• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 2.35

Door in een citaat op het bruine pijltje te klikken, kun je direct naar het geciteerde bericht springen. :)

2U9zweo.png
 
"Slapend rijk worden
Onder bepaalde omstandigheden was het mogelijk om slapend rijk te worden (letterlijk). Dit is niet langer mogelijk."

hoe kon dit dan?
 

DeletedUser4130

De update wordt uitgesteld :(
Meer weten we zelf ook nog niet.
Muf-Muf zal jullie op de hoogte houden!
 

DeletedUser16286

Oke,

Al sinds vóór het evenement weten ze dat de items ooit veilbaar en upgradebaar gemaakt moeten worden. Dat is dus minstens vijf weken geleden. Toch is er na al die tijd nog geen werkende code geschreven?!
(waarom de items niet direct na het evenement veilbaar en upgradebaar zijn is me nog steeds onduidelijk)

Hiernaast is vrijdag ook een werkdag dus waarom kan die code morgen niet hersteld worden? Zoveel fouten kunnen er niet in zitten want op de beta werkt het anders prima.

Fijn om na meer dan een maand wachten en na een leuke updatemelding weer teleurgesteld te worden ;)

En ja ik weet dat Muf-Muf en alle andere mods hier er niks aan kunnen doen, maar ik moest mijn verhaal toch ergens kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan