• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic 1.29

DeletedUser

Stadsoprichters en gemeenteraadsleden kunnen een fort manoeuvre starten bij hun eigen forten. Dit kunnen ze doen bij het fort ==> hoofdgebouw ==> bestuur ==> manoeuvre oefening (staat ergens bovenaan). Dan krijg je een nieuw scherm waar je kan kiezen wie er mee doet. Dit kan zijn: 'Alleen eigen leden', 'Eigen leden + geallieerde leden' of 'iedereen'. Ook kan je hier kiezen of je het met chat of zonder chat doet.
Daarna krijg je een nieuw scherm met de maximale aantal deelnemers. In een hoofdfort is dit 130 spelers: 70 aanvallers, 60 verdedigers. Of dit in andere forten een verschil is, heb ik geen weet van. Wanneer een manoeuvre gestart is, kunnen spelers zich aanmelden. Dit kunnen ze doen bij 'fortoverzicht'. Daar staat een nieuwe tab met 'fort manoeuvre'. Daar kan je op klikken en je registreren. Spelers kunnen kiezen of ze in de aanval of verdediging staan. De speler die het gevecht gestart heeft, kan -als hij vindt dat er genoeg spelers zijn- het gevecht definitief starten. Je hebt dan 1 minuut om je karakter te plaatsen. Hierna volgt er gewoon een fortgevecht.
Let wel: Bij dit fortgevecht kan je niet gewond raken, het is dus een echte oefening. Ook als je flauwvalt gebeurt er niks.

Bedankt Girafi!

Ik ben bezig met de wiki te updaten :)
 

DeletedUser

Word er eigenlijk nog wat gedaan aan de chat?

hij valt constant weg zodra ik bijv. fort overzicht open en klik dat weg kan ik niet meer in de chat praten en moet ik eerst verversen of F5 indrukken.

ik heb aan een aantal stadsgenoten gevraagd en die hebben daar ook last van en kunnen af en toe ook niet de stadschat kiezen om in te praten...
 

DeletedUser10964

Het is wel fijn dat als een bouwer van je stad wordt aangevallen je direct kan reageren omdat je de aanvaller gewoon in je eigen stad kan aanvallen :)
 

DeletedUser11730

Een paar vragen over de bountys waar ik het antwoord niet op kon vinden:

-Moet je het duel winnen voor de bounty of moet je iemand bewusteloos krijgen?
-Kun je de prijs die op je hoofd staat ook weer kwijt raken door bijvoorbeeld je duel te winnen (dus niet alleen door het duel te verliezen)?
-Als je door iemand wordt aangevallen die ook een prijs op zijn hoofd heeft en je wint het duel, krijg je dan ook de prijs die op zijn hoofd staat?
 

DeletedUser10652

Stad==>Stadhuis==>Bestuur==> *boven in je scherm* Bondgenootschap
 
Bovenaan