• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic 1.29

DeletedUser12952

Er is iets wat ik even niet begrijp.

Blijkbaar worden er nieuwe dingen gevonden na de nieuwe update. Dat betekent dat je er mee aan de slag kunt gaan.

Waarom wordt het dan geheim gehouden? Als je nieuwe dingen vindt is het juist toch leuk om daar over te gaan discussiëren. Zodat anderen er ook bij betrokken raken. Het is geen Beta, het is op gewone werelden gevonden.

Ik kan het mis hebben hoor, maar ik zou het juist stimuleren, zodat meer mensen er fanatiek mee aan de slag gaan.
 

DeletedUser9519

Je bedoelt dat als er bijvoorbeeld 4 delen van kaarten in het spel komen, dat ze dat dan in de aankondiging moeten zetten? Zoals: "Nieuwe verborgen quests!"


Verder vind ik dit wel echt een goede verbetering, negatief voor duellanten met die looptijden denk ik toch. En over de markt, zullen er nu ook sites met ruilwaardes komen? Dat heb ik namelijk met een anders spel ook gezien, het werd mogelijk om te ruilen en direct waren er een soort van beursindexen te zien op verschillende fansites. Het lijkt me wel weer een heel nieuw punt op thewest te blijven spelen. Dit is gewoon een fantastische toevoeging... Hopelijk zal het niet te veel misbruikt worden met spullen doorgeven!
 

DeletedUser10652

Er is iets wat ik even niet begrijp.

Blijkbaar worden er nieuwe dingen gevonden na de nieuwe update. Dat betekent dat je er mee aan de slag kunt gaan.

Waarom wordt het dan geheim gehouden? Als je nieuwe dingen vindt is het juist toch leuk om daar over te gaan discussiëren. Zodat anderen er ook bij betrokken raken. Het is geen Beta, het is op gewone werelden gevonden.

Ik kan het mis hebben hoor, maar ik zou het juist stimuleren, zodat meer mensen er fanatiek mee aan de slag gaan.

Vele weten het nu al & andere zoeken het liever zelf uit, zo heeft iedereen zijn eigen manier, als er nu een topic word geopend is de eerste/tweede post meteen hoe de hele Quest moet...een beetje moeite in een spel is nooit verkeerd!;)
 

DeletedUser12952

Aankondigen hoeft van mij niet. Het is inderdaad leuk om dingen zelf uit te zoeken. Maar als iemand iets gevonden heeft, mag hij dat toch hier posten. Blijkbaar wordt dat tegengehouden.

Als je dingen zelf wilt uitzoeken, dan kijk je toch niet op het forum. Die keuze kun je zelf maken.

Ik zou zelf graag ook naar die delen van de map gaan zoeken, maar ik weet niet of dat nu bij een speciale arbeid moet, wat de waardes van die kaarten zijn. Dus kan er verder niet veel mee, dat vind ik zonde.
 

DeletedUser9519

Als iemand iets gevonden heeft wordt dat vaak nog wel gezegd, maar niet de manier waarop :)

Nadeel van 1.29 gevonden:

Als ik meedoe bij een fortgevecht op wereld 7, word ik direct dood geduelleerd omdat je dan dichtbij zoveel man staat. Ik verloor dus 115 AP, bijna al mijn levenspunten voor het gevecht en kan niets meer die avond! Fortgevechten zijn dus niet zo voordelig meer.
 

DeletedUser10652

Als jij bij het fortgevecht staat en aanmeld kan je toch niet aangevallen worden?
 

DeletedUser12632

en 't gaat om de AFLOOP van 't gevecht: dan staat iedereen zeker bij 't fort, en de winnaars die niet kunnen slapen kun je dus meteen duelleren (hebben weinig lp over -> makkelijke targets)

maare kars: jij had gisteravond geen wapen aan, dan vraag je er wel een beetje om :p.
 

DeletedUser

Nog een nadeel van 1.29: Je kan niet meerdere bondgenootschappen afsluiten. Gevolg hiervan is dat verschillende bondgenootschappen zo veel mogelijk worden gedwongen om samen te voegen, waardoor steden meer bndgenoten krijgen dan gewenst is
 

DeletedUser9519

Nog een nadeel van 1.29: Je kan niet meerdere bondgenootschappen afsluiten. Gevolg hiervan is dat verschillende bondgenootschappen zo veel mogelijk worden gedwongen om samen te voegen, waardoor steden meer bndgenoten krijgen dan gewenst is

Of juist minder.... We moeten afwachten. Hoewel ik denk dat je gelijk hebt.
 

DeletedUser

ik heb een vraagje over de markt
als je op iets bied en iemand anders bied hoger, krijg je dan je geld terug?
 

DeletedUser

Ja, en je krijgt het terug zoals je het geboden hebt. Als je 2000 contant en 1000 van de bank hebt geboden, 3000 in totaal dus, krijg je ook terug 2000 contant en 1000 op de bank erbij. ;)
 

DeletedUser8380

Ik ben absoluut geen voorstander voor de county chat.
Wat heb je eraan? In mijn ogen niets, buiten:
- Je onnodig lastiggevallen kan worden door anderen
- Bij een fortgevecht kan de vijand uitrekenen met hoeveel man je online bent en zo je tactiek hierop afstemmen. (Wat in mijn ogen echt niet fair is)

Ik begrijp de gedachte erachter wel, maar ik zou het afvoeren...
 

DeletedUser

Ik ben absoluut geen voorstander voor de county chat.
Wat heb je eraan? In mijn ogen niets, buiten:
- Je onnodig lastiggevallen kan worden door anderen
- Bij een fortgevecht kan de vijand uitrekenen met hoeveel man je online bent en zo je tactiek hierop afstemmen. (Wat in mijn ogen echt niet fair is)

Ik begrijp de gedachte erachter wel, maar ik zou het afvoeren...

misschien moet je een optie kunnen aanvinken of anderen je mogen zien
 

DeletedUser

Je wordt altijd gezien als je online bent; als je het vakje uitvinkt wordt de chat gewoon gemuted.
 

DeletedUser8380

Ik vind die nieuwe vorm van duelleren eigenlijk maar niets... Dat je nu op dezelfde plaats als je vijand moet staan, is logisch, maar dat bemoeilijkt het duelleren alleen maar vind ik. Vroeger vond ik dat echt nog wel eens fijn, nu vind ik persoonlijk dat de lol eraf is. Zeker omdat de werelden totaal niet meer bevolkt zijn en je dus heel veel moet reizen om een dagje te kunnen duelleren.
 

DeletedUser4891

Dat maakt het wel wat eerlijker met duelanten tegenover soldaten.
Ik heb horen zeggen dat veel mensen vinden dat soldaat te hoge bonussen heeft tegenover duellant, dit maakt het iets eerlijker.
Ik denk dat dat de gedachte er achter is.
 

DeletedUser8380

Als ik 5 mensen wil duelleren moet ik vaak een halve dag reizen... (en dus heel de dag bijna online zijn)
Ik vind het toch maar niets...
 

DeletedUser5695

Ik zeg lang leve het nieuwe duelleersysteem! Het werd hoog tijd dat het voor hotelpussies een stuk moeilijker werd gemaakt om mensen neer te schieten, ze moeten eindelijk iets doen voor hun xp en kunnen niet vanuit hun hotelbed een hele stad neerleggen. Alle lof voor die update!

En wat de countychat betreft; zo vreselijk veel valt er niet vanaf te lezen qua tactiek. In elk geval zijn de beginopstellingen doorgaans t zelfde , aanvallers staan links en/of rechts en verdedigers op muren en torens...je kunt wat zien over offliners/onliners maar of je daar verrassingen zult zien (er zijn altijd te veel offliners aan beide kanten he daar kun je blind van uit gaan ;) )
Ik vind het juist wel gezellig om ook eens met "de vijand" te kunnen chatten. Het is immers maar een spelletje en die speel je toch meestal ook voor de gezelligheid, dus hoe meer mensen aanspreekbaar zijn op een chat hoe leuker (zolang mensen het gezellig houden en niet vervallen in ruzie maken/schelden etc. hetgeen ik nog niet gezien heb waarvoor alle lof tot nu toe aan de medespelers) Als je echt lastig gevallen wordt op een vervelende manier kun je altijd nog de hulp van support inroepen (in geval van ernstig beledigen schelden etc ff screentje maken zeg ik als tip)
Misschien wel een plan om een optie in te bouwen tot blokkeren van (vervelende) mensen zodat je hun teksten niet meer ziet ?
 

DeletedUser

Het is nu al mogelijk om mensen te 'blokkeren' bij de chat. Gewoon op de speler zijn naam klikken en dan 'negeren'. Je zal dan gewoon zijn tekst niet meer zien :)
 
Bovenaan