• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser

gemeen ava:(

Geen treffer
Trefferpunkte gesamt
- 92 LP
Scarface overwint het duel, krijgt 27 ervaringspunten en steelt van Destructo Disque $2.

ik own hem wel lekker hard:D
 

DeletedUser

Net begonnen dit zijn dus me eerste duels,

Snakie F overwint het duel, krijgt 27 ervaringspunten en steelt van Mac Chouffe $27.


Herk Town.

Snakie F overwint het duel, krijgt 13 ervaringspunten en steelt van celll $24.

Snakie F overwint het duel, krijgt 26 ervaringspunten en steelt van gilles3986 $71.

Snakie F overwint het duel, krijgt 20 ervaringspunten en steelt van cowboy rvh $21.

Snakie F overwint het duel, krijgt 13 ervaringspunten en steelt van Thaa Owns $44.

Goed begin of niet ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je moet beter opletten wie je dueleert, met een goed duel sleep je zo 50 exp binnen.
 

DeletedUser

ja... Des te meer duel lvl je boven iemand zit als winnaar des te minder ervaring krijg je. Daarnaast hebben duellen net als werkzaamheden betrekking op moraal. mider moraal = minder ervaringspunten.
 

DeletedUser

Scarface overwint het duel, krijgt 57 ervaringspunten en steelt van Avaganon $78.

Scarface overwint het duel, krijgt 30 ervaringspunten en steelt van loots TW $83.

Scarface overwint het duel, krijgt 29 ervaringspunten en steelt van harmck $12.

Scarface overwint het duel, krijgt 28 ervaringspunten en steelt van Melkz0r $24.


sorry insomnia:(

edit: volgens mij is het zo berekend:

exp = 7x tegenstanders lvl - 5x jouw lvl + 5
als de exp zoiezo op nul komt kan je niet duelleren.
 

DeletedUser

Snakie F overwint het duel, krijgt 13 ervaringspunten en steelt van celll $21.
 

DeletedUser

Snakie F overwint het duel, krijgt 18 ervaringspunten en steelt van gilles3986 $47.
 

DeletedUser

dat is een beetje zonde van je actiepunten he;)
je kan beter hogere lvls aanvallen met slechte equip.
boeren zijn vaak een goede farm mogelijkheid heb ik gemerkt.
 

DeletedUser

Zoiets is beter:D

Breempower overwint het duel, krijgt 97 ervaringspunten en steelt van Karthan $28.

Of

Breempower overwint het duel, krijgt 94 ervaringspunten en steelt van Bar99x00 $22.
 

DeletedUser

Zoiets is beter:D

Breempower overwint het duel, krijgt 97 ervaringspunten en steelt van Karthan $28.

Of

Breempower overwint het duel, krijgt 94 ervaringspunten en steelt van Bar99x00 $22.

Snakie F overwint het duel, krijgt 72 ervaringspunten en steelt van larzdebest $141.

:D Dit duel is echt funny ben pas gister begonnen xD:)
 

DeletedUser

Snakie F overwint het duel, krijgt 42 ervaringspunten en steelt van SnakeEater $30.
 

DeletedUser

Snakie F overwint het duel, krijgt 33 ervaringspunten en steelt van gangstarap $113.

Ik -0 Levenspunten hij -151 :D
 

DeletedUser

Snakie F overwint het duel, krijgt 38 ervaringspunten en steelt van menasa $66.
 

DeletedUser

Snakie F overwint het duel, krijgt 21 ervaringspunten en steelt van Omesteve $20.
 
Bovenaan