• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser

proberen jullie nu echt de oplossing te zoeken? die staat gewoon letterlijk in de eerste post van bever hoor :D (als je kan lezen tenminste)
 

DeletedUser

ja zoiets maar die bijl is niet zeker heb ik gewoon van iemand gehoord ;)
 

DeletedUser

Ik denk dat het de houweel is meot wel noraly draagt hem, ook in W6 en er is geen andere verklaarbare reden waarom zij hem zou dragen ;)
 

DeletedUser8307

Ik denk dat het de houweel is meot wel noraly draagt hem, ook in W6 en er is geen andere verklaarbare reden waarom zij hem zou dragen ;)

Ik ben op zoek naar een houweel, daarna ga ik met de roestige houthakkersbijl een paar uurtjes munitie transporteren doen.

Ik heb wel zo'n gevoel dat het niets uit maakt, welk wapen je aan hebt...
 

DeletedUser

Ik ben op zoek naar een houweel, daarna ga ik met de roestige houthakkersbijl een paar uurtjes munitie transporteren doen.

Ik heb wel zo'n gevoel dat het niets uit maakt, welk wapen je aan hebt...

Je kunt de houthakkersbijl ontkrachten NIEMAND op briscoe .net kan die dragen namelijk ;) Tijd verschilt veel. Dus gewoon houweel en dan munitie transporteren gok ik
 

DeletedUser

Ja, dus als jullie nou ff alles bij elkaar optellen is het
- Munitietransport
- Houweel in productvakje

--Mogelijk een bepaalde tijd/dag
--Mogelijk met een Houthakkersbijl



En nee, girafi, dit hoef je niet te verwijderen, het is enkel een samenvatting van het hierboven eerder genoemde.

Er is maar één voorwaarde, zei ik toch... :cool:

Tijd en wapens zijn daar dus niet bij. ;)

Jup ik speel daar dus kan het weten. Ik ga die kerel is ff opzoeken :)

Het rapport staat niet meer op z'n profiel. ;)
 

DeletedUser8307

Had het gezien, dacht het al. Had berichtje vergeten aanpassen dat 'k t al gevonden had (Briscoe)

Trouwens, nog altijd geen Houweel gevonden. :(
 

DeletedUser10000

Gisteren ontmoette ik een vreemde oude man. Een verzamelaar van oude kaarten noemde hij zichzelf. Hij zocht naar oude schatkaarten om te kopen; ik kon hem niet helpen, maar een duistere revolverheld maakte een deal met hem.
Ik hoorde ze nog iets mompelen over bomen of pOon of zoiets. Hij heeft veel oud en droog papier in zijn huis heeft vermoed ik.
 

DeletedUser

de vertaling van bees en peas klopt niet helemaal :)

Dit kun je letterlijk nemen, maar natuurlijk ook als klank opvatten.

Ik heb iig de opdrachten al klaar staan die ik bij deze hint verdenk :)
 

DeletedUser10000

klopt Noraly, maar ik wilde het dicht bij de klank houden en de nederlandse servers. (vandaar de voor de meeste spelers bekende speler pOon)
 

DeletedUser

klinkt als spookstad en schatten zoeken afhebben.

maarehm, waar komt die hint weg?
 

DeletedUser10000

bij vorige gelegenheden fluisterde een vogeltje nog wel eens wat, maar de laatste tijd zijn er geen tweets meer.
 
Bovenaan