• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic 1.29

DeletedUser

is er toevallig ook meer geluk bijgekomen ik namelijk net een nachtemmer bij vissen gevonden XD reportje W5:[report=7542686777b45fe49]Arbeidsrapport: Vissen[/report]
 

DeletedUser

Ik heb de nachtemmer al 5 keer. Dus meer geluk is er echt niet gekomen.
 

DeletedUser

Bounty

Ik vind het bounty-systeem niet zo 100%

Idee is prima maar wat opties toevoegen zou ik beter vinden

Voorbeeld:

- wie iemand meteen laat flauwvallen = 100% van de buit,
- wie wint maar hem niet laat flauwvallen = een percentage naar gelang schade / verschil met eigen schade
- wint de tegenstander, dan gaat er x% van de bounty af
- start de persoon waarop een bounty staat zelf een duel en verliest die, dan zou de bounty aan niemand mogen uitbetaald worden en blijft gewoon staan.

Ik zou het ook handig vinden om te weten wie die bounty ingegeven heeft of op zijn minst een bericht krijgen dan er een bounty op jou hoofd werd ingezet.
 

DeletedUser12632

bounties moeten simpelweg alleen worden uitgereikt als iemand KO gaat..

Ik heb best een paar mensen waar ik een bountie op wil zetten - zodat ze mij niet meer lastig vallen- echter wat heb ik er aan?
 

DeletedUser

Nou dat als sommigen hem aanvallen dan denkt hij misschien, SHIT!! er zijn mensen sterker dan mij, dan vallen ze me aan als ik door blijf aanvallen, en dan stopt hij hopelijk :p
 
bounties moeten simpelweg alleen worden uitgereikt als iemand KO gaat..

Ik heb best een paar mensen waar ik een bountie op wil zetten - zodat ze mij niet meer lastig vallen- echter wat heb ik er aan?

Helemaal mee eens. Ik had ook gehoopt dat je ze pas zou krijgen bij het laten flauwvallen. Nu heeft het weinig effect om je geld erin te steken. :rolleyes:
 
Bovenaan