• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic update 1.28

DeletedUser

Ik denk toch wel dat hij bestaat anders brengen ze geen zilveren en gouden uit maar een bronzen en zilveren
 

DeletedUser

Dat is best mogelijk, maar is er al iemand die alle delen heeft, en zo ja, waarom probeert ie het dan niet om eens 24u te slapen ofzo?:rolleyes:

ik moet alleen die beer nog.. :p

en verder heeft wel iemand hem, was het sjap niet? :rolleyes:
 

DeletedUser

Waar moet je bugs ook alweer opgeven? Ik weet niet of het pas na de update is, maar dit is de eerste keer dat ik het probleem heb.

Dit is mijn report-BBC voor de medaille: Verdiende medailles ("And I could walk 500 miles, ..." )
Hij is nogal incompleet dus ;)
[report=2798964302b4a3e958]Verdiende medailles (

Als ik hem zelf aanvul op de volgende manier werkt de link ook niet:
[report=2798964302b4a3e958]Verdiende medailles ("And I could walk 500 miles, ...")[/report]
 

DeletedUser

Waar moet je bugs ook alweer opgeven? Ik weet niet of het pas na de update is, maar dit is de eerste keer dat ik het probleem heb.

Dit is mijn report-BBC voor de medaille: Verdiende medailles ("And I could walk 500 miles, ..." )
Hij is nogal incompleet dus ;)


Als ik hem zelf aanvul op de volgende manier werkt de link ook niet:

Fouten horen thuis in het sherrifkantoor. Daar kan je een nieuw topic aanmaken over dit probleem.
 

DeletedUser

Wow! :p Dat is inderdaad een beetje te veel van het goede. :eek:

Ik had liever gezien dat ze er een maximum voor hadden gemaakt. Op spelers met meer dan 8000 levenspunten (en die zijn er op de duitse werelden en de beta) daar kan een duellant makkelijk 1000 schade doen en dat lijkt mij toch wel wat te veel.
 

DeletedUser

hey, het is maar 10% kans. dus je hebt 10 duellanten nodig per ronde voor 1 kritische hit. (gemiddeld genomen)
 

DeletedUser

Ik had liever gezien dat ze er een maximum voor hadden gemaakt. Op spelers met meer dan 8000 levenspunten (en die zijn er op de duitse werelden en de beta) daar kan een duellant makkelijk 1000 schade doen en dat lijkt mij toch wel wat te veel.

Lol, dat is echt onzin, sorry. 8000 LP is hetgene dat overdreven is, niet die hit van zoveel LP. :rolleyes:
 

DeletedUser

Lol, dat is echt onzin, sorry. 8000 LP is hetgene dat overdreven is, niet die hit van zoveel LP. :rolleyes:

Hier dan maar een speler uit een fortgevecht op de duitse wereld 7:

auge73 Lalawethika 8580 -135 0 4 13 1011 35 104 8715 253 0 24

Niks overdreven dus. Hij is in 35 schoten 8715 levesnpunten kwijtgeraakt dus het lijkt me dat hij ook wel een kritiek schot heeft gehad. Of bedoelde je iets anders?
 
Bovenaan