• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser7902

2de wereld arizona 9de briscoe en in wereld 1 iets van 19de

op briscoe en w1 wel op andere namen als oopsie op arizona ben ik zo op te zoeken

die 19e plek heb je dan toch niet aan jezelf te danken, of ben ik nu verkeerd?
 

DeletedUser

Ik ben nog niet blind hoor :p daarmee dat ik zeg dat hij die plek niet aan zichzelf te danken heeft.

Waarom vraag je dan of je verkeerd bent? Dat laat zien dat je niet zeker bent van je zaak... of snap ik het vlaams nu weer verkeerd? :p
 

DeletedUser14072

idd markie-b , en glimpse ik ben wel silent-r op briscoe en doe niet aan dubbelaccounts. maar zullen we weer ontopic gaan want het gaat nu praktisch over mij,
en mischien heb ik die 19de plek niet geheel aanmezelf te danken, maar door mij word de positie wel behouden.


Sherrif123 ik begrijp wat je bedoeld maar als je puntjes op schieten hebt dan ben je wel iets in het nadeel van mensen die daar geen puntjes op hebben want een duel is alsnog kansberekeningen dus daarom dat jij kan winnen met minder puntjes op bepaalde vaardigheden maar mijn hele clue is dat je reflex duellanten niet moet laten dueleren met 200reflex,(Dit gaat over persoonlijke ervaring in Wereld Arizona) toen net na de duelupdate ging iedereen puur uitwijken/mikken en dan word het makkelijk om als reflex duellant vet goed te zijn en nu duurt het gewoon nog vet lang voordat dat bij mensen een beetje doordringt, de enige oplossing daarvoor is gewoon meer schieten dan voegt een reflex duellant vanzelf meer reflex toen en die puntjes haalt hij natuurlijk van zijn mikken. binnekort komen er ook mensen met 250slagkracht 250weerstand 250reflex en klein beetje mikken dan zijn schietduellanten weer helemaal de baas. het duurt alemaal gewoon een hele lange tijd voor de balans terug is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6244

ik heb het duidelijk te ingewikkeld gemaakt voor sommigen onder ons :D
voor de duidelijkheid: er is nergens sprake van dubbelaccount, het is allemaal in overleg met mods gegaan en niks waar je je zorgen om hoeft te maken :p
 

DeletedUser

ik heb het duidelijk te ingewikkeld gemaakt voor sommigen onder ons :D
voor de duidelijkheid: er is nergens sprake van dubbelaccount, het is allemaal in overleg met mods gegaan en niks waar je je zorgen om hoeft te maken :p

Oke en wie ben jij in dit plaatje? :p
 

DeletedUser6244

Ik ben inderdaad levv.. of om het niet te moeilijk te maken, Levvvie :laugh:
rest van de fanmail mag naar colorado in telegram (naar levvvie dus ^^), daar kan ik het allemaal uitleggen als je daar behoefte aan hebt, kunnen we hier weer on topic gaan :p
 

Deleted User - 308552

Ik ben inderdaad levv.. of om het niet te moeilijk te maken, Levvvie :laugh:
rest van de fanmail mag naar colorado in telegram (naar levvvie dus ^^), daar kan ik het allemaal uitleggen als je daar behoefte aan hebt, kunnen we hier weer on topic gaan :p

Maar... ik zit niet op Colorado... :( Mag de fanmail ook per forum-pm (naar Drollie dan :p)

Euhm Nee :p
Miss D. is is een meisje xD

Inderdaad... Anders is er iets mis :o


Maareh, als ik het goed begrijp werkt duelleren dus zo:
Veel schieten > Veel uitwijken > Veel reflex > Veel schieten

> = "wordt verslagen door" btw :p
 

DeletedUser

Eerder zo:

Reflex >< Uitwijken
Reflex > Schieten
Uitwijken > Schieten

>< = Kunnen elkaar verslaan.
> = verslaat
 

DeletedUser

Eerder zo:

Reflex >< Uitwijken
Reflex > Schieten
Uitwijken > Schieten

>< = Kunnen elkaar verslaan.
> = verslaat

Als je schieten maar hoger is dan de ander zijn reflex dan kun je ook goed winnen hoor :p
 

DeletedUser14072

Nee, want dan wordt je te vaak geraakt.

rpr. ik heb respect voor je als een duellant maar je zit nu helemaal verkeerd.

veel schieten is de beste manier om reflex te verslaan en als je veel uitwijken hebt en weinig schieten kan je tegenstander meer mikken doen en werkt dus allemaal in je nadeel want hij kan jouw alsnog ko schieten en jij hem nooit
 
Bovenaan