + bandieten set werkt niet
want de set heeft dan geen effect op wapen
dus dat werkt mooi niet:p

Hoe zit dat dan precies :blink:
Bandietenset is dan waardeloos als je alles draagt behalve het geweer of zo?
En denk je dat een geweer met 12 atributen beter is dan de GG (die heel wat raak- en uitwijkkans geeft)?
 

DeletedUser16209

Maar ook die sets zijn er maar in een beperkte oplage... Enkel de topduellanten hebben die en dat maakt de 'amateurs' nogal kansloos (en dan vallen die dus handelaars aan :p )



Hoe zit dat dan precies :blink:
Bandietenset is dan waardeloos als je alles draagt behalve het geweer of zo?
En denk je dat een geweer met 12 atributen beter is dan de GG (die heel wat raak- en uitwijkkans geeft)?

een gg tegen stoom/draken/manitoe? gaat die kerel met gg gwn 2x achter elkaar ko
 

DeletedUser15117

Nee, tegen categorie pat desmond of ludwig oktober bedoelt hij. Ik weet zelf niet precies wat beter is, daarvoor heb ik formules nodig.

@Jack: elk deel van de bandietenset levert gewoon een bonus op, ongeacht of je andere delen van die set draagt. Die verdediging/aanvalbonus wordt altijd meegeteld. Masta snapt het gewoon niet helemaal.
 

DeletedUser4007

Nee, tegen categorie pat desmond of ludwig oktober bedoelt hij. Ik weet zelf niet precies wat beter is, daarvoor heb ik formules nodig.

@Jack: elk deel van de bandietenset levert gewoon een bonus op, ongeacht of je andere delen van die set draagt. Die verdediging/aanvalbonus wordt altijd meegeteld. Masta snapt het gewoon niet helemaal.

http://prntscr.com/59cmut

lees dat eens:p
 

externe schadebonussen enz tellen nog steeds mee, anders zouden de spelers geen buffs meer kopen :p
maar ik kan dus nooit kiezen tussen GG en iets als patricksgeweer. meestal doe ik het met gg omdat die gelijkaardige bonussen heeft als de bandietenset...

maar on topic: de oplossing lijkt me simpel: de lange-afstandsrevolvers moeten beter worden, want die kan iedereen halen en als dat al een beetje concurreert met de lp van zo'n eventwapen is het al goed :)
 
Laatst bewerkt:
hij heeft wel gelijk, ik heb vandaag 9 potjes gespeeld, 1 gewonnen

geen kisten, is geen kans op een bandieten geweer. natuurlijk zou ik hem ook dragen, als ik er 1 had :laugh::laugh:
 
evUxu7u.png


/me fluit tussen zijn tanden
zo kan het dus ook lol :D



zouden we trouwens geen speltechnische discussie beginnen? ik vind het bv beter om slangenschot en dubbel schot nooit in de zelfde ronde te doen, want dan kan je geen 2 aanvallen meer doen in de rondes er na... dat soort dingen. we hebben allemaal nog heel wat te ontdekken
 

DeletedUser16131

van kledij telt wel de extra schade mee en de raak en uitwijkbonus. Daarom dat die maria roalstad weet ik veel wat halsdoek ook enorm handig is bij fg's. Daarom dat je fg's buffs ook verdwijnen als je die aanzet voor je fg en voor je fg een avontuur speelt.

Over die eventwapens. Die zijn idd zwaar OP, ik snap idd dat je ze een bonus geeft, ze hebben er tenslotte vaak 300-400 euro of meer (afhankelijk van de wereld) voor gegeven. Maar je moet ook ergens de streep trekken. Dit is idd onmogelijk op uitzondering van 5v5 situaties, wat zelfs niet zo vaak voorkomt (in mijn geval)
 

DeletedUser16548

Ja die event wapens zijn zo goed elvis, maar dat weet je ondertussen zelf al ;).

Iemand met de nieuwe event wapens en maria halsdoek haalt 6700 lp op lv 150. Dan kan het zo zijn dat deze persoon nog nooit eerder een avontuur gedaan heeft en zelfs dan is hij beter dan de rest, dit geldt ook voor de ravenboog die avonturen ook helemaal kapot maakt door de 6 bonussen. Wat mss een goede oplossing is is dat de atribuut bonussen gewoon helemaal verwijderd worden en de aanval/verdediging bonus groter wordt gemaakt. Ik ben zelf nog 1 van de weinige zeer actieve avontuur spelers en ik vind persoonlijk dat de ravenboog en de eventwapens het kapot maken en wij ( een paar van de andere actieve avo'ers) worden het een beetje zat dat onze kleding waar wij honderden zo niet duizend avo's voor hebben moeten doen in 1x onschadelijk wordt gemaakt door ten eerste de komst van de ravenboog die gratis is en dan ook nog de absurt hoge bonussen op event wapens.

Het antwoord maak de lange afstand revolvers beter slaat helemaal nergens, die zijn en zullen altijd rampzalig blijven want het is juist dat de atri's elkaar in balans houden. Van 1 soort heel veel doen hellpt helemaal niks.
 
Bovenaan