• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser4763

hoeveel reflex , weerstand , kracht , slagkracht heeft die ESO ?
 

DeletedUser4763

kan wel kloppen


En niet te vergeten ook nog 200 weerstand.


Klopt, ik heb er vroeger al wat mee getg't en hij zegt zo een 330 mikken te hebben... wat me bijzonder veel lijkt voor een reflex/weerstand duellant...
Romanum won niet een duel tegen mij, hier win ik er niet een...

+- 200 weerstand & reflex
180 kracht :huh::huh:

heb is op de tw-db rekenmachine gezeten en het is idd haalbaar , mischien dat hy een atribuutje of 3 a 4 heeft gekocht en op kracht heeft gezet want ik haal 180 kracht echt niet maar dat verschil is minimaal , zelf zou ik met zijn bouw tot 328 mikken kunnen komen ;)
 

DeletedUser4763

die heeft ook wel een inno riem

zwaar overschat trouwens hoor die Inno riem in duels gezien de skills die je gebruikt tegen een schieter geeft hy maar 5 slagkracht, 4 reflex en 4 mikken meer dan de groene pistolenriem .
Het grootste manko van veel duellisten is dat ze nooit questes/opdrachten hebben gedaan dat kan soms zelfs op lopen tot 25 atributen en 25 vp verschil ;)

IN FG,s en met arbeiden is die Inno inderdaad niet verkeerd .
 

DeletedUser13404

kan wel kloppen






heb is op de tw-db rekenmachine gezeten en het is idd haalbaar , mischien dat hy een atribuutje of 3 a 4 heeft gekocht en op kracht heeft gezet want ik haal 180 kracht echt niet maar dat verschil is minimaal , zelf zou ik met zijn bouw tot 328 mikken kunnen komen ;)

Maar dan is het duelsysyteem totaal uitgebalanceerd... Zo is het onmogelijk te winnen tegen hun...
 

DeletedUser

Dit is inderdaad wel te zot. Al zou ESO 350 mikken hebben, dan nog hoor je niet zo vaak op groen te raken. Dat is dus puur geluk en zoveel mag het geluk niet zijn. Zo maak je het voor slagkrachters met weerstand/reflex wel heel makkelijk.
Je hoeft niet eens meer goed te mikken om een schieter te raken. Wat is het voordeel van schieter zijn dan nog??

Snap W1 overigens sowieso niet. Ik heb excact dezelfde build als op W2.
Op W2 win ik bijna alles, op W1 verlies ik nagenoeg elk duel.....
 

DeletedUser7902

zwaar overschat trouwens hoor die Inno riem in duels gezien de skills die je gebruikt tegen een schieter geeft hy maar 5 slagkracht, 4 reflex en 4 mikken meer dan de groene pistolenriem .
Het grootste manko van veel duellisten is dat ze nooit questes/opdrachten hebben gedaan dat kan soms zelfs op lopen tot 25 atributen en 25 vp verschil ;)

IN FG,s en met arbeiden is die Inno inderdaad niet verkeerd .

Maar dat verklaart wel die 180 kracht :p En van die quests heb ik zelf ook enorm veel last. Ik heb van allebei ongeveer 18 minder dan op w1
 

DeletedUser14072

zezema jij bent echt een prutser
ik heb al zovaak gezegt je kan aleen van een reflexnoob winnen met veel schieten en als je geen veel schieten heb kan je nooit winnen met aleen uitwijken eso-shadowz heeft dus ook het minumun van het minumum reflex als dat ie nodig heeft dat komt gewoon omdat na de duelupdate de wereld nog niet is gebalanceerd en daarom heb je juist duellanten nodig met 250+schieten en dan gaan mensen als eso-shadows vanzelf hun reflex hoger doen naar 300 en dan ben jij weer in het voordeel
___
wat ik er over zeg is het enige goeie de rest van de antwoorden is hardstikkende noob! dat is trouwens niet beledigend bedoeld maar ik heb het ff gelezen en snap niet dat jullie duellanten zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

zezema jij bent echt een prutser
ik heb al zovaak gezegt je kan aleen van een reflexnoob winnen met veel schieten en als je geen veel schieten heb kan je nooit winnen met aleen uitwijken eso-shadowz heeft dus ook het minumun van het minumum reflex als dat ie nodig heeft dat komt gewoon omdat na de duelupdate de wereld nog niet is gebalanceerd en daarom heb je juist duellanten nodig met 250+schieten en dan gaan mensen als eso-shadows vanzelf hun reflex hoger doen naar 300 en dan ben jij weer in het voordeel

wat ik er over zeg is het enige goeie de rest van de antwoorden is hardstikkende noob! dat is trouwens niet beledigend bedoeld maar ik heb het ff gelezen en snap niet dat jullie duellanten zijn

Eerste post: Grammatica? Overigens is het goed uitgelegd zodat zelfs ik het kan begrijpen :p
Tweede post: Laat het alsjeblieft aan iemand anders over om te zeggen of jij het beste antwoord post of niet, dit komt over alsof jij je beter voelt dan anderen (en is dus niet goed voor je geloofwaardigheid)... Vraagje: hoeveelste sta je in de duelranglijst (en op welke wereld?)
 

DeletedUser14072

2de wereld arizona 9de briscoe en in wereld 1 iets van 19de

op briscoe en w1 wel op andere namen als oopsie op arizona ben ik zo op te zoeken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Alleen klopt er weinig van wat je zegt, ik win met veel uitwijken alsnog van ESO (niet altijd, maar ja, dat kan ook niet tegen puntenkopers).
 

DeletedUser14072

hoezo klopt er weinig van? je verliest toch af en toe? je krijgt die reflex persoon toch nooit van je af, als je 250schieten hebt durft ie je gelijk niet meer aan te vallen. dus niet zeggen dat dat van mij niet klopt omdat je je beledigt voelt ik had al gezegt dat het niet beledigend is bedoeld maar wel de waarheid
 

Deleted User - 308552

Dus..
Arizona - 2e
Briscoe - 9e
Wereld 1 - ongeveer 19e

Als je overal 1e zou staan zou je kunnen zeggen dat alle anderen prutsers zijn, dat is dus niet het geval, ze hebben gewoon andere builds.
 

DeletedUser14072

ik zeg niet dat alle andere prutsers zijn mensen die hier praten over hoe je meer vp en att krijgt over hun bedoelde ik niks,
maar andere die zeggen dat ze niet snappen hoe iemand als eso iemand kan verslaan met 450uitwijken die mensen vind ik noob.
want zo hoort het dueleren mensen met reflex verslaan uitwijkers mensen met veel schieten verslaan reflexers mensen met veel uitwijken verlsaan mensen met veel schieten of heel veel reflex
zo simpel als wat toch?
als er steeds meer reflex duellanten komen komen er steeds meer duellanten met veel schieten en tot die tijd dat dat niet gebeurt is zezema gewoon zwaar in het nadeel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Point taken... Maar ik vind het zelf niet echt logisch dat een uitwijker verliest van iemand die gewoon weinig damage krijgt... Ik zou denken dat iemand met veel mikken wél zou winnen.... Maarja, ik ben geen duellant :laugh:
 

DeletedUser7902

tuurlijk is dat wel zo, ik heb op w2 zeer weinig uitwijken en toch win ik vaak van mensen met veel uitwijken. Als ze me 8x raken is er max ongeveer 400 schade bij mij(tenzij je Lee Van Cleef bent), ik hoef dan maar 2x te raken om dat duel te winnen.
 
Bovenaan