• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser9519

Een water arbeid doen blijkbaar. Precies zoals ik al gokte.

Zelf denk ik aan leerlooien of rivier rechtmaken.
 
Jij refereert nu aan de gouden colt? Dat zou een mogelijkheid zijn, maar waarom is ie op dat plaatje dan zilver? :D
 

DeletedUser10652

Alles kan...;)
Maar ben wel erg nieuwsgierig!*Lijkt namelijk net iets te makkelijk voor een mooie wapen*
 

DeletedUser

Jij refereert nu aan de gouden colt? Dat zou een mogelijkheid zijn, maar waarom is ie op dat plaatje dan zilver? :D

Ach, 't is niet omdat het nu nog zilverachtig eruit ziet daarop dat dat zo blijft... Je had eerst ook maar een brok modder, nu is het een pistool he. :p

Alles kan...;)
Maar ben wel erg nieuwsgierig!*Lijkt namelijk net iets te makkelijk voor een mooie wapen*

Hmmm, gemakkelijk is veel gezegd. Ondertussen is de moddergekte al een paar dagen bezig, ben ik op vijf werelden tegelijk full time aan het zoeken en nog niet gevonden... Het is sowieso niet gemakkelijk. ;)
 

DeletedUser10652

Ja, dat is waar!:)
Maar stel je voor na 3 dagen zoeken vind je de klomp!
Daarna is al meer bekend en doe je die voorwaardes ook, krijg je dan iets wat beter schiet dan een Bell' Star?
[Ik denk/hoop het niet!]
 

DeletedUser

lekker door zoekn,die pickhouwelen kunnen zich niet lang voor mij verborgen houden :p
 

DeletedUser

het gaat er ook om wat je moet doen nadat je de modderklomp hebt gevonden.
tenzij je natuurlijk tot in lengte van dagen die kluit met je mee wilt dragen. :D

even in alle eerlijkheid, wie wil er nou GEEN klomp modder met zich mee dragen?
 

DeletedUser

ik weet niet als je logisch nadenkt denk ik wel
ik zag iemand op de beta die het volgende item had en aan de beschrijving van het item kan je erachter komen
 

DeletedUser

Ik ben nu op 2 werelden bezig. Op wereld 1 had ik de houweel gelukkig in 6 uur dus dat ging lekker snel. Helaas vind ik steeds dynamiet :(
 
pikhouweel in je vakje munitietransporteren en HOPEN dat je lp eraf krijgt zoals er op de modderklomp staat is het per ongeluk na een ontploffing vrijgekomen. ik ga het eens proberen. eerst maar pikhouweel vinden :p
 

DeletedUser

pikhouweel in je vakje munitietransporteren en HOPEN dat je lp eraf krijgt zoals er op de modderklomp staat is het per ongeluk na een ontploffing vrijgekomen. ik ga het eens proberen. eerst maar pikhouweel vinden :p

Gevaar heeft er om te beginnen niets mee te maken, en ten tweede beïnvloeden arbeidspunten enkel de grootte van de schade, niet de frequentie.

____

Edit: ik vergistte me, LP is in het engels labour points (arbeidspunten), jij bedoelt uiteraard levenspunten.
 
Gevaar heeft er om te beginnen niets mee te maken, en ten tweede beïnvloeden arbeidspunten enkel de grootte van de schade, niet de frequentie.

____

Edit: ik vergistte me, LP is in het engels labour points (arbeidspunten), jij bedoelt uiteraard levenspunten.

ja dat bedoelde ik uiteraard en in beide berichten is dat gebeurt. op w2 heeft iemand al 4 uur munitie transporteren gedaan zonder resultaat, maar hij verloor geen lp...
 

DeletedUser

ja dat bedoelde ik uiteraard en in beide berichten is dat gebeurt. op w2 heeft iemand al 4 uur munitie transporteren gedaan zonder resultaat, maar hij verloor geen lp...

Het is zo dat je wel schade kan krijgen maar hem niet kan vinden, maar als je hem vind dan heb je ook schade gekregen...
 
Bovenaan