• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

discussietopic Dueltoernooi w7

DeletedUser11811

Beste,

hier zou je alles moeten hebben wat nodig is voor het tornooi:

DE REGELS


Vooreerst is het belangrijk dat iedereen speelt met de nodige fair play, er wordt afgesproken met de tegenstander wanneer het duel gedaan zal worden, elk duel moet ook door beide spelers bevestigd worden.
De groepsfase bestaat uit 4 poules met telkens 5 spelers. In 1 ronde ben je ofwel vrij ofwel moet je een heen en terugduel doen met een bepaalde speler. Je vecht dus 1 keer in verdediging en 1 keer in aanval tegen deze speler

Winnen = 3 punten
Gelijk = 1 punt
Verliezen = 0 punten.

Er zijn 6 rondes en per ronde is er 5 dagen tijd. De laatste ronde is een pure inhaalronde zodat je achterstallige duels kan inhalen (die niet gedaan zijn door shoppen of KO)
Het spreekt voor zicht dat die achterstallige duels ook gedaan kunnen worden tijdens andere ronden als beide spelers daarmee akkoord zijn.
Wanneer na ronde 6 er duels nog niet gedaan zijn worden die gecodeerd met een gelijkspel, beide spelers krijgen dus 1 punt.
De beste 2 uit elke poule gaan door naar de kwartfinale, bij gelijke stand telt de onderlinge schade tussen de spelers van hun 2 duels. De eerste van een poule zal in de kwartfinale uitkomen tegen een 2e van een poule.
Kijk goed bij het schema van de groepsfase welk nummer je bent, dat nummer blijft voor heel de groepsronde.
Er zijn 6 spelers van Arizona en The Undertaker dus die zullen af en toe eens moeten gaan shoppen als ze een duel hebben tegen een stadsgenoot, houd daar dus rekening mee

De screens van de duels + bevestiging worden gezet in een apart topic dat maandag zal aangemaakt worden, gelieve daar niet te spammen
Je kan in dit topic hier discussiëren over de duels.

DE POULES:

Poule A:
1: Harres
2: Slab The Killer
3: Mr sjap
4: Darkcrime
5: Tommerinetje

Poule B:
1: Freewilly
2: PlayBunny
3: Belle star
4: Leones
5: Heibert

Poule C:
1: CtrlAltDel
2: Prometia
3: Duelist
4: Irra
5: Xfreekx


Poule D:
1: Masterblaster01
2: Gajiin
3: Neelis
4: Ownage - guy
5: Bebao



HET SCHEMA:

ronde 1 start op 14/06
speler 1 vs speler 2
speler 3 vs speler 4
Speler 5 is vrij

ronde 2 start op 19/06
speler 1 vs speler 3
speler 2 vs speler 5
Speler 4 is vrij

ronde 3 start op 24/06
speler 1 vs speler 5
speler 2 vs speler 4
Speler 3 is vrij

Ronde 4 start op 29/06
speler 1 vs speler 4
speler 3 vs speler 5
Speler 2 is vrij

Ronde 5 start op 04/07
speler 2 vs speler 3
speler 4 vs speler 5
Speler 1 is vrij

Ronde 6 start op 09/07
Inhaalronde

Kwartfinale:
A1 vs D2 -> 1
B1 vs C2 -> 2
C1 vs A2 -> 3
D1 vs B2 -> 4

Halfe finale:
speler 1 vs speler 3
speler 2 vs speler 4

FINALE

Bij deze wens ik jullie allemaal veel succes!
Als er nog ergens vragen over zijn kan je mij altijd ingame bereiken.

Grt
Slab
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

slab mag ik eens iets vragen ?
is het logisch dat speler 4 altijd in verdediging staat ?
en andere spelers altijd in aanval ?

ik zou zeggen dat tegen elke speler in aanval en verdediging eens moet vechten imo..

een vb master moet mij aanvallen ... stel dat ik win dat wil daarom nie zeggen dat ik bv tegen hem zou winnen als ik hem aanval..
 

DeletedUser11811

heb jij de regels wel gelezen? :p

De groepsfase bestaat uit 4 poules met telkens 5 spelers. In 1 ronde ben je ofwel vrij ofwel moet je een heen en terugduel doen met een bepaalde speler. Je vecht dus 1 keer in verdediging en 1 keer in aanval tegen deze speler

als je tegen een speler moet duelleren moet je dus in die 5 dagen een heen en een terugronde spelen = 1 keer aanval en 1 keer verdediging
het maakt dus niet uit in welke volgorde je staat ;)
 

DeletedUser

Jammer dat mensen nu gaan winnen omdat ze belle stars hebben. met een anders wapen als schieter maak je eigenlijk niet echt kans.
 

DeletedUser

oei ja sorry heb het druk vandaag dus heb er snel overheen gelezen

mijn excuses!

ps: master maak u borst ma nat :D
 

DeletedUser905

Jammer dat mensen nu gaan winnen omdat ze belle stars hebben. met een anders wapen als schieter maak je eigenlijk niet echt kans.
Een scherp Conquis van gajiin is anders ook niet mis hoor :eek::D
 

DeletedUser

hehe thx ;)
ik ga dus vanaf nu niet duelleren met de personen die meedoen...

tot het voorbij is ofc ;)
ik ga wa geld farmen effe zodat ik me nog een beetje kan klaarmaken voor maandag

Ik wens iedereen veel succes trouwens!! en moge de beste winne ofc
 

DeletedUser

hehe thx ;)
ik ga dus vanaf nu niet duelleren met de personen die meedoen...

tot het voorbij is ofc ;)
ik ga wa geld farmen effe zodat ik me nog een beetje kan klaarmaken voor maandag

Ik wens iedereen veel succes trouwens!! en moge de beste winne ofc

Ik denk dat dit toernooi te vroeg is om 'de beste' te laten winnen.
Ik denk dat het veel aan het wapen gaat liggen, en vaardigheden veeel minder belangrijk zijn. Het volgende toernooi ben ik er ook met een goed wapen ;)
 

DeletedUser

Niks mis wel niks vergeleken met belle stars, zelf heb ik belle nog niet ik doe dan maar mee met de bundelrevolver he :)

lol denk je dat slab en freewilly enz voor de lol hun reflex zo hoog maken >.< zo proberen ze er rekening mee te houden :p
 

DeletedUser

vind ik ook maar zever het heeft wel iets te maken met het wapen ma het wil nie zeggen dat als iemand een belle-star vast heeft dat je ineens verliest en van ne bundelrevolver wint ....

vaardigheden doet veel

ik zelf probeer zoveel mogelijk net uit die top 15 te blijven :D
buiten de tops waar ik echt indruk wil maken :D
 

DeletedUser

lol denk je dat slab en freewilly enz voor de lol hun reflex zo hoog maken >.< zo proberen ze er rekening mee te houden :p

Ik sta niet niks voor niks top 15 schieten :o

En @ gajjiin
Geluk maakt het meest uit hoor, atthans bij een beetje gelijken spelers
 
Ik kan het net zo goed gelijk opgeven... Moet tegen freewilly :)

Mijn duellevel is inmiddels trouwens 48.
 

DeletedUser

Ik kan het net zo goed gelijk opgeven... Moet tegen freewilly :)

Mijn duellevel is inmiddels trouwens 48.

idd, tegen freewilly word voor mij ook een ramp, ik kom nooit over zijn reflex heen. gelukkig verdedig ik dan, en gelukkig verdedig ik ook tegen playbunny. :) aangezien ik tot nu toe nog altijd van hem heb gewonnen in de verdediging, en altijd verloren in de aanval :p

verder heb ik geen idee hoe leones en die andere duelleren, dus dat word uitproberen x)

en natuurlijk nog ff proberen belle stars te krijgen.


ps. leones, ben jij weerstand/reflex?
 
Ik ben geen weerstand/reflex ;) Beetje een halfduellant zullen we maar zeggen.

En je moet een keer aanvallen en verdedigen in de week waarin je tegen hun moet. Dus niet steeds verdedigen, maar je mag ook lekker aanvallen :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

hmm, is dat dan toch weer aangepast? :p

naja, dan word het nog wat, maar opzich wel een leuke poule :) (al denk ik dat ik niet door ga, maar toch .. :p)
 

DeletedUser11811

wie niet waagt niet wint

het leven is aan de durvers ;)
en in elke poule zitten er sterke mensen hoor, ik heb ze denkik zeer evenwichtig opgesteld, rekening houdend met de steden waar ze vandaan komen en welke type ze zijn (zodat je niet met allemaal schieters in je poule zit bv)
 

DeletedUser6801

Ik wens jullie allemaal veel succes, en hoop dat de mensen van Arizona winnen.

Ik had een tijdje t forum niet gelezen,maar de volgende keer wil ik meedoen!
 
Bovenaan