• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic update 1.28

DeletedUser

8000 LP halen is mogelijk beste LP kleding en soldaat puur LP

Tsja... Ik weet het niet. Misschien is het wel mogelijk...

Hier dan maar een speler uit een fortgevecht op de duitse wereld 7:

auge73 Lalawethika 8580 -135 0 4 13 1011 35 104 8715 253 0 24

Niks overdreven dus. Hij is in 35 schoten 8715 levesnpunten kwijtgeraakt dus het lijkt me dat hij ook wel een kritiek schot heeft gehad. Of bedoelde je iets anders?

Uiteraard is het mogelijk om 8000LP te hebben, daar heb ik het totaal niet over. Ik het het erover dat 8000LP gewoon belachelijk veel is, en dat dat de balans in een gevecht compleet verstoord. Voor iemand die rondloopt met 8000LP vind ik het net perfect dat hij of zij eens geraakt wordt met meer dan 1000 schade. ;)
 

DeletedUser8307

Uiteraard is het mogelijk om 8000LP te hebben, daar heb ik het totaal niet over. Ik het het erover dat 8000LP gewoon belachelijk veel is, en dat dat de balans in een gevecht compleet verstoord. Voor iemand die rondloopt met 8000LP vind ik het net perfect dat hij of zij eens geraakt wordt met meer dan 1000 schade. ;)

Meer dan 1000 is dan wel veel. ;)
Dacht het al dat 8000 mogelijk was
 

DeletedUser

Wanneer iemand al zijn punten in LP stopt, zal verder niet veel anders meer kunnen dan prikkeldraad verzamelen. En dat is maar goed ook, want hij zal door vrijwel elke speler die in schieten heeft geinvesteerd in een duel verslagen worden.

Ik zie daarom totaal niet in dat het hebben van 8000 LP zo sterk is. Je verkleint je spel enkel en alleen tot fortgevechten. Dat moet je eens doen in wereld 2 op de nederlandse servers, waar we tegenwoordig misschien 1 gevecht per week hebben. Daarbij kun je geen enkele missie meer doen en maakt geen enkele kans meer op speciale wapens. Ik hoop voor die mensen dat ze nog wat spaargeld achter de hand hebben gehouden, want als ze weer willen terugschakelen, zal het buitengewoon lastig worden om dat weer te gaan verdienen.
 

DeletedUser

Uiteraard is het mogelijk om 8000LP te hebben, daar heb ik het totaal niet over. Ik het het erover dat 8000LP gewoon belachelijk veel is, en dat dat de balans in een gevecht compleet verstoord. Voor iemand die rondloopt met 8000LP vind ik het net perfect dat hij of zij eens geraakt wordt met meer dan 1000 schade. ;)

Ik vind 1000 schade gewoon overdreven veel, maar ze zullen er toch niks aan veranderen dus klagen heeft geen zin.
 

DeletedUser

ik vind het eigenlijk belachelijk, de ene fortvechter inversteert veel in zn uitwijken mikken en leiderschap, en de ander veel in levenspunten. en nu word je daar opeens enorm benadeelt? :(
 

DeletedUser

En opvallend hoe goed het Arizonawedstrijd-afleidingsmanoeuvre gewerkt heeft om de premiumfeatures te verstoppen na die poll:p.
 

DeletedUser6801

hetb zorgt ook voor een heleboel reclame voor die wereld, maar omdat je toch gratis een gokje mag doen ,doet nagenoeg iedereen hjet ;P

zat er precies 1 dag naast :p
 

DeletedUser

Ik zag net op de Engelse wereld dat iemand in een fortgevecht 31 keer raak schoot en 3 keer miste :eek: De karakterklasse lijkt me wel duidelijk.
 
Je hebt altijd uitschieters, zo ook met de levenspunten van de soldaat :) En de duelanten die daardoor 1k per hit kunnen doen.
 

DeletedUser

had nog wat vragen over zo'n kritiek schot weet niet of ze al gesteld zijn maar hier zijn ze.

Persoon x heeft 1000 Lp en persoon y schiet een kritiekschot op je met een een jachtbuks (min 135 schade) dan gaat er van die persoon 100 LP af of min 135

Is kans op een kritiek schot is 10 procent, maar raak je de gene dan ook altijd of moet je weer mazzel hebben om hem te raken?
 

DeletedUser

had nog wat vragen over zo'n kritiek schot weet niet of ze al gesteld zijn maar hier zijn ze.

Persoon x heeft 1000 Lp en persoon y schiet een kritiekschot op je met een een jachtbuks (min 135 schade) dan gaat er van die persoon 100 LP af of min 135

Is kans op een kritiek schot is 10 procent, maar raak je de gene dan ook altijd of moet je weer mazzel hebben om hem te raken?

Een kritiek schot is 10% van de ander zijn levenspunten + de wapenschade.
 

DeletedUser

hmm, ik vind het een beetje raar. ik kreeg vandaag een schot op me van 340. mijn max lp op dat was 3490, dus dan leek het me wel redelijk logisch dat dit een kritiek schot was. maar is dit nu gewoon toeval, dat het eigenlijk een combinatie was van 10% van mn lp bij dat schot (1500 ofzo) met zijn schade, of was het gewoon een fout? ik dacht namelijk altijd dat het 10% van de max lp was ... :p

Is kans op een kritiek schot is 10 procent, maar raak je de gene dan ook altijd of moet je weer mazzel hebben om hem te raken?

je bekijkt het verkeerd om. als je iemand raakt, heb je 10% kans (20% met pa) dat het een kritiek schot is. je moet hem dus zoiezo raken ... ;)
 
hmm, ik vind het een beetje raar. ik kreeg vandaag een schot op me van 340. mijn max lp op dat was 3490, dus dan leek het me wel redelijk logisch dat dit een kritiek schot was. maar is dit nu gewoon toeval, dat het eigenlijk een combinatie was van 10% van mn lp bij dat schot (1500 ofzo) met zijn schade, of was het gewoon een fout? ik dacht namelijk altijd dat het 10% van de max lp was ... :p
Dat was dan géén kritiek schot, want 340 is minder dan 10% van je maximale LP, dat zou 349 zijn geweest. En dan ook nog de wapenschade.
 

DeletedUser

Dat was dan géén kritiek schot, want 340 is minder dan 10% van je maximale LP, dat zou 349 zijn geweest. En dan ook nog de wapenschade.

hmm. dan vind ik het wel een erg mooi schot voor een haakbuks. kan iemand er ook zo 1 voor mij regelen op arizona? :rolleyes:
 
pas als je een schot krijgt van boven de 444 (hoogste schade uit mijn hoofd) weet je zeker dat het een kritiek schot was, alle schade daaronder moet je even nakijken.

je bent dus beschoten door een van onderstaande wapens:
- hoogwaardige buks
- hagelgeweer
- hoogwaardig schrootpistool
 

DeletedUser

pas als je een schot krijgt van boven de 444 (hoogste schade uit mijn hoofd) weet je zeker dat het een kritiek schot was, alle schade daaronder moet je even nakijken.

je bent dus beschoten door een van onderstaande wapens:
- hoogwaardige buks
- hagelgeweer
- hoogwaardig schrootpistool

en dat is dus niet waar. ;p ik werd beschoten door een haakbuks, helaas weet ik niet meer door wie ik geraakt werd. :s
 

DeletedUser

Niet toevallig verkeerd gelezen? Volgens mij is het echt onmogelijk om met een haakbuks zo hoog te raken.

daarom dacht ik ook dat het een kritiek schot was, aangezien het een duellant was die op me schoot. :p nouja, misschien heb ik dan bij het verkeerde poppetje gekeken (iemand die wel een haakbuks had :p), aangezien ik zo ook geen duellant met een haakbuks kan vinden die mee deed. :p
 
Bovenaan