• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Sollicitatieronde juli 2010

DeletedUser

Er is weer een nieuwe sollicitatieronde geopend! Ga je solliciteren, wil je iemand/iedereen succes wensen? Dump het hier :)


Hierbij wens ik iedereen die gaat solliciteren heel veel succes ;)
 

DeletedUser8307

Jammer van die leeftijd, anders zou 'k het wel eens willen proberen. :)
(Maak toch geen kans :p)
 

DeletedUser

IK HAAT DIE LEEFTIJD CAP :(:(:(

anders zou ik zeker soliciteren :)

maar ik wens iedereen heel veel succes toe !
 

DeletedUser9519

Haha zeg dat wel.

Hoe kunnen ze dat eigenlijk achterhalen?
 

DeletedUser

Ik wil wel, maar ik moet nog enkele jaartjes wachten :(
En dat kunnen ze toch niet achterhalen :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik zou heel graag forummoderator willen worden. Ik heb er ruimschoots de tijd voor.
Alleen ik ben 14 en geen 16. :mad:

Ik denk dat iedereen klaagt over de leeftijd. Maar dit spel wordt vooral door jongeren gespeelt. En na 2 jaar weet ik lang niet of ik dit spel nog speel. Dankzij die leeftijdsbenodigheid is er amper een aanmelding. Anders had ik me zeker als ForumMod aangemeld.
 

DeletedUser6801

ik zou het opzich ook wel willen, maar over 3 maanden ben ik 16, dan zou het eventueel kunnen.

Krijg je eigenlijk nog iets als beloning, gratis premium ofso??:D:D
 
Je kan als je bijna 16 wordt wel een gokje wagen denk ik. Als de andere voorwaarden gewoon uitstekend zijn ;)
Niet dat ik het ga doen

Maar wel veel succes iedereen! :p
 

DeletedUser

Ik ben bijna 16, maar ik wil geeneens mod worden dus ik meld me zeker niet aan :p
 

DeletedUser

ik zou het opzich ook wel willen, maar over 3 maanden ben ik 16, dan zou het eventueel kunnen.

Krijg je eigenlijk nog iets als beloning, gratis premium ofso??:D:D

Als je het alleen voor de premium doet maak je weinig kans, en zo te zien ben je ook niet super veel op dit forum ;)
 

DeletedUser

In principe kan je als 15 jarige forummod worden (volgens mij was het op TW een keer hetgeval), je hebt alleen een goede sollicitatie nodig.

Ik ben slecht in grote teksten typen dus wacht ik nog 8 maanden. Kan ik 8 maanden aan werken.
 

DeletedUser

Ja, ik ben amper een maand 14. Op zich houd ik wel van lange teksten typen alleen bij mij val ik dan regelmatig in herhaling :p
 

DeletedUser

In principe kan je als 15 jarige forummod worden (volgens mij was het op TW een keer hetgeval), je hebt alleen een goede sollicitatie nodig.

Ik ben slecht in grote teksten typen dus wacht ik nog 8 maanden. Kan ik 8 maanden aan werken.

is je tekst dan niet iets te lang:$ haha ik ben bijna 17:eek: wat gaat dat snel zeg. op tw is dat idd een keer gebeurt! Maar volgens mij is diegene alweer weg!:)
 
Bovenaan