• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser

Het is hier door beverbeverbever bijna letterlijk gezegd. Lees alles eens door, ga na welke "water-arbeid" er op de Engelse servers nagenoeg hetzelfde geschreven wordt als de tekst waar hij naar verwijst en je hebt je antwoord.
 

DeletedUser12747

wat is dan het 2e item? het eerste is een klomp modder maar wat is het 2e
 

DeletedUser4891

Wel, het zou leuk zijn als die nog even geheim blijft!
Iedereen met een gezond verstand kan bedenken wat je er mee moet.
 

DeletedUser

5%? Ik betwijfel het.. Op diverse werelden staat mijn motivatie rond de 0%, zonder succes uiteraard.

achja, dan een kleine verbetering: ze zeiden 2,5 - 5% geen idee of het klopt ;)

is schoenen poetsen geen optie?

dit had ik zelf ook in mn hoofd, maar dan wel voor een latere stap .. je hebt eerst iets nodig waarmee je dat harde gedeelte weg kan krijgen.
 

DeletedUser

ik zat net naar die screenshots te kijken.. en ze vinden hem allebij met 1 uur minutie transporteren......

Misschien wordt het dan dit:

pikhouweel
&1 uur minutie transporteren.. ik heb nog niet gezien wie dat opgemerkt had...
:confused:
 

DeletedUser

Dat zijn waarschijnlijk foto's van de beta en op de beta is 2 uur 1 uur en zo verder
 

DeletedUser

ik zat net naar die screenshots te kijken.. en ze vinden hem allebij met 1 uur minutie transporteren......

Misschien wordt het dan dit:

pikhouweel
&1 uur minutie transporteren.. ik heb nog niet gezien wie dat opgemerkt had...
:confused:

Het is beta ... 1u = 2u. Dat staat hier ook al vermeld hoor.
 

DeletedUser

niet alleen op de beta, maar ook op .net, daar is de laatste wereld ook al met max 1 uur arbeid. ;p
 

DeletedUser

Het is hier door beverbeverbever bijna letterlijk gezegd. Lees alles eens door, ga na welke "water-arbeid" er op de Engelse servers nagenoeg hetzelfde geschreven wordt als de tekst waar hij naar verwijst en je hebt je antwoord.

Over welke engelse tekst gaat dit?
- De info van facebook?
- De productbeschrijving van de klomp modder?
- De productbeschrijving van het 2e voorwerp?
 

DeletedUser12632

Het is hier door beverbeverbever bijna letterlijk gezegd. Lees alles eens door, ga na welke "water-arbeid" er op de Engelse servers nagenoeg hetzelfde geschreven wordt als de tekst waar hij naar verwijst en je hebt je antwoord.

Welke tekst verwijst hij naar.. >.>
 
Bovenaan