• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Sollicitatieronde juli 2010

DeletedUser3874

Ik wens vooral mezelf en m'n collega's succes vermits wij al die sollicitaties nog moeten één voor één lezen :p
 

DeletedUser5740

Ik wens vooral mezelf en m'n collega's succes vermits wij al die sollicitaties nog moeten één voor één lezen :p

veel sterkte het word vast zwaar.
Ik weet nog niet of ik een poging doe ik ben eindelijk 16, maar wil ik het wel.
 

DeletedUser1053

Je kunt als 15 jarige best forum mod worden hoor. :D

Maar dan moet je wel zeer actief zijn op het forum en ruim voldoen aan de andere voorwaarden, anders gaat de voorkeur uiteraard uit naar iemand die wel oud genoeg is. ;)
 

DeletedUser

Je kunt je gewoon aanmelden als forummod, ook als je 15 bent (of bijna 15).
Zolang je maar eerlijk bent, en er niet omheen draait.
Waarom zou leeftijd uitmaken?
Het is meer een richtleeftijd, dus als je altijd al forummod wilde worden, zou ik zeggen, grijp je kans!
Het is wel zo dat je eerder wordt aangenomen als je 16+ bent, maar met een goede sollicitatie is alles mogelijk.
Als je echt iets wilt, moet je ervoor gaan, ook als je denkt dat je een kleine kans maakt, want dit kan best je enige kans zijn.

Aan de mensen die niet aan de leeftijdslimiet voldoen: als dat jouw enige obstakel is zou ik zeggen, ga er gewoon voor, laat je van je beste kant zien, en wees positief, laat duidelijk blijken dat jij forummod wil worden!
Niets is onmogelijk, zelfs niet als je jong bent!;)
 

DeletedUser

Dus het zou opzich geen probleem zijn als ik ook een sollicitatiebrief schrijf. :rolleyes:
Loop ik ook die modjes onnodig bezig te houden :p
 

DeletedUser

In principe kan ook jij op je 14e solliciteren, al is je kans wel kleiner dan een 15 jarige en veel kleiner dan een 16 jarige, maar niemand houd je tegen.;)
 

DeletedUser5740

Je kunt je gewoon aanmelden als forummod, ook als je 15 bent (of bijna 15).
Zolang je maar eerlijk bent, en er niet omheen draait.
Waarom zou leeftijd uitmaken?
Het is meer een richtleeftijd, dus als je altijd al forummod wilde worden, zou ik zeggen, grijp je kans!
Het is wel zo dat je eerder wordt aangenomen als je 16+ bent, maar met een goede sollicitatie is alles mogelijk.
Als je echt iets wilt, moet je ervoor gaan, ook als je denkt dat je een kleine kans maakt, want dit kan best je enige kans zijn.

Aan de mensen die niet aan de leeftijdslimiet voldoen: als dat jouw enige obstakel is zou ik zeggen, ga er gewoon voor, laat je van je beste kant zien, en wees positief, laat duidelijk blijken dat jij forummod wil worden!
Niets is onmogelijk, zelfs niet als je jong bent!;)

In principe kan ook jij op je 14e solliciteren, al is je kans wel kleiner dan een 15 jarige en veel kleiner dan een 16 jarige, maar niemand houd je tegen.;)

Ik denk dat je het meeste kans maakt, als je actief op het forum bent en ook nog eens beleeft. En met een leeftijd van 20 jaar.
 

DeletedUser

Je bedoelt volwassenen meer kans?
Denk ik ook, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is onder 18 of onder 16 ;)
 

DeletedUser

Tja, als het me zo aangemoedigd word, laat ik dan maar een gokje wagen... :rolleyes:
 

DeletedUser3874

Mensen eerlijk duurt het langste hoe harder je gaat liegen in die sollicitatiebrief hoe sneller we het er zo uithalen. Ik heb er persoonlijk nu een paar gelezen en werkelijk je haalt het er zo uit... En kijk ook uit wat je schrijft. Een paar tips die misschien een aantal mensen over de streep kan halen ;)

Elke sollicitatie wordt wel degelijk bekeken al is de vraag hoe snel we stoppen met lezen omdat we ondervinden dat er leugens instaan ;) De eerlijkheid moet me wel gebieden om te stellen dat ik toch al een paar echt super sollicitaties gezien heb. Al kunnen er altijd nog een hoop bij, hoe meer ik moet lezen hoe liever ik het heb.
 

DeletedUser

Mensen eerlijk duurt het langste hoe harder je gaat liegen in die sollicitatiebrief hoe sneller we het er zo uithalen. Ik heb er persoonlijk nu een paar gelezen en werkelijk je haalt het er zo uit... En kijk ook uit wat je schrijft. Een paar tips die misschien een aantal mensen over de streep kan halen ;)

Elke sollicitatie wordt wel degelijk bekeken al is de vraag hoe snel we stoppen met lezen omdat we ondervinden dat er leugens instaan ;) De eerlijkheid moet me wel gebieden om te stellen dat ik toch al een paar echt super sollicitaties gezien heb. Al kunnen er altijd nog een hoop bij, hoe meer ik moet lezen hoe liever ik het heb.

maar als je nu toegeeft dat je te jong bent, en voor de rest ben je heel eerlijk, kan je dan nog een goede sollicitatie doen ?
 

DeletedUser3874

maar als je nu toegeeft dat je te jong bent, en voor de rest ben je heel eerlijk, kan je dan nog een goede sollicitatie doen ?

Veel hangt er natuurlijk vanaf hoe goed je sollicitatie is. Als het werkelijk een ijzersterke is, waarom zou het dan onmogelijk zijn? Niets is onmogelijk. Echter als je dan 6 jaar bent maar toch een goede sollicitatie schrijft dan moet je ook begrijpen dat zulks praktisch onmogelijk is.
 

DeletedUser

maar als je nu toegeeft dat je te jong bent, en voor de rest ben je heel eerlijk, kan je dan nog een goede sollicitatie doen ?

Niet geschoten is altijd mis.
Je kan beter eerlijk zijn en zeggen dat je bijvoorbeeld 14 bent, dan liegen en zeggen dat je 18 bent.
 

DeletedUser

Ik word zeer bemoedigt door svcinc :)
Ik ga dan ook echt mijn tijd erin steken voor mijn brief ;)
 

DeletedUser

Veel hangt er natuurlijk vanaf hoe goed je sollicitatie is. Als het werkelijk een ijzersterke is, waarom zou het dan onmogelijk zijn? Niets is onmogelijk. Echter als je dan 6 jaar bent maar toch een goede sollicitatie schrijft dan moet je ook begrijpen dat zulks praktisch onmogelijk is.
tja, 13 jaar is denk ik toch nog een jaartje te jong ;)

Niet geschoten is altijd mis.
Je kan beter eerlijk zijn en zeggen dat je bijvoorbeeld 14 bent, dan liegen en zeggen dat je 18 bent.
ik zou wel willen proberen, maar aangezien mijn leeftijd te jong is en ik niet goed ben in mooie brieven of in dit geval sollicitaties te schrijven, wacht ik toch nog liever een tijdje ;)

Ik word zeer bemoedigt door svcinc :)
Ik ga dan ook echt mijn tijd erin steken voor mijn brief ;)
ik wordt ook bemoedigd, maar ik denk niet dat ik zo'n grote verantwoordelijkheid kan nemen.:o
 

DeletedUser

Ik wilde hem insturen, maar ik heb deze leeg gelaten aangezien ik niet weet wat ik daar in te vullen heb:

ICQ nummer (Geen idee wat dit is)
MSN contact (Mailadres?)
IRC nickname (Ook geen idee)
Skype nickname (Ik gebruik geen skype)
 

DeletedUser

Die zijn niet verplicht, wel mogelijk.;)
MSN is idd een e-mail vorm.
 

DeletedUser

zou ik kans maken met m'n 9 jaar? :D

Nee grapje, iedereen die gaat soliciteren, veel succes ;)

ennuh, alle huidige modjes.. Sterkte met het lezen ;)
 

DeletedUser

Toe ik ze leeg liet en wilde opsturen zei hij:

Voer aub over correcte informatie in en vink dan de checkbox hiervan aan.
En die 4 dingen die ik leeg liet werd rood omkaderd.
 
Bovenaan