Ikzelf ben een groot fan van de avonturen spelmodus. TOTDAT je in de spel lobby komt en je ziet dat een (of meerdere!) van je tegenstanders een super wapen draagt (Boog van munitu, draken geweer, stoom geweer). Eigenlijk ben je dan bij voorbaat al kansloos.
En waarom?:
1) De schade van het wapen is wat hoger dan die van de wapens die het normale volk gebruiken. Maar hier klaag ik niet over, want hier hebben de winnaar tenslotte voor betaald en een beetje verschil mag er zijn.
2) De atributen daarentegen zijn echt niet eerlijk. Zo geeft manitu's boog in totaal 36 (!!) atributen, daar waar normale wapen er maximaal +12 geven. Zo heeft een boog eigenaar makkelijk 5000 lp en kan ie ook nog eens goed mikken en uitwijken met zin andere atributen. Tegen zo'n tank is niet te spelen, zeker niet in 3vs3 spelen.
3) Origineel zijn er van ieder wapen maar 1 per wereld, dus opzich niet zo'n mega impact. Maar doordat bij avonturen alle werelden samen worden genomen, kom je relatief vaker zo'n OP wapen tegen.
Het is duidelijk dat Inno niet goed heeft na gedacht over het effect van de super wapens in de avonturen. In het normale spel (duels, arbeiden, fg's) zijn de wapens ook beter, maar niet zo super OP dat er niet tegen te spelen is. Maar doordat avontuur skills op de atributen van de wapens zijn gebaseerd, zijn ze echt te OP. Hier is toen de wapens gemaakt werden geen rekening mee gehouden natuurlijk.
Ik vraag wanhopig aan Inno om hier wat aan te doen, want op de huidige manier zijn de avonturen snel opweg naar een mooi stukje dead content van dit spel.
En waarom?:
1) De schade van het wapen is wat hoger dan die van de wapens die het normale volk gebruiken. Maar hier klaag ik niet over, want hier hebben de winnaar tenslotte voor betaald en een beetje verschil mag er zijn.
2) De atributen daarentegen zijn echt niet eerlijk. Zo geeft manitu's boog in totaal 36 (!!) atributen, daar waar normale wapen er maximaal +12 geven. Zo heeft een boog eigenaar makkelijk 5000 lp en kan ie ook nog eens goed mikken en uitwijken met zin andere atributen. Tegen zo'n tank is niet te spelen, zeker niet in 3vs3 spelen.
3) Origineel zijn er van ieder wapen maar 1 per wereld, dus opzich niet zo'n mega impact. Maar doordat bij avonturen alle werelden samen worden genomen, kom je relatief vaker zo'n OP wapen tegen.
Het is duidelijk dat Inno niet goed heeft na gedacht over het effect van de super wapens in de avonturen. In het normale spel (duels, arbeiden, fg's) zijn de wapens ook beter, maar niet zo super OP dat er niet tegen te spelen is. Maar doordat avontuur skills op de atributen van de wapens zijn gebaseerd, zijn ze echt te OP. Hier is toen de wapens gemaakt werden geen rekening mee gehouden natuurlijk.
Ik vraag wanhopig aan Inno om hier wat aan te doen, want op de huidige manier zijn de avonturen snel opweg naar een mooi stukje dead content van dit spel.