• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic update 1.28

Beste spelers,

Eind volgende week zal update 1.28 komen. Wanneer is nog onbekend. Update 1.28 zal de volgende veranderingen met zich mee brengen:

Bug


  • Arbeidswachtrij bug met dubbele posts opgelost.
  • Actieve taken voor het toetreden van een fortgevecht werden verwijderd wanneer een fortgevecht was uitgeroepen. Nu worden de hulpmiddelen terug gegeven.
  • Goede tekst wordt nu weergegeven bij fort overzicht.
  • Spelers konden de waarde van de stadsschat zien van andere steden.
  • Verschillende tekst fouten zijn opgelost.
  • De volgorde van werk animaties is weer goed.
  • Het interne stadforum had een 504 error bij extreem lange posts. Het is gelimiteerd tot 10000 karakters.
  • De reistijd was niet goed gecalculeerd na het halveren van de reistijd door goudnuggets. Als de actieve taak wordt geannuleerd zullen de goudnuggets terugkeren naar je account. (Alleen van toepassing op nieuwe werelden)
  • Verwijderde spelers konden worden gelinkt met BBcodes.
  • Fortgevecht: “Ruil positie” werkt nu ook als beide kanten vol zijn.
Verbeteringen


  • Alleen de actieve werelden worden op de voorpagina getoond.
  • Javascript registratie voor scripters.
  • Fortgevechten karakterbonus:
    o Arbeider: Sectorbonus stijgt naar 40% (Premium: 80%)
    o Avonturier: Na de tweede treffer in een fortgevecht ronde heb je 25% kans (Premium 50%) om helemaal niet meer geraakt te worden. (Je wordt min of meer onzichtbaar, voor één ronde).
    o Duellant: Je hebt 10% (Premium 20%) meer kans op een kritiek schot. Een kritiek schot zal 10% van de levenspunten afhalen.
  • Nieuw premium animatie naast het geld.
  • Nieuwe pagina voor “Werk” wanneer je geen premium hebt.
  • Stadallianties nu mogelijk.
  • Help pagina’s vervangen door Wiki.
  • Nieuwe startpagina van The West.
  • Je kan via de wachtrij nu het profiel van je duel tegenstander openen of de arbeid openen.
  • Ingame spam beveiliging: aantal uitgaande berichten wordt gelimiteerd, afhankelijk van het spelerslevel. Level 15: 25 berichten, level 30: 160 etc. etc.
  • De betaalde transactiekosten worden nu laten zien na een banktransactie.
  • Telegrammen verzonden naar verwijderde spelers of geblokkeerde spelers laten nu een pagina zien om de persoon in kwestie van de adressenlijst te verwijderen.
Toevoegingen


  • Voorwerpen handelaar biedt 8 voorwerpen aan, afhankelijk van de level van de spelers. Geen bijzondere voorwerpen. Het aanbod wordt elke 24 uur gewisseld. Dit kan versnelt worden door premium.
  • Er komt een “zeg” button bij de chat.

Met vriendelijke groet,

Marco

Discussieer maar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Die voorwerpen handelaar, is dat de handelaar in je stad? En bied hij alleen kleren en wapens aan, of ook producten?
 

DeletedUser

Voorwerpenhandelaar staat bij je inventaris, en is dus altijd bij je.. Naar mijn weten biedt ie alleen kleren etc aan, en geen producten;)

Nu mijn vraag :p

Stadallianties nu mogelijk.

Wat houdt dit in??
 

DeletedUser

Die voorwerpen handelaar, is dat de handelaar in je stad? En bied hij alleen kleren en wapens aan, of ook producten?

devshot-87-trader.png


Alleen maar items: duelwapens, fortwapens, halsdoeken, hoofddeksels, schoenen en kleding. Er worden geen speciale dingen verkocht die je niet in een gewone winkel vindt.

Je kan de NPC-trader openen vanuit je inventaris, met een knopje bovenaan. Je hoeft ook niet in een stad te zitten om de items te kunnen kopen. De prijs is hetzelfde als wanneer je ze als stadslid koopt. Om de 24u (al wisselt dat soms) worden de items vernieuwd, en er komt er een nieuw bij als je een item hebt gekocht. Als je twee nuggets betaalt worden de items ook gewisseld, al kan die prijs nog veranderen (wordt waarschijnlijk wel duurder).


haendler_btn.jpg


Dat is de knop die bovenaan je inventaris staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Op die fort bonus van arbeider na goede update :D

(80% is veel teveel met premium, uitgebouwde toren + 80%=bijna onmogelijk te raken)
 

DeletedUser

Voorwerpenhandelaar staat bij je inventaris, en is dus altijd bij je.. Naar mijn weten biedt ie alleen kleren etc aan, en geen producten;)

Nu mijn vraag :p

Stadallianties nu mogelijk.

Wat houdt dit in??

Dit is nog niet geactiveerd, zal waarschijnlijk niet bij de update zijn vrees ik.
 

DeletedUser

Aha, maar is al wel bekend wat het doet ofzo??
Of weet eigks niemand er iets vanaf??:p
 

DeletedUser

Aha, maar is al wel bekend wat het doet ofzo??
Of weet eigks niemand er iets vanaf??:p

Er zal gewoon een mogelijkheid komen waarmee je "officieel" een bondgenootschap kan aangaan met een of meerdere steden. Eventueel met implicaties op het joinen van fort gevechten, zodat je als speler van het ene bondgenootschap niet aan de verkeerde kant van een fortgevecht zou kunnen vechten (als spion bijvoorbeeld), maar daarvan is niets zeker momenteel, te meer omdat de functie zelfs op de beta nog niet geïmplementeerd is. :)
 

DeletedUser6244

leuke update, arbeidersbonus is inderdaad wel heel hoog, die van avonturier ook, na 2 hits 25% (premium 50%:eek:) om daarna niet meer geraakt te kunnen worden is wel heeeel chill dacht ik.

Maar verder wel leuke dingen erbij, bovendien ben ik op W3 (enige wereld waar ik speel) arbeider dus die bonus is voor mij wel fijn, heb geen premium maar toch :)

@cowboy000, ik heb geen idee...
 

DeletedUser

leuke update, arbeidersbonus is inderdaad wel heel hoog, die van avonturier ook, na 2 hits 25% (premium 50%:eek:) om daarna niet meer geraakt te kunnen worden is wel heeeel chill dacht ik.

Je wordt eerst 2 keer geraakt en dan heb je 25% om niet geraakt te worden. Na 2 hits ben je als avonturier al meer dan de helft van je lp kwijt.. Gewoon slecht vind ik het :s
 

DeletedUser4891

Fortgevechten karakterbonus:
o Arbeider: Sectorbonus stijgt naar 40% (Premium: 80%)
o Avonturier: Na de tweede treffer in een fortgevecht ronde heb je 25% kans (Premium 50%) om helemaal niet meer geraakt te worden. (Je wordt min of meer onzichtbaar).
o Duellant: Je hebt 10% (Premium 20%) meer kans op een kritiek schot. Een kritiek schot zal 10% van de levenspunten afhalen.

word het nadeel bij de vlag ook groter?
 

DeletedUser

Ik vind alle bonussen wel wat overdreven, kijk naar de duellantenbonus:
Stel je mikt op iemand met 2000 lp (wat niet heel gek is op de oudere werelden)
En je hebt zelf een hw Hagelpistool (1-444)
Dan kan je dus met een kritieke hit:
(2000*0.10) + 444 = 644
Dat vind ik toch wel een beetje te goed.. Dan is het voordeel aan veel lp toch ook een beetje weg?? Want als er dan 3 duellanten tegenover je staan waarvan er 2 een kritieke hit hebben ben je dus al bijna dood..
 

DeletedUser

Das dus een voordeel dat het voordeel van de soldaat gelijkwaardig maakt in een fort gevecht :)
 
Bovenaan