• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser

Ik doe ook mee eindelijk:

Floruci overwint het duel, krijgt 10 ervaringspunten en steelt van tim $21.

Even later in mijn postvak:

tim heeft je uitgenodigt in de stad 'Devil marbels' vandaag om 18:21 uur
Duel: Floruci vs tim vandaag om 18:12 uur
 

DeletedUser

? hoe ver komen de kogels ??????

werk en ander is in mijn stad en ik doe dan dus duel??

waar slaat dat op anderkant van de kaart is hij en hij schiet mij o// lang leven onzin laat ie teminste na mij toe komen ipv afstand schoten :p

cker ook een bugje ??

als ie waar ik me werk doet is OKE maar niet als hij in mijn stad is . en ik werk ??? slaat nergens op je kan nu eenmaal niet iemand knallen als ie uhh zeg 3km verweg is ofzo :')
 

DeletedUser

? hoe ver komen de kogels ??????

werk en ander is in mijn stad en ik doe dan dus duel??

waar slaat dat op anderkant van de kaart is hij en hij schiet mij o// lang leven onzin laat ie teminste na mij toe komen ipv afstand schoten :p

cker ook een bugje ??

als ie waar ik me werk doet is OKE maar niet als hij in mijn stad is . en ik werk ??? slaat nergens op je kan nu eenmaal niet iemand knallen als ie uhh zeg 3km verweg is ofzo :')

mijn idee , ik vind het ook heel onwerkelijk en belachelijk dat mensen je kunnen dueleren terwijl je zelf mijlen ver van de plek bent
 

DeletedUser

Anders zit je met het probleem dat je nooit iemand op kan zoeken omdat de steden dan alleen gevuld zijn met slapende mensen en bouwers.
 

DeletedUser

Ik doe ook mee eindelijk:

Floruci overwint het duel, krijgt 10 ervaringspunten en steelt van tim $21.

Even later in mijn postvak:

tim heeft je uitgenodigt in de stad 'Devil marbels' vandaag om 18:21 uur
Duel: Floruci vs tim vandaag om 18:12 uur

Hahaha,

Dat was ik?!..
 

DeletedUser

? hoe ver komen de kogels ??????

werk en ander is in mijn stad en ik doe dan dus duel??

waar slaat dat op anderkant van de kaart is hij en hij schiet mij o// lang leven onzin laat ie teminste na mij toe komen ipv afstand schoten :p

cker ook een bugje ??

als ie waar ik me werk doet is OKE maar niet als hij in mijn stad is . en ik werk ??? slaat nergens op je kan nu eenmaal niet iemand knallen als ie uhh zeg 3km verweg is ofzo :')


Duel: Dicobra vs Pliws vandaag om 22:48 uur

Duel

De speler bevind zich net in het hotel; Daar kan je hem niet duelleren.

je daagd uit en hop ze gaan snel ZzZzZzZzZz en btw admins ik was eerder dan hij ZZZZZZZZZZZZZZZZ :( triest
 

DeletedUser

Ik heb mijn eerste deul gewonnen. $26 winst en 30 ervaringspunten. Ik was alleen niet de uitdager maar heb de uitdager verslagen :p:D

24 tegen 25 levenspunten.
 

DeletedUser

Geweldig! hij valt me nog is aan en nu is hij vlink ingemaakt.

Ben er ook lvl up door dus bedankt stumpert1
 

DeletedUser

En even om Scarface op het forum te pesten:

Avaganon overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van Scarface $9.

and to get you back:D


Scarface overwint het duel, krijgt 57 ervaringspunten en steelt van Avaganon $51.
 

DeletedUser

and to get you back:D


Scarface overwint het duel, krijgt 57 ervaringspunten en steelt van Avaganon $51.

Ja inderdaad, ik had een te laag moraal dom om er aan te beginnen, maarja je hebt nu 1/3 terug gewonnen van wat ik al van je stadsmaatjes had afgepakt, dus dan mag het wel:)
 

DeletedUser

achja;)
ik heb ook van bjockk ofzo verloren dus eigenlijk is het quite
 

DeletedUser

ik heb er ook net pas vandaag 1 gevonden tijdens het prikkeldraad neerzetten:D
toen was ik best blij.

jammer van de timing though ik wou net mijn geld doneren aan de stad:p
 

DeletedUser

Trefferpunkte gesamt
- 10 LP
Trefferpunkte gesamt
- 29 LP
Scarface overwint het duel, krijgt 28 ervaringspunten en steelt van spacer21 $4.
 

DeletedUser

Trefferpunkte gesamt
- 10 LP
Trefferpunkte gesamt
- 29 LP
Scarface overwint het duel, krijgt 28 ervaringspunten en steelt van spacer21 $4.

Sorry, die had ik net voor jou leeggerooft:
Avaganon overwint het duel, krijgt 24 ervaringspunten en steelt van spacer21 $91.
 

DeletedUser

Sorry, die had ik net voor jou leeggerooft:
Avaganon overwint het duel, krijgt 24 ervaringspunten en steelt van spacer21 $91.

gemeen:(
dat is echt een van de weinige dorpen in de buurt die ik kan dueleren
en dan ga jij daar zitten nou moet ik binnenkort weer is langs insomnia komen;)
 
Bovenaan