• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Event winnaar te OP in avontuur?

Ikzelf ben een groot fan van de avonturen spelmodus. TOTDAT je in de spel lobby komt en je ziet dat een (of meerdere!) van je tegenstanders een super wapen draagt (Boog van munitu, draken geweer, stoom geweer). Eigenlijk ben je dan bij voorbaat al kansloos.
En waarom?:

1) De schade van het wapen is wat hoger dan die van de wapens die het normale volk gebruiken. Maar hier klaag ik niet over, want hier hebben de winnaar tenslotte voor betaald en een beetje verschil mag er zijn.

2) De atributen daarentegen zijn echt niet eerlijk. Zo geeft manitu's boog in totaal 36 (!!) atributen, daar waar normale wapen er maximaal +12 geven. Zo heeft een boog eigenaar makkelijk 5000 lp en kan ie ook nog eens goed mikken en uitwijken met zin andere atributen. Tegen zo'n tank is niet te spelen, zeker niet in 3vs3 spelen.

3) Origineel zijn er van ieder wapen maar 1 per wereld, dus opzich niet zo'n mega impact. Maar doordat bij avonturen alle werelden samen worden genomen, kom je relatief vaker zo'n OP wapen tegen.

Het is duidelijk dat Inno niet goed heeft na gedacht over het effect van de super wapens in de avonturen. In het normale spel (duels, arbeiden, fg's) zijn de wapens ook beter, maar niet zo super OP dat er niet tegen te spelen is. Maar doordat avontuur skills op de atributen van de wapens zijn gebaseerd, zijn ze echt te OP. Hier is toen de wapens gemaakt werden geen rekening mee gehouden natuurlijk.

Ik vraag wanhopig aan Inno om hier wat aan te doen, want op de huidige manier zijn de avonturen snel opweg naar een mooi stukje dead content van dit spel.
 

DeletedUser16209

ik steun jou idee, word er ook gek van dat die mensen veel te sterk zijn en anderen geen kans geven...
 

DeletedUser4891

Jep, mee eens. 't Is uiteindelijk ook niet leuk als je zelf zo'n ding hebt en telkens de helft van de tegenpartij ziet afhaken.
 

DeletedUser4130

Helemaal mee eens. In een fortgevecht met een heleboel spelers is het fijn voor de eigenaar, maar verstoort de balans niet. In een 3 VS 3 is de impact gigantisch.
 

DeletedUser10506

Ben er ook mee eens
Winnen tegen personen met zo'n boog is bijna niet mogelijk
 
"t is idd voor degene die ze niet hebben niet leuk, maar ja, de winnaars hebben er zoveel voor betaalt dat ik toch wel vindt dat ze dan bonus mogen hebben ^^
 
"t is idd voor degene die ze niet hebben niet leuk, maar ja, de winnaars hebben er zoveel voor betaalt dat ik toch wel vindt dat ze dan bonus mogen hebben ^^

de bonus die ze in het gewone spel hebben is prima. Maar e r is duidelijk niet nagedacht over de impact van al die atributen van de wapens bij avonturen.
 
Zit er een erg groot verschil tussen een speler met de volledige bandietenset en iemand met een evenement wapen?
 
Zit er een erg groot verschil tussen een speler met de volledige bandietenset en iemand met een evenement wapen?

is dit een vraag waar jij het antwoord al op weet?:hmf:

en hoe zit het dan met iemand met event win geweer + de rest bandieten set?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16209

ze hebben 2k lp meer als de rest, schieten dubbel zo hard als anderen of nog harder...maakt zo'n spel echt onuitstaanbaar
 

DeletedUser

Helemaal mee eens. Zo'n wapen heeft veel te veel invloed op de uitkomst van een avontuur.

Aan de ene kant denk ik dat ze dat met opzet gedaan hebben zodat mensen de volgende keren extra motivatie hebben om ook zo'n event-wapen te bemachtigen.

Aan de andere kant twijfel ik of zelfs innogames zo naïef is om te geloven dat mensen lang interesse zullen houden in avonturen als ze zo vaak geïrriteerd worden door die wapens.
 

DeletedUser

t leuke is dat hier t als enige nog mag de andere werelden waar ik speel mag t niet meer en terecht
 
Ik gaf aan dat ik niet veel avonturen speel, niet dat ik ze totaal niet speel. Ik heb er 9 gedaan, dat is best weinig lijkt me ;)
 
Ik vind het redelijk logisch dat mensen die zo veel premium hebben gebruikt een groot voordeel krijgen, het is bijna het zelfde met kledingsets en dingen als howdah's of gouden tomahawk...
 
Bovenaan