• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Sollicitatieronde juli 2010

DeletedUser4700

Mensen eerlijk duurt het langste hoe harder je gaat liegen in die sollicitatiebrief hoe sneller we het er zo uithalen. Ik heb er persoonlijk nu een paar gelezen en werkelijk je haalt het er zo uit... En kijk ook uit wat je schrijft. Een paar tips die misschien een aantal mensen over de streep kan halen ;)

Elke sollicitatie wordt wel degelijk bekeken al is de vraag hoe snel we stoppen met lezen omdat we ondervinden dat er leugens instaan ;) De eerlijkheid moet me wel gebieden om te stellen dat ik toch al een paar echt super sollicitaties gezien heb. Al kunnen er altijd nog een hoop bij, hoe meer ik moet lezen hoe liever ik het heb.

Dat is te verwachten he ;)

Ik heb zelf ook gesolliciteerd, al ben ik te jong :( Maar ik ben wel eerlijk geweest :D
 

DeletedUser

Hehe, Dit gaat alleen maar over 15 jaar of je dan forum mod kan zijn :p.. Ben zelf ook 15, maar denk niet dat dit iets voor mij is, omdat ik toch iets meer ingame met mensen praat en niet zo actief op dit forum zit ;) Af en toe voor wat duels of aankondigingen voor update's en daarvan het commentaar van iedereen :)..

Maar heb het al druk genoeg met Pm's versturen van fortgevechten in W5 en soms ook W4.
 

DeletedUser

Nah, krijg nu een ingame meldein met WE WANT YOU!, en nu is de kerst/nieuwjaars groet weg :( Die had ik altijd nog.
 

DeletedUser

Ik heb mijn sollicitatie ingezonden ;)
En er ook eerlijk bij gezegd dat ik nog maar 14 levensjaren tel :)
 

DeletedUser

Iedereen veel suc6 :)

eens kijken we onze nieuwe collega's worden .:cool::cool:
 

DeletedUser

verduinen ik denk echt dat ze mensen van 16 jaar of 18 zoeken omdat kinderen van 14 jaar(ben zelf ook 14 bedoel niks met kind:p) veel hw enzo hebben
 

DeletedUser

Als jij weet hoeveel tijd ik aan huiswerk besteed, en hoeveel ik hier op het forum zit, dan zal het wel meevallen :D
 

DeletedUser

Ik heb vanmorgen ook een sollicitatiebrief verstuurd voor forummoderator.
Moest ik deze functie krijgen, zou ik er met vol enthousiasme tegenaan gaan ;)

En mensen, eerlijkheid duurt het langst. Je kan het altijd proberen door je echte leeftijd in te geven, al denk ik dat deze de taak niet zullen krijgen.. Waarschijnlijk kun je als 15 jarige ook nog zeker forummod worden, teminste als je heel erg actief bent op het forum, en het enthousiasme toont.. Alleszins, als jullie dan +16 jaar zijn zal er zeker weer een sollicitatieronde plaatsvinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

verduinen ik denk echt dat ze mensen van 16 jaar of 18 zoeken omdat kinderen van 14 jaar(ben zelf ook 14 bedoel niks met kind:p) veel hw enzo hebben

En omdat een gemiddelde persoon van 16 zich toch iets volwassener gedraagt en iets meer verantwoordelijkheidsgevoel heeft dan een gemiddeld persoon van 14 ;)
 

DeletedUser

En omdat een gemiddelde persoon van 16 zich toch iets volwassener gedraagt en iets meer verantwoordelijkheidsgevoel heeft dan een gemiddeld persoon van 14 ;)

Inderdaad, dat is denk ik de voornaamste reden. Maar je hebt overal uitzonderingen ;)

Zal ik over 2 jaar hier nog te vinden zijn? :rolleyes:

Geen idee, dat is denk ik helemaal jouw beslissing.
Misschien zullen er nieuwe browsergames ontstaan, en zul je daar actief zijn over twee jaar. Maar daar zullen ook wel sollicitatierondes plaatsvinden :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het gaat vooral om hoe capabel je voor de job bent, niet als je beter bent dan iemand van 16 en jij bent 15 dat ze kiezen voor de 16-jarige puur om de leeftijd.;)
 

DeletedUser

hmm. hoe geschikt vinden jullie mij? :cool:

ik zat zelf even te twijfelen, ik ben 15 maar het lijkt me opzich wel leuk. en aangezien ik toch zo goed als alles al door lees is het niet zoveel moeite om een mod te worden. :p

maar uiteindelijk nog niet gesoliciteerd aangezien ik met veel moeite vwo ga doen, zal daar wss veel tijd voor nodig hebben. :p
 

DeletedUser11811

zeker doen belle :p

ik heb het ook gedaan, leeftijd is bij mij in ieder geval geen probleem
en mijn kennis van the west is ook niet mis
dus je weet maar nooit :D

lekker gezellig bezig blijven is toch de bedoeling van iedereen, dan vind ik dat je daar zeker een handje kan aan helpen ;)
 

DeletedUser

ik heb besloten nog even te wachten, eerst even zien hoe het volgend jaar gaat op school, en als ik dan de nodige tijd over heb soliciteer ik dan wel. :)

en ook ben ik dan 16, wat ook een stuk scheelt.
 

DeletedUser

Ik heb gesolliciteerd voor game moderator :) Ik wens alle sollicitanten veel succes en moge de beste winnen :)

Ik twijfelde tussen forum en game moderator, maar de laatste vond ik mezelf toch wat geschikter voor heb ik besloten :)

En succes met lezen svcinc, heb mijn tekst expres kort gehouden voor je :D
 
Bovenaan