• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

discussietopic Dueltoernooi w7

DeletedUser11811

er doen 6 mensen mee van arizona en 6 van the undertaker
dus als er maar 4 poules zijn zitten er onvermijdelijk mensen samen

zo zit ik bv ook samen met darkcrime, daar kan ik niets aan doen, maar ik heb het zoveel mogelijk trachten te beperken
 

DeletedUser

er doen 6 mensen mee van arizona en 6 van the undertaker
dus als er maar 4 poules zijn zitten er onvermijdelijk mensen samen

zo zit ik bv ook samen met darkcrime, daar kan ik niets aan doen, maar ik heb het zoveel mogelijk trachten te beperken

Het is dan maar even zo ;)
 

DeletedUser11811

maar als je in dezelfde groep zit moet er iemand even shoppen omdat je anders niet kan duelleren ;)
 

DeletedUser

als het maandag begint dan heb ik wel al een doodgraver in mijn stadje dus je kan eventueel in mijn stad "shope"
 

DeletedUser

Wie is bleunight in het spel? die zegt dat hij won in def en verloor in de aanval.. ^^ wil wel eens weten tegen wie ik babbel ? :p

is het bellestar?
 

DeletedUser

Ja mannen jullie horen het :p ik krijg van Slab The Killer 3 punten om te beginnen in mijn poule (hahah)

Mogen we er een leuk en eerlijk duels van maken.. de beste zal niet bekend worden gemaakt door deze pule alleen de eer dat je hebt mee gedaan en je naam bekender maakt in het spel.. is ook altijd leuk meer mensen leer kennen enzoo.. :p al blijft het wel een duel spel (geen medelijden dus)

mvg
bunny
 

DeletedUser905

Zegzeg.. Dat is ÉÉN bonuspunt zegt ie eh :p Niet 3 van maken :D
 

DeletedUser

:'( haha.. is daat geen spreekwoord ofzu
ik krijg een hand en wil de hele arm ? :D zo komt het er wel op neer (hihi)
ps: master jij hebt nog een duel te goed van mij.. ik zal er dan eens voor kijken wanneer het past. maar ben he tnog niet vergeten :D
 

DeletedUser

:'( haha.. is daat geen spreekwoord ofzu
ik krijg een hand en wil de hele arm ? :D zo komt het er wel op neer (hihi)
ps: master jij hebt nog een duel te goed van mij.. ik zal er dan eens voor kijken wanneer het past. maar ben he tnog niet vergeten :D

Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand(zoiets).;)
 

DeletedUser

jaah dan kun je evengoed zeg ik geef je een teen en wil de hele voet (haha) .. :p we gaan niet moeilijk doen he :d
 

DeletedUser

Ja, maar dan moet je de rest van je leven hinkelen, en dat is zo zwaar :p
 

DeletedUser

idd :p

ps: wat vinden jullie van de poules?
ik vind ze goed opgemaakt elke poule heeft wel een spanning van 2 tot 3 spelers..

en dat maakt het spannender om er 2 laten over te gaan :D
 

DeletedUser

lol ik moet tegen iemand die een hoger gewoon lv heeft dan ik duel lv:p
 

DeletedUser

vraagje:

is het niet mogelijk om nu al te beginnen als mijn tegenstanders er het ook mee eens zijn want ik verwacht dat ik de komende tijd wel wat drukker heb en zo kan ik iig aan alle beloftes voldoen :) als het niet kan.. dan zal ik proberen het op de reguliere manier te doen :)

Grtz Mr.Sjap
 

DeletedUser11811

geen probleem, ik maak het topic aan om de screens te posten
dan kan je er volle bak invliegen, zet er wel telkens bij dan over welke ronde het gaat ;)
 

DeletedUser905

Helaas verloren van gajiin :( Maar is nog een verdedigingsronde voor mij :)
 
Bovenaan