• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

discussietopic Dueltoernooi w7

DeletedUser

Heibert en ik doen ze ook komende week
wss 1ste duel maandag al over het 2de duel moeten we nog bespreken :D

succes jullie alvast.
 

DeletedUser

Duels met heibert..

1-1 def gewonnen aanval verloren
ik haat schieters (hahahah) :p

9/12 behaaldepunten

3ronde => leones,, succes
 

DeletedUser

Ik trek me terug uit dit dueltoernooi. Ik moet eerst nog maar even omhoog gaan in level en wat betere kleren kopen. Het volgende dueltoernooi zal ik wel weer medoen.
Misschien moet er nog een vervanger geregeld worden?
Ik heb alleen nog mijn duel tegen Slab gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

forfait => opgeven ; en een nieuwe speler in schakelen zal wss niet gebeuren dus krijgt iedereen 6 punten van tommerinnetje ofzu :p en zullen er dus 2 spelers vrij zijn in die poule..

snap je wel :p
 

DeletedUser12001

Ik heb even een vraagje dat luid als volgt :
Als iedereen 6 punten krijgt, verhoogd de score toch bij iedereen met evenveel, wat maakt het dan uit ?
 

DeletedUser

Het maakt niets uit.. maar je kan moeilijk de ene 6 geven de andere 0 als iemand stopt (snapje)

dus en om de overzichtelijk heid te behouden zal hij er wss bij blijven staan maar gewoon 0 punten :)
 

DeletedUser

Ik heb even een vraagje dat luid als volgt :
Als iedereen 6 punten krijgt, verhoogd de score toch bij iedereen met evenveel, wat maakt het dan uit ?

zo klopt de punten telling gewoon beter.. je hebt gelijk dat het niet boeit want slab had ook gewonnen en dat was zijn enige duel :) maja nu sta ik mooi op 15 puntjes.. nu harres nog een x aanpakken en dan ben ik door naar de volgende ronde :p
 

DeletedUser11811

om even duidelijkheid te scheppen

als iemand forfait geeft wint de tegenstander met 500 - 0
dus al de duels die tom nog niet gedaan heeft zullen met die score beoordeelt worden.
 

DeletedUser

om even duidelijkheid te scheppen

als iemand forfait geeft wint de tegenstander met 500 - 0
dus al de duels die tom nog niet gedaan heeft zullen met die score beoordeelt worden.

Mooi :) is het niet mss ook verstandig om een x een tussen stand te geven :p ?
 

DeletedUser

ik ook ;) (van mijn groep dan toch) normaal :p
maarja ik moet volgens mij nog tegen 2 gemakkelijke

belle star + leones waar ik denk 4x op te winnen

naja ik weet niet of ik 1e wordt maar ik sta nu iig eerste :p wss verlies ik wel tegen slab dus zal die wel 1e worden.. en dan moet ik tegen masterblaster01 :o
 
Bovenaan