• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic 1.29

DeletedUser

Er zijn nieuwe opdrachten, en die blijven nog geheim.

Ik heb ze al gezien maar 1 vraagje: Mag je er wel over praten als de update er is of moet je dan nog even wachten zodat iedereen het begin lekker zelf uit kan zoeken.
 

DeletedUser8307

Nog even een vraagje: Is de Update er volgende week woensdag ? ;)
 

DeletedUser

Als je dan zelf soldaat bent en er staan er nog 4 anderen bij je(stel dat die hetzelfde lvl leiderschap hebben), wordt je leiderschap dan lvl*1.25^5 of (1+5/4)lvl?
 

DeletedUser

Ik heb ze al gezien maar 1 vraagje: Mag je er wel over praten als de update er is of moet je dan nog even wachten zodat iedereen het begin lekker zelf uit kan zoeken.

We houden ze nog even geheim. Na een paar weken mag er over gepraat worden.

Nog even een vraagje: Is de Update er volgende week woensdag ? ;)

De update komt aanstaande woensdag (29-09)


Nu even over die fort manoeuvres. Ik zal het kort proberen uit te leggen.
Stadsoprichters (gemeenteraadsleden weet ik niet) kunnen een fort manoeuvre starten bij hun eigen forten. Dit kunnen ze doen bij het fort ==> hoofdgebouw ==> bestuur ==> manoeuvre oefening (staat ergens bovenaan). Dan krijg je een nieuw scherm waar je kan kiezen wie er mee doet. Dit kan zijn: 'Alleen eigen leden', 'Eigen leden + geallieerde leden' of 'iedereen'. Ook kan je hier kiezen of je het met chat of zonder chat doet.
Daarna krijg je een nieuw scherm met de maximale aantal deelnemers. In een hoofdfort is dit 130 spelers: 70 aanvallers, 60 verdedigers. Of dit in andere forten een verschil is, heb ik geen weet van. Wanneer een manoeuvre gestart is, kunnen spelers zich aanmelden. Dit kunnen ze doen bij 'fortoverzicht'. Daar staat een nieuwe tab met 'fort manoeuvre'. Daar kan je op klikken en je registreren. Spelers kunnen kiezen of ze in de aanval of verdediging staan. De speler die het gevecht gestart heeft, kan -als hij vindt dat er genoeg spelers zijn- het gevecht definitief starten. Je hebt dan 1 minuut om je karakter te plaatsen. Hierna volgt er gewoon een fortgevecht :)


Nog uitleg bij nodig :p
 

DeletedUser

Iemand die nog een Hernando's zwaard wil op w3? Ik heb er toch 2 :p Nee, ik ben niet van plan om die te verkopen.
 
Ja graag, dan heb ik er ook 2 :D

Maar goed, als iemand nog vragen heeft om in de altijd aanwezige update FAQ te doen, stuur ze maar in een PM. Hier neerzetten mag natuurlijk ook :)
 

DeletedUser

ik hoop dat er leuke edele wapens gaan worden verkocht (nat's machete bevoorbeeld :p)

op wereld 7 vooral :p
 

DeletedUser

Ik zie deze update wel zitten, zeker de handelsfunctie! Heb alvast wat bijzondere voorwerpen gespaard :D
 

DeletedUser

Dan nog een vraagje.

Kun je ook als je GEEN forten hebt gewoon een manoeuvre starten? dit zou wel leuk zijn.
 

DeletedUser

Nog 2 maal slapen mijn lieve ploppertjes en dan is hij er de langverwachte superupdate :D
Ik hoop dat het spelersaantal regelrecht de hoogte zal inschieten! (niet met multies natuurlijk want dat mag niet!)
Roep allen jullie vrienden uit je oude steden terug op om actief te gaan spelen want het is de moeite waard!
Echt killerupdate dat ruilen en vooral die premiejager!
Je hebt het goed opgemerkt, ik ben razend enthousiast dat the west terug nieuwe impulsen krijgt :D
 

DeletedUser

Ik ook! Maar ik ga mijn schoolvrienden niet vragen omdat die dit een beetje een duf spel vinden! De gekken:S
 

DeletedUser

Heb op w4 3x deel 1 vd blz, je biedt maar!
Op w1 een wyatt, als je heeeeel hoog biedt verkoop ik m mss :D
 

DeletedUser

Ik meen me te herinneren dat 1.29 een verhoging van de lvlcap mee ging krijgen.
Is het echt zo tijdverslindend om dat te programmeren?
 
Bovenaan