• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duellanten teveel invloed fortgevechten

DeletedUser14651

waarom? omdat wij amper xp krijgen, amper uitwijken, amper upb halen, altijd vooraan staan en voor jou de klappen opvangen?

nee omdat er van die lp bomen zijn die maar een beetje staan, en toch zat lp hebben en die het dus niet boeit als ze wat kwijt raken.
je hebt er zelf voor gekozen om een lp bom te worden, met alle risico's vandien.
 

DeletedUser11612

en alweer hoor, 2 crits achter elkaar van dezelfde speler, dan nog 1 van een andere en je bent weer de helft van je LP kwijt, klopt geen zak meer van fortgevechten zo, ik stuur nou wel een mailtje naar die devs want iedere avond weer worden mijn fortgevechten verpest door deze lelijke overpowerde bonus

Tjaz, leef er mee?

Als je zelf duelant bent ergens zal je het wel leuk vinden ..

Ik ben duelant op Poolse..amuseer me rot #kijkt verliefd
 
Ik ben nu klaar met die klote poolse server die er steeds bijgehaald word.
Dit is de NL server en de rest boeit me niet.
Ik vind het als maker van het topic ook belachelijk dat de duellanten zulke hits kunnen krijgen en ik heb er ook nog steeds last van. Alleen omdat er van die zielige noobs zijn die het alleen maar gaat om het hitten van hoge/totaal wat er erg veel zijn, word er toch nooit wat aan gedaan.
En ophouden met dat 'lpbommen zijn ook overpowered', want deze komen van de karakterklasse SOLDAAT, weet je wel, die de fortgevechten HOREN te strijden. Daarom hebben de avo's ook zon scheitbonus, ze horen er simpelweg gewoon niet. De bonus van bouwers mag van mij naar 25% en 50% met pa, deze krijgen namelijk als ze het goed doen 1 5de meer raakpunten dan andere torens. De duellanten, daar heb ik al genoeg over gezegt, lijkt me duidelijk.
 
Bovenaan