• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic 1.29

DeletedUser

De aankomst van de sheriff
Bondgenootschappen kunnen via het stadsbestuur opgericht en bestuurd worden.
handig
Bondgenoten kunnen in forten slapen waar je geallieerde steden lid van zijn.
stja stimulatie om bij grote bondgenootschappen te gaan
Wanneer je duelleert met een speler die lid is van hetzelfde bondgenootschap, word je daarop gewezen.
helaas, ben al opzoek naar nieuwe stad
Bondgenootschapchat.
weer stimulatie om naar grote bg's te gaan
Manoeuvre: fortbezitters kunnen manoeuvregevechten houden om fortgevechten te oefenen. Deze gevechten kunnen worden gehouden ongeacht waar de spelers zich bevinden en hebben geen effect.
? waar is dit goed voor :p
Sheriff: je kunt een premie uitloven voor andere spelers. Je kunt een premie opstrijken als je een duel wint van een gezochte speler. Hoe hoger het uitbouwlevel van de sheriff, des te groter het zoekbereik naar spelers met een premie is.
mwah leuk
Markt: steden kunnen markten bouwen waar voorwerpen verkocht kunnen worden. Hoe hoger het uitbouwlevel van de markt, des te lager de kosten voor de verkoop van voorwerpen.
onzin vind ik
Fortgevechtbonus voor soldaten: soldaten geven 25% van hun leiderschapswaarde aan zichzelf en aan vier buren in dezelfde sector door.
extra voordeel voor soldaten maar mij hoor je niet klagen ;)
De chat is in eerste instantie voor nieuwe spelers gedeactiveerd. Een icoontje laat zien of je naar nieuwe chatruimtes kunt gaan.
vast wel ehm handig
Duels worden op een plek gehouden waar de uitgedaagde speler stond toen het duel begon.
Officiers kunnen lagere rangen toestemming geven om te praten in de fortgevechtchat. Gebruik '/help rights' in de chat om meer te ontdekken.
verbetering :D
Inloggen en uitloggen in de chat is verbeterd: wanneer je de chat opent of sluit, of wanneer je je uitlogt, worden andere gesprekspartners daar meteen over geïnformeerd.
verbetering :D
In de fortgevechtlogs staan de karakterklasse en het level van de speler.
In fortgevechten kun je de huidige uitwijk- en schietpogingbonussen van jezelf en van teamleden zien. De bonus van naburige soldaten wordt ook aangegeven.
vast wel handig
Verschillende symbolen voor karakterklassen in fortgevechten.
niet echt nodig maar ook wel leuk
Hotellevel wordt in de takenlijst weergegeven.
?
Duelleerknop in het spelersprofiel.
was toch al zo?
De arbeider-fortgevechtbonus daalde van 40% naar 30%.
niet nodig maarja
De karakterbonus van de arbeiderstoren wordt niet met de structuurbonus van de arbeiders verrekend, maar wordt apart toegevoegd.
ehm oke

als ik vragen mag, waarom bold? ik vind het een beetje vervelend om het zo te lezen.
 

DeletedUser

346b950.png


Deze mocht ook bij de aankondiging. ;)

(voor het verdienen of hebben van 1 miljoen dollar in geld of items)
 

DeletedUser12132

Dit kan wel, ik speel ook beta, en daar is deze update al lang, en dit kan gewoon. Delen v/d blz, Kudrams parasol en Kuierstok, vreemde klomp modder.. Edele wapens, alles kan ;)

Nu dus zoeken naar een gek die ze te koop bied!
 

DeletedUser

Kan een van de Sherrifs antwoorden? Wat kan je allemaal te koop zetten bij de markt?
 

DeletedUser12132

Kan een van de Sherrifs antwoorden? Wat kan je allemaal te koop zetten bij de markt?

Ik denk dat je alles te koop kan zetten!

Maar door deze update kan ik me overtallige spullen voor meer geld kwijt dan bij de handelaar en winkels je kan verkopen.

Is hier ook een bronzen en zilveren versie van??

Als het er is denk ik dat zilver 500.000 zal zijn en brons 100.000 zal zijn.
 

DeletedUser

ik heb een vraag:p

Hoeveel punten heeft een uitgebouwde stad met deze dingen erbij en wordt het puntenminimum voor forten verandert?
 

DeletedUser

Kan een van de Sherrifs antwoorden? Wat kan je allemaal te koop zetten bij de markt?

Wel:

- alle wapens (duel en fort)
- alle kleding
- geen karakterquestitems als ik me niet vergis
- lang niet alle producten

Voorbeelden van producten die je kan verkopen:

- ring (van lijken bestelen)
- Deel 1
- Deel 2
- Sleutel 3
- Klomp modder
- Elixir
- Tequila
- Kuierstok
- Parasol
- Zangboek
(veel meer zullen het niet zijn)

Is hier ook een bronzen en zilveren versie van??

Neen.

Ik denk dat je alles te koop kan zetten!

Maar door deze update kan ik me overtallige spullen voor meer geld kwijt dan bij de handelaar en winkels je kan verkopen.



Als het er is denk ik dat zilver 500.000 zal zijn en brons 100.000 zal zijn.

Je kan lang niet alle items verkopen. ;)

ik heb een vraag:p

Hoeveel punten heeft een uitgebouwde stad met deze dingen erbij en wordt het puntenminimum voor forten verandert?

49800. ;)

Wordt niet veranderd trouwens.
 

DeletedUser

deze update is echt een van de beste die er is :)

ik vind hem echt gewoon geweldig.
 

DeletedUser

Bugfix corrigeert de ontbrekende/foutieve startpositie van de speler in fortgevechtlogs, wat al opgelost had moeten zijn. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Als dat zo is kan er eindelijk iets gemaakt worden om fortgevechten volledig te kunnen herbekijken :D
 

DeletedUser

nu is het bevoorbeeld: er staan 10 mensen munitie te transporteren, en je wil dueleren, klik je op de lijst en moet je niet stuk voor stuk de profielen nagaan om te zien of je kan dueleren, nee : in de lijst staat een duel teken als je ze qua level kan dueleren (het kan zijn dat hij zij, jij plat ligt, dan verdwijnt dat teken niet ;))
 

DeletedUser12132

nu is het bevoorbeeld: er staan 10 mensen munitie te transporteren, en je wil dueleren, klik je op de lijst en moet je niet stuk voor stuk de profielen nagaan om te zien of je kan dueleren, nee : in de lijst staat een duel teken als je ze qua level kan dueleren (het kan zijn dat hij zij, jij plat ligt, dan verdwijnt dat teken niet ;))

Oke handig nu kan ik sneller toe slaan met duelleren!
 
Bovenaan