• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 2.35

DeletedUser4007

als er geen irritante mensen rond liepen werd het ook snel saai
:p
 
Update uitgesteld....... :o

Welja, gaat er ook nog eens iets wel goed de laatste tijd? :hmf:

Kunnen die sets niet gewoon altijd verkoopbaar zijn?
Ook gewoon tijdens event, dan zijn we van dat gehannes ook gelijk weer af.
 

DeletedUser14167

Alle deelnemers zullen binnenkort hun prijzen krijgen (zie hieronder). Er zal een kleinigheidje zijn voor iedere deelnemer. Helaas konden we dat niet met deze update toevoegen, maar het zal binnenkort aan jullie inventaris worden toegevoegd.

Hebben we hier al iets van gehoord?
 
Alle deelnemers zullen binnenkort hun prijzen krijgen (zie hieronder). Er zal een kleinigheidje zijn voor iedere deelnemer. Helaas konden we dat niet met deze update toevoegen, maar het zal binnenkort aan jullie inventaris worden toegevoegd.

Hebben we hier al iets van gehoord?

Nope.............
 

DeletedUser4007

en dat jouw spelervaring niet wordt beïnvloed door een mogelijk instabiele spelversie.

lol
is the west wel eens stabiel geweest dan?
met al die bugs en fouten die er altijd inzitten?:p

diverse spelers blijken de kaarsen dus wel te kunnen vinden.
daardoor ga je denken dat je ze zelf ook kan vinden.
dat blijkt dus niet het geval... sommige spelers vinden ze gewoon niet

dus onze spelervaring wordt dus weer goed verkloot door inno met zijn eeuwige bugs
kunnen die sukkels daar niet eens eerst iets goed maken voor ze het in het spel stoppen?
of is de nood voor nuggets e.d. zo hoog?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De kaarsen werken inderdaad niet helemaal goed voor iedereen, hopelijk is het met de update aanstaande maandag opgelost.
 

DeletedUser16286

Ik kan ze helaas ook niet vinden.

Hopelijk moeten ze voor de fix de update niet weer uitstellen :blink:
 

DeletedUser14251

Wanneer voegen ze die kleine verassing voor het meedoen aan de internationale fg's in? is ook alweer 200 jaar geleden sinds dat beloofd werd!
 

DeletedUser

Wanneer voegen ze die kleine verassing voor het meedoen aan de internationale fg's in? is ook alweer 200 jaar geleden sinds dat beloofd werd!

Op dezelfde dag dat ze de compensatie regelen voor spelers uit steden die forthouder waren voor 2.0

Nooit dus
 

DeletedUser

Hoe laat kunnen we hem verwachten ?

Bij de 15de verjaardag van The West denk ik...

Dit is toch echt wel schandalig. Moest ik steeds zo een slecht werk leveren als die devs van Inno, was ik reeds ontslagen. Het is gewoon elke keer hetzelfde liedje en ze leren er maar niet uit.
Nog even en de regering is zelfs efficiënter dan Inno :blink:

Ik stel mezelf echt de vraag hoe die mensen hun dag steeds gevuld krijgen.
Sinds vorig jaar geen enkel deftig nieuws meer omtrent The West...:tumble:
 

DeletedUser16286

Buggs blijven er altijd wel dus ik wil die update graag gewoon vandaag zien. Heb nu al 2 dagen vrij geregeld hiervoor!
 

DeletedUser

Bij de 15de verjaardag van The West denk ik...

Dit is toch echt wel schandalig. Moest ik steeds zo een slecht werk leveren als die devs van Inno, was ik reeds ontslagen. Het is gewoon elke keer hetzelfde liedje en ze leren er maar niet uit.
Nog even en de regering is zelfs efficiënter dan Inno :blink:

Ik stel mezelf echt de vraag hoe die mensen hun dag steeds gevuld krijgen.
Sinds vorig jaar geen enkel deftig nieuws meer omtrent The West...:tumble:

Speel jij nog? :o

Buggs blijven er altijd wel dus ik wil die update graag gewoon vandaag zien. Heb nu al 2 dagen vrij geregeld hiervoor!

Als ik jou was zou ik je vrij terug inplannen met een afspraak bij de dokter. Schijnt dat je lijdt aan een ernstige verslaving.
 
Buggs blijven er altijd wel dus ik wil die update graag gewoon vandaag zien. Heb nu al 2 dagen vrij geregeld hiervoor!

Als dat laatste serieus waar is én de enige reden voor 't vrij nemen is, raad ik je aan je eens te laten onderzoeken of naar 'n afkickkliniek te gaan...
 

DeletedUser16286

Uiteraard was dat niet waar maar :laugh: Maar ik weet van een hoop spelers inclusief mijzelf dat ze nu wel graag de update willen zien. Het duurt maar en duurt maar.
 
Bovenaan